×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

قبل از هر چیز باید بگوییم که عطرها دو نوع زنانه و مردانه دارند و ما در این مقاله می خواهیم به صورت اختصاصی در مورد عطر تلخ مردانه گرم ملایم سردو انواع عطر صحبت کنیم؛ به آن دسته از افراد که به عطر و ادکلن علاقه دارند و میخواهند با این مبحث آشنا شوند پیشنهاد می کنیم که تا آخر مقاله سایت آراد برندینگ با ما همراه شوند.

word image 208584 1 - عطر مردانه سرد ایرانی - عطر مردانه

همیشه ملاک هر فردی برای انتخاب عطر این است که نوع مورد نظر بوی خیلی خوبی داشته باشد همچنین ماندگاری آن هم بالا باشد در واقع دو مورد نام برده شده از مهمترین ویژگیهای یک عطر مناسب محسوب می شوند که به هنگام خرید کردن باید خیلی به آنها توجه شود.

عطر دارای انواع زیادی می باشد که همگی از نظر کیفیت با هم تفاوت دارند و دسته ای از آنها در کنار داشتن بوی خیلی خوب ماندگاری زیادی هم دارند و این دسته از عطر محبوب ترین انواع را تشکیل می دهند اما بر خلاف مورد بیان شده برخی از عطرها وجود دارند که دارای سطح خیلی پایینی از کیفیت هستند و ماندگاری بوی آنها چندین ساعت می باشد و بعد از یک مدت خاص هیچ آثاری از بوی آنها باقی نمی ماند و ارزش خرید کردن را ندارند.

عطر مردانه سرد

استفاده از عطر و اسانس به خصوص برای آقایان قدمت تاریخی در قومیتها و ادیانهای مختلف دنیا داشته است استفاده از عطر مردانه ایرانی علاوه بر کیفیت و ماندگاری خوبی که دارد در بازار فروش هم دارای قیمت مناسب تری می باشد در حال حاضر برندهای بسیاری در بازار فروش وجود دارد که همگی از نظر کیفیت، قیمت، وزن و برند با یکدیگر بسیار متفاوت هستند اما برخی از این برندها به شدت در میان مردم دلنوازاند دلیل این دلنوازی می تواند ماندگاری بو و رایحه دلپذیر آن عطر باشد.

word image 208584 2 - عطر مردانه سرد ایرانی - عطر مردانه

شما وقتی به عطر فروشی مراجعه می کنید در قدم اول به دنبال عطرهای معروف و جذابی هستید که به نسبت قیمتی که دارند ماندگاری بالاتری هم داشته باشند در سالهای اخیر به دلیل نوسانات بازار ارز خرید عطر مردانه سرد ایرانی و اسپری بدن به نسبت عطرهای خارجی انتخاب درست و به صرفه ایی می باشد تولیدکنندگان عطر مردانه ایرانی با استفاده از تکنیکهای ساخت عطر اروپایی توانسته اند که عطر و ادکلنی مرغوب و باکیفیت همراه با قیمتی مناسب را تولید کنند که طبق آمار فروش عطر مردانه این موضوع به شدت اثبات می شود.

تولیدکنندگان صنعت عطر سازی در ایران موفق شدند تا محصولات تولیدی خود را علاوه بر بازار داخلی به بازارهای خارجی هم عرضه کنند و از این رو سودآوری خوبی را برای کشور داشته باشند.

عطر مردانه ایرانی

اغلب آقایان به همان نسبتی که به شیک پوشی و خوش استایل بودن خود اهمیت فراوان می دهند در انتخاب عطر خوب و خوشبو هم خیلی حساس هستند و معمولا هم بر اساس تجربه ای که از استفاده عطرهای مختلف دارند تقریبا با برندهای درجه یک عطر آشنایی دارند و می توانند با شناخت بهتری که دارند بهترین انواع آن را تهیه کنند.

word image 208584 3 - عطر مردانه سرد ایرانی - عطر مردانه

کیفیت بالا و درجه یک بودن از جمله مهمترین ویژگیهای مربوط به یک عطر مردانه ایرانی ماندگار است که باید در هنگام خرید به آن توجه زیادی شود علاوه بر مورد ذکر شده نوع بسته بندی عطر هم خیلی مهم است چرا که عطر به خاطر الکلی که در ترکیب خود دارد به مرور زمان پریده می شود لذا باید نوع بسته بندی آن مناسب باشد تا ماندگاری آن بیشتر باشد.

دیده می شود که عطرهای گران قیمت خیلی لوکس و شیک بسته بندی شده اند و به هنگام استفاده از آنها نیز بخاطر جلد بسته بندی خیلی خوبی که دارند در میزان مصرف آنها صرفه جویی می شود که میزان مصرف عطر برای هر فردی مهم است و همه می خواهند که در مصرف آن صرفه جویی کنند تا دوام بیشتری داشته باشد.

عطرهای ماندگار رایحه و بوی خوش خود را بر روی پوست و لباس تا مدت زمان زیادی حفظ می کنند حتی برخی از آنها بعد از شسته شدن نیز همچنان خوشبو بودنشان احساس می شود چنین انواعی از عطر از ترکیبات اولیه درجه یک و مرغوب تهیه شده اند به همین خاطر ویژگیهای خوب آنها زیاد و مورد توجه است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.