×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

آموزش دسر زعفران + خرید زعفران اصل در دیبازعفران

*آموزش دسر زعفران ساده ژلاتینی

این دسر زعفرانی بسیار خوشمزه را می توانیم با کمک دیبا زعفران برای تولد، مهمانی و جشن آماده کنیم. مواد اصلی تشکیل دهنده این دسر: لبنیات، پودر ژلاتین و زعفران است.

در ادامه نحوه تهیه آن را بصورت کامل توضیح می دهیم.

مواد لازم

شیر: ۳ پیمانه

شکر: ۲ قاشق غذاخوری

پودر ژلاتین: ۲ قاشق غذاخوری

آب: ۱۰۰ گرم

گلاب: ۱ قاشق غذاخوری

زعفران دیبا به اندازه لازم

خامه: ۱۰۰ گرم

طرز تهیه

ژلاتین را با آب سرد مخلوط کنید و به روش بن ماری دانه‌های ژلاتین را حل کنید. بجای بن ماری می‌توانید مخلوط را به مدت ۱ دقیقه در مایکروفر قرار دهید. پس از حل شدن، آن را کنار بگذارید تا سرد شود.

شیر را به مقدار لازم در قابلمه بریزید و روی حرارت ملایم گاز قرار دهید. پس از اینکه شیر به جوش آمد، شکر را اضافه کنید و در جوش آمدن دوم باید گلاب و زعفران را اضافه کنید. مواد را خوب بهم بزنید و از روی حرارت بردارید تا خنک شود. شما با خرید زعفران اصل در دیبا زعفران می‌توانید دسرتان را بسیار خوشرنگ‌تر و خوشمزه‌تر درست کنید. زمانی که شیر خنک شد، خامه‌ای را که به دمای محیط رسیده به آن تضتفه کنید و بخوبی هم بزنید تا مواد یکدست شود. پس از آن ژلاتین سرد شده را نیز اضافه کنید و مجددا هم بزنید.

در پایان مواد آماده شده را می توانید در قالب های مخصوص از جنس سیلیکون، پلاستیک و فلز بریزید. برای اینکه مواد براحتی جدا شود می توانید با مقدار کمی روغن چرب کنید.

مواد دسر زعفرانی را در قالب بریزید و به مدت ۸ ساعت در یخچال قرار دهید تا ببندد. بعد از ۸ ساعت با نوک چاقو به آرامی مواد را از قالب جدا کنید و در ظرف مورد علاقه برگردانید. با هر خوراکی که دوست دارید مثل: خلال بادام، پسته، پودر نارگیل و غیره می توانید دسر زعفرانی تان را تزیین کنید و آن را میل کنید.

مواد مورنیاز این دسر بسیار ساده هستند و طرز تهیه آن نیز آسان است، در مهمانی هایتان آن را درست کنید ولذت ببرید.

*آموزش دسر زعفران دو رنگ

ظاهر این دسر متفاوت و بصورت دو رنگ است. اگر دوست دارید یک دسر خاص و متفاوت تهیه کنید آموزش این دسر زعفرانی را مطالعه کنید.

مواد لازم

شیر: ۳ لیوان

شکر: ۳ لیوان

ژلاتین: ۳ قاشق غذاخوری

خامه: ۱l۲ پاکت خامه

گلاب: ۱ قاشق غذاخوری

زعفران دیبا به اندازه لازم

طرز تهیه

ابتدا ژلاتین را با آب سرد مخلوط کنید و با روش بن ماری دانه های ژلاتینی را حل کنید. شیر را با شکر به اندازه لازم مخلوط کرده و روی حرارت ملایم گاز قرار می دهیم تا شکر در شیر حل شود. پس از مدتی گلاب و دیبا زعفران را به شیر اضافه می کنید و اجازه می دهیم تا مواد بخوبی یکدست شوند. قابلمه شیر را از روی حرارت بردارید و بگذارید تا خنک شود. ژلاتین تهیه شده را که سرد است را به شیر اضافه کنید، پس از آن خامه به مقدار لازم را به مواد اضافه کنید و بخوبی هم بزنید تا یکدست شوند.

برای اینکه ژله بصورت دورنگ تهیه شود باید نصف مواد زعفرانی را در قالب بریزید و نصف دیگر را نگه دارید. در نیمه دوم مواد بجای زعفران دم کرده پودر کاکائو اضافه کنید. در پایان باید مواد را ۸ ساعت در یخچال قرار دهید تا ببندد. ظاهر این دسر بسیار زیبا و متفاوت است که می توانید آن را با خلال پسته، بادام یا شکلات چیپسی تزیین کنید.

آموزش دسر زعفران + خرید زعفران اصل در دیبازعفران

خرید زعفران اصل در دیبا زعفران

خرید زعفران اصل و باکیفیت کمی کار مشکلی خواهد بود، زیرا اکثر زعفران های موجود در بازار تقلبی هستند. دیبا زعفران یک فروشگاه معتبر است که افتخار فروش زعفران های اصل و مرغوب به شما عزیزان را دارد. بسته بندی های زیبا زعفران در سایز و قیمت های مختلف باعث شده شما براحتی با هر بودجه ای که دارید خرید کنید.

ی توانید وارد سایت دیبا زعفران شوید، محصول موردنظر را خریداری کنید و ثبت سفارش را انجام دهید تا سفارشتان را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید زعفران نگین  فقط به سایت دیبا زعفران مراجعه کنید تا بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را مشاهده کنید.

زعفران چه خواصی دارد؟

زعفران علاوه بر طعم خوب و رنگ زیبایش فواید درمانی بسیاری دارد. شما با در دست داشتن یک زعفران اصل، مانند دیبا زعفران می توانید از آن در آشپزی و سایر موارد استفاده کنید.

از جمله فواید زعفران می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:

۱. بهبود افسردگی و ایجاد شادابی

۲. رفع اضطراب و استرس

۳. بهبود سرماخوردگی

۴. افزایش عملکرد قلب

۵. ضد سرطان

۶. افزایش عملکرد ذهن

۷. بالا بردن سطح انرژی در بدن

۸. ایجاد خوابی راحت و آرام

۹. رفع شکلات تنفسی

۱۰. رفع کدری پوست

۱۱.درمان عقب افتادن پریود با زعفران

۱۲. درمان آفتاب سوختگی

۱۳. درمان مشکلات مربوط به معده

۱۴. مستحکم سازی استخوان‌های بدنی

۱۵. افزایش گردش خون

۱۶. آرام سازی درد

خواص زعفران بسیار زیاد است که شما در اکثر بیماری و مشکلات می توانید از آن کمک بگیرید. زعفران برای خانم ها بسیار مفید است بویژه در درمان عقب افتادن پریود. مصرف دم کرده زعفران باعث می شود تا عادت ماهانه منظم شود و از دردهای پریودی بصورت جدی بکاهد.

آیا مصرف زعفران برای کودکان خطرناک است؟

خیر، مصرف زعفران برای کودکان هیچ ضرری ندارد بلکه مفید هم خواهد بود.

افزایش انرژی کودک، کمک به هضم غذا، آرامش نوزاد، افزایش استحکام استخوان و افزایش سطح ایمنی بدن کودک از حمله فواید زعفران برای کودکان است.

امیدوارم از خواندن مطالب بالا لذت برده باشید. با کمک گرفتن از آموزش دسر زعفرانی سفره هایتان را زیباتر کنید و با مصرف زعفران دیبا سایر مشکلات بدنی و روحی را رفع کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.