جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مراحل راه اندازی کسب و کار بین المللی
    24 مهر 1401 - 13:14
    شناسه : 208636
    0

    در حال حاضر حمل و نقل هوایی از چین به ایران یکی از بهترین و مهم ترین راه های حمل و نقل و واردات کالا از چین به کشور است. دلایل زیادی وجود دارد که تجار و واردکنندگان ایرانی حمل هوایی از چین را ترجیح می دهند و پروازهای زیادی بین این دو کشور وجود دارد و حمل بار هوایی از چین به ایران آسانتر و سریعتر شده است.

    پ
    پ

    شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس تاجران و واردکنندگان زیادی دارد که می خواهند کالاهای خود را با خدمات حمل و نقل هوایی، دریایی، زمینی و درب به در وارد یا صادر کنند.
    در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس ، هدف متخصصان ما ارائه خدمات جامع از جمله مشاوره، مقایسه هزینه حمل و نقل و تکمیل نیازهای خدمات مشتری است. یکی از خدمات ویژه ما در شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، خدمات ارسال 0 تا 100 مشتری است تا صاحبان کالا بتوانند کالا را از تمامی کشورها به ایران در درب آدرس فروشنده ارسال کنند. درب انبار گیرنده) به ما اجازه دهید.
    چین سهم بزرگی از حجم کالاهای وارداتی به ایران را در اختیار دارد و در سال های اخیر یکی از سودآورترین و مهم ترین تجارت های بین المللی که توسط تجار و واردکنندگان ایرانی شکل گرفته، واردات کالا از چین بوده است. با توجه به اینکه می دانیم پس از خرید و عرضه کالا در چین ، اولین دغدغه واردکنندگان ایرانی نحوه حمل کالا از چین به ایران است، سعی می کنیم بهترین خدمات حمل و نقل بین المللی را به مشتریان خود ارائه دهیم. اما بهترین راهی که می توانید برای حمل بار از چین انتخاب کنید چیست؟ آیا ارسال بار هوایی از چین خوب است؟ برای مشاوره هزینه حمل و نقل هوایی چه مدارکی لازم است و چگونه می توان هزینه حمل و نقل را تا حد زیادی کاهش داد؟

    word image 208636 1 - مراحل راه اندازی کسب و کار بین المللی -

    در حال حاضر حمل و نقل هوایی از چین به ایران یکی از بهترین و مهم ترین راه های حمل و نقل و واردات کالا از چین به کشور است. دلایل زیادی وجود دارد که تجار و واردکنندگان ایرانی حمل هوایی از چین را ترجیح می دهند و پروازهای زیادی بین این دو کشور وجود دارد و حمل بار هوایی از چین به ایران آسانتر و سریعتر شده است.

    اگر شما نیز به دنبال واردات هوایی کالا از چین به ایران با نرخ های بسیار مناسب و خدمات باربری هوایی با کیفیت بالا هستید، شرکت کشتیرانی بین المللی مفتخر است که خدمات حمل و نقل هوایی متنوعی را از تمامی شهرهای چین به ایران، محمسوله های وارداتی خود ارائه دهد. شما در اسرع وقت؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع بیشتر از قیمت و هزینه باربری هوایی، نحوه دریافت بارنامه و مدارک لازم برای حمل و نقل هوایی با ما همراه باشید.

    خرید از سایت های خارجی

    اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال بهترین و باکیفیت ترین کالاها هستید یا اصالت کالای خریداری شده برایتان اهمیت زیادی دارد، پس به صفحه درستی آمده اید! خرید ققنوس یکی از زیرمجموعه های شرکت بازرگانی ققنوس خاورمیانه (به شماره ثبت 48663) می باشد که بیش از 10 سال است که افتخار دارد یکی از اولین ارائه دهندگان خدمات خرید سایت خارجی در ایران باشد و در این سال ها قادر به خدمت به هزاران مشتری واقعی و ارائه خدمات قانونی، خرید ققنوس، تمرکز بر خدمات خرید سایت خارجی مانند خرید ebay، خرید آمازون، خرید taobao. خرید از علی اکسپرس و در نهایت خریدهای اصلی در سایت علی بابا به عهده شما خواهد بود.ما در حمل و نقل ققنوس با تجربه ای که در زمینه خرید و واردات خارجی کالا در این 10 سال انباشته ایم، همواره سعی در کاهش هزینه ها خواهیم داشت. هزینه خرید آنلاین.از سایت های خارجی.بنابراین می توانید برای محاسبه قیمت خرید خود از طریق ناحیه کاربری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    ما در ققنوس خرید خدمات خرید ویژه ای را از سایت های خارجی به میلیون ها ایرانی ارائه می دهیم، فرقی نمی کند در آمریکا، چین یا انگلستان خرید می کنید، ما از هر سایت یا فروشگاه اینترنتی برای شما خرید می کنیم، شما می توانید در ایران، خدمات ما به ویژه بر روی 5 وب سایت یعنی Ebay، Amazon، خرید از AliExpress، Taobao، Alibaba متمرکز شده است، اما اگر می خواهید از هر سایت دیگری خرید کنید، می توانید با ارسال لینک از طریق کاربر خرید کنید. ما در سایت کارگزار خرید از سایت های خارجی تلاش می کنیم با کمترین نرخ و هزینه حمل و نقل مناسب رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. امیدواریم شما نیز به خانواده ققنوس بپیوندید و از خدمات ما رضایت کامل داشته باشید.

    بانک اطلاعات مشاغل یکی از بهترین و اسان ترین روش ها برای معرفی کسب و کار خود به دیگران است. با در دست داشتن بانک اطلاعات مشاغل میتوانید تبلیغات گوناگونی نظیر ارسال پیامک به بازار هدف خود، فرستادن ایمیل های تبلیغاتی جهت معرفی محصول یا خودمات خود یا صحبت تلفنی با صاحب کسب و کار برای بازاریابی محصولات و یا خدمات خود.

    اگر برای شناخته شدن قصد تبلیغات دارید باید هیزنه های گزاف و بی اثر پرداخت کنید تا شاید بتوانید نصف هزینه تبلیغاتی که کرده اید را جبران کنید!!

    بانک اطلاعات مشاغل یکی از مهم ترین راه های تبلیغات هدفمند بوده و برای هدفمند کردن تبلیغات ابتدا باید بدانیم که کدام دسته از ادم ها به کسب و کار ما احتیاج خواهند داشت. ایتدا بایید بدانیم که مخاطبین هدف ما در کدام شهر یا منطقه قرار دارند.

    بر فرض مثال اگر فروشنده لوازم یدکی خودرو در تهران هستید. تنها افرادی به شما احتیاج دارند که دارای خودرو یعنی باید به دنبال لیست شماره تلفن مکانیکی های خودرو در تهران بگردید. اما سوال مهم اینجاست که چگونه میتوان با استفاده از لیست شماره تلفن مشاغل تبلیغاتی هدفند داشت؟ با ما همراه باشید در ادامه مطلب.

    word image 208636 2 - مراحل راه اندازی کسب و کار بین المللی -

    تعریف بانک اطلاعات مشاغل

    یکی از راه های بازاریابی یا تبلیغات هدفمند داشتن بانک اطلاعاتی مناسب با کسب و کار است. به طور کلی میتوانیم بانک اطلاعاتی مشاغل را به این صورت تعریف کنیم که :

    1. با استفاده این لیست میتوان بازاریابی پیامکی که از طریق پنل پیامک میتوان اقدام به ارسال انبوه آن کرد
    2. بازاریابی تلفنی که میتوانید لیست شماره تلفن مشاغل خود را به یک بازاریاب حرفه ای بسئارید و تمام محصولات یا خدمات شما را با کم ترین هزینه و زمان ممکن به فروش برساند.
    3. میتوانید از طریق لیست ایمیلی که در اختیار دارید برای بازار هدف خود ایمیل تبلیغاتی انبوه ارسال کنید و محصولات خود را به فروش برسانید.
    4. و در آخر اگر هیچکدام از راه هایی که گفته شد دارای نتیجه خوب نبود میتوانید با استفاده از شماره تلفن ها شروع به بازاریابی حصوری کنید که یکی از بهترین راه ها میتوان نام برد.

    اما اگر میخواهید با روش های دیگری برای کسب و کار خود تبلیغ کنید باید هزینه های زیادی را جهت تبلیغات و بازاریابی بپردازید تا بتوانید مشتری های بالقوه برای خود پیدا کنید. ولی اگر با خرید بانک اطلاعات مشاغل پیش بروید به جرات چند قدم جلو تر از رقبای خود خواهید بود و تنها کاری که شما باید برای آن انجام دهید آماده سازی یک متن تبلیغاتی مناسب است!!

    بانک اطلاعات بروز و جامع

    نکته ی مهمی که هنگام خرید لیست شماره تلفن ها باید به آن دقت داشته باشید این است که در ابتدا باید از آن مطمئن شوید که آیا پکیجی که میخواهید خریداری کنید کامل و به روز است یا خیر؟

    وبسایت دیتابیسی قبل خرید بانک اطلاعات مشاغل به صورت رایگان برای شما نمونه در دسترس قرار خواهد داد تا بتوانید از خریدتان اطمینان کامل داشته باشید. و بعد از این که به آن وبسایت اطمینان کامل داشتید میتوانید اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکنید.

    سیستم تلفنی VoIP به شدت برای کسب کار های نوپا و کسب و کار هایی که میخواهند به روز باشند میتواند کاربردی باشد
    در سیستم تلفن هایی سانترال نیاز است برای هر تغییر یا اضلفه کردن امکانات کارت هایی را تهیه و خریدادی کنید و به دستگاه اضافه کنید و این کار میتواند به شدت وقت گیر و هزینه بر باشد در صورتی که د سیستم های VoIP امکان تغییر امکانات و سفارشی سازی حتی از راه دور امکان پذیر است و تغییرات بسیار سریع تر و کاربردی تر از سیستم های قدیمی مانند سانترال میباشد
    اگر بخواهیم برخی از امکانات سیستم تلفنی VoIP را برای شما مثال بزنیم میتوان به ظبط مکالمه، ایجاد نظرسنجی در آخر مکالمه و کاربرد آن در سیستم ها و زمان های دورکاری اشاره کرد، امکاناتی که شاید در سانترال نشدنی و یا با هزینه های غیر منطقی قابل اجرا باشد

    word image 208636 3 - مراحل راه اندازی کسب و کار بین المللی -
    به طور مثال استفاده از قابلیت دورکاری سیستم تلفنی VoIP این امکان را به شما میدهد که در صورتی در محل کار خود حضور ندارید و یا کارمندان شما به صورت دورکاری فعالیت میکنند بتوانند تمام تماس های خود را پاسگو باشد، با خط کاری شرکت با مشتریان خود تماس بگیرند، رایگان با داخلی های شرکت تماس داشته باشند، ویس کنفرانس برگزار کنند و خیلی امکانات دیگر که در زمان های دورکاری میتواند برای شما بسیاد کاربردی باشد
    اگر تصمیم شما برای راه اندازی این نوع سیستم تلفنی در دفتر خود قطعی است و از هزینه تمام شده سیستم تلفنی VoIP نگران هستید در تیتر بعد روش به دست آوردن قیمت تمام شده پروژه VoIP را برای شما آماده کردیم

    هزینه تمام شده سیستم تلفنی VoIP

    شما میتوانید برای به دست آوردن قیمت خدمات وی‍پ یا هزینه پروژه خود از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند استعلام قیمت گرفته و ریز نیاز های خود را اعلام کنید تا برای شما هزینه تمام شده پروژه شما با توجه به امکاناتی که نیاز دارین محاسبه شود و در صورت رضایت میتوانید قرارداد ببندید تا شرکت های IT به طور کامل پروژه VoIP شما را اجرا نمایند و میتوانید
    اگر شرکت هستید و یا حقوقی و نیاز است که با توجه به هزینه تمام شده درخواست بودجه بدهید توصیه میکنیم به طور کامل پروژه خود را آنالیز کرده و یا از مشاوران شرکت آرک نت کمک بگیرید تا امکان محابسه ریز قیمت با توجه به امکانات درخواستی امکان پذیر باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.