×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

درباره شرکت آذر جوجه

شرکت آذر جوجه از سال ۱۳۸۹ در ضمینه تولید و پرورش تخم های نطفه دار در ایران فعالیت مینماید و توانسته بهترین و بروز ترین تخم ها را با در صد نطفه بالا در اختیار مرغداران ایران و عراق و افغانستان قرار بدهد مجموعه گروه صنعتی آذر جوجه در شهرهای ارومیه و اردبیل بالغ برا ۷ سالن بزرگ تولید و پرورش مرغ و خروس و بوقلمون را در اختیار دارد برای خرید تخم نطفه دار میتوانید به صورت حضوری نیز به آدرس درج شده در سایت شرکت مراجعه نمائید.

ایرانیان برای خرید و تهیه تخم نطفه دار برای جوجه کشی دنبال بهترین شرکت تخم نطفه دار میگردند شرکت آذر جوجه یکی از بزرگترین پرورشگاه های تولید کننده تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی و دستگاه پرکن در ایران میباشد که میتوانید بهترین و با نطفه ترین تخم های نطفه دار طیور و ماکیان را در اختیار شما بگذارد این شرکت تمامی تخم های نطفه دار طوطی سانان گران قیمت از جمله طوطی کاسکو و کاکادو و ارا و ماکائو را به صورت وارداتی به فروش میرساند.

word image 208637 1 - میلیاردر شدن با جوجه کشی از تخم نطفه دار را تجربه کنید؟! -

چگونگی خرید تخم نطفه دار از شرکت آذر جوجه

برای خرید تخم نطفه دار همراه با دستگاه جوجه کشی میتوانید با کارشناسان شرکت آذر جوجه در تماس بوده و از راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی آنان استفاده کنید یا به سایت شرکت به آدرس زیر مراجعه نمائید.

این شرکت تخم های نطفه دار مرغ و بوقلمون و شترمرغ و قرقاول و اردک و بلدرچین و غاز و قو غاز و قو و طاووس های زینتی و مرغ های زینتی و طوطی سانان گران قیمت را به صورت تضمینی و به ارائه ضمانت نامه های معتبر و تضمین تعویض کالا به فروش میرساند .

جهت استعلام قیمت فروش تخم نطفه دار میتوانید با کارشناسان شرکت آذر جوجه در تماس بوده و از راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی آنان استفاده نمائید بهترین و زیبا مرغ و خروس های زینتی مانند ابریشمی و برهما و سلطان و ویندوت و جاپنیز و مرندی و حتی و مرغ و خروس گوشتی و تخم گذار در این شرکت به صورت عمده و خرده به فروش میرسند برای خرید نطفه دار میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .
۰۹۱۴۵۱۳۹۵۳۸
۰۹۱۴۵۱۳۹۵۳۹
https://azarjooje.net/

تخم نطفه دار طوطی سانان گران قیمت کمیاب و نایاب مانند کاسکو و کاکادو و ارا ماکائو از کشور ترکیه با شناسنامه و گواهی نطفه ۸۵ درصدی به ایران واردات میشود و توسط مجموعه آذر جوجه به فروش میرسد این گونه تخم های نطفه دار به صورت دوره ای و در داخل ژلاتین های بسیار سخت و نگه دارنده نطفه تخم به ایران واردات میشوند .

word image 208637 2 - میلیاردر شدن با جوجه کشی از تخم نطفه دار را تجربه کنید؟! -

چگونگی همکاری در ضمینه فروش تخم نطفه دار

برای استعلام قیمت فروش تخم نطفه دار و همکاری در بخش فروش تخم نطفه دار میتوانید با کارشناسان شرکت آذر جوجه در تماس بوده و از راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی آنان در بخش جوجه کشی و تنظیم دما و رطوبت ماشین جوجه کشی ، استفاده نمائید.

این مجموعه بزرگ تولید تخم نطفه دار در ایران توانسته رتبه اول تولید و پخش فراورده های طیور را در ایران کسب نماید و بزرگترین پرورش دهنده تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی و دستگاه پرکن مرغ و بلدرچین و طیور و هم چنین تولید کننده دستگاه خشک کن در ایران باشد .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی خرید و فروش تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی و هم چنین قیمت تخم نطفه دار میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا به سایت شرکت آذر جوجه مراجعه نمائید .

 

https://azarjooje.net/

چگونگی اعتماد به شرکت آذر جوجه جهت خرید

این مجموعه بزرگ تولید و پخش تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی برای اعتماد شما مشتریان این شرکت در نظر دارد تمامی محصولات خود ائم از تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی و دستگاه خشک کن میوه را با تضمین ۸۰ درصدی به فروش میرساند و ارسال بار برای مشتریان را در عرض ۱ روز داخل بسته بندی های وکیومی ،انجام میدهد از خرید تخم نطفه دار و خرید دستگاه جوجه کشی برای خود امینان کامل داشته باشید .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.