شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکات مهم در خرید ارز دوج کوین
    24 مهر 1401 - 16:42
    شناسه : 208650
    0

    در خرید دوج کوین به چه نکاتی باید توجه کرد؟

    پ
    پ

    images 1665918322 - نکات مهم در خرید ارز دوج کوین - خرید ارز دیجیتال

    نکات مهم در خرید ارز دوج کوین

    اکثر مردم کار می‌کنند تا با کسب درآمد بتوانند آینده خوبی را برای خود رقم بزنند. اما برخی سعی می‌کنند با پول خود نیز کار کنند تا در زمانی که شخصا فعالیتی انجام نمی‌دهند هم بتوانند کسب درآمد کنند. به این نوع فعالیت اقتصادی، سرمایه‌گذاری گفته می‎شود. برای تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار نیازی نیست مانند وارن بافت افسانه‌ای یا جف بزوس، مالک آمازون، ثروتی چند صد میلیارد دلاری داشته باشید. با هر سطح از درآمدی می‌توانید در بازارهای مالی، سرمایه‌گذاری کنید. با توجه به اینکه دوج کوین، بخشی از سبد دارایی عمده سرمایه‎گذاران ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص می‎دهد، در ادامه به بررسی این ارز دیجیتال جهت سرمایه‌گذاری می‌پردازیم.

    آیا خرید ارز دوج کوین برای سرمایه گذاری مناسب است؟

    دوج کوین در سال 2013 جهت شوخی با روند صعودی پرقدرت بیت کوین وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. در آن زمان بنیان‌گذاران دوج کوین به شوخی این ارز دیجیتال را آینده بازارهای مالی دنیا نامیدند. آن‌ها رغبت چندانی نسبت به ارز دیجیتالی که خالق آن بودند نداشتند. این بی‌مهری در حدی بود که بیلی مارکوس، توسعه دهنده دوج کوین در سال 2015 تمامی ارزهای دیجیتال خود را فروخت تا خودروی هوندا بخرد. مفهوم سرمایه‌گذاری در چنین شرایطی روشن می‌شود. سرمایه‌گذاری به معنای خرید بلند مدت یک دارایی آینده‌دار است. می‌بایست پروژه مناسب برای سرمایه‌گذاری را پیدا کنید و صبر کنید تا به مرور زمان تاثیر آن را ببینید. اگر مارکوس در آن زمان دوج کوین‌های خود را نفروخته بود و به فعالیت در این پروژه ادامه می‌داد، اکنون چند صد میلیون دلار سرمایه در اختیار داشت.

    در ادامه به بررسی ارز دیجیتال دوج کوین از منظر سرمایه‌گذاری می‌پردازیم:

    عمر پروژه: یکی از نکات مهم در مورد سرمایه‌گذاری بر روی یک پروژه، قدمت آن است. پروژه‌هایی که طول عمر کمی دارند، امتحان خود را پس نداده‌اند و ممکن است دچار مشکلات فراوانی شوند. ارز دیجیتال دوج کوین در سال 2013 به وجود آمد و از قدیمی‌ترین پروژه‌های رمز ارزی به شمار می‌آید.

    حامیان پروژه: حامی اصلی پروژه دوج کوین رسانه بود. این ارز دیجیتال که به عنوان یک میم کوین شناخته می‌شود، به سرعت در اینترنت طرفداران خود را پیدا کرد و در ادامه، دیگر مارکوس و پالمر، صاحبان معنوی این پروژه نبودند؛ بنابراین خروج آن‌ها از پروژه دوج کوین نه تنها به آن آسیبی وارد نکرد بلکه راه را برای شکوفایی بیشتر هموار کرد. حمایت ایلان ماسک و شرکت تسلا از پروژه دوج کوین در سال 2021، این ارز دیجیتال را به ترندی جهانی تبدیل کرد تا عمده سرمایه‌گذاران در ارزهای دیجیتال، بخشی از سبد خود را به دوج کوین اختصاص دهند.

    کارمزد تراکنش‌ها: یکی از مشکلات مهم بیت کوین و اتریوم، کارمزد بالای تراکنش‌ها در شبکه است. دوج کوین اما چنین مشکلی را ندارد و به گفته ایلان ماسک این موضوع دوج کوین را برای استفاده در سیستم‌های پرداختی جذاب می‌کند.

     بازه قیمتی مناسب خرید دوج کوین

    در کف بخر و در سقف بفروش؛ این اولین اصلی است که برای خرید یک دارایی توصیه می‌شود. اما در عمل پیدا کردن کمترین قیمت ممکن برای خرید و بالاترین قیمت برای فروش کار ساده‌ای نیست؛ بنابراین یک راه برای سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال، خرید پله‌ای است. با توجه به ریزش اخیر صورت گرفته در بازار رمز ارزها، در مرحله فعلی می‌توان به صورت پله‌ای مقداری خرید انجام داد و با کاهش قیمت تا سطوح حمایتی مهم بعدی، به خرید ادامه دهید. این شیوه سرمایه‌گذاری برای افرادی مناسب است که توانایی ریسک پذیری بالایی دارند و با ریزش‌ قیمت، دچار استرس و اشتباه در انجام معاملات نمی‌شوند. در تصویر زیر می‌توانید نمودار هفتگی قیمت دوج کوین را مشاهده کنید.

    images 1665912225 - نکات مهم در خرید ارز دوج کوین - خرید ارز دیجیتال

    همانطور که در نمودار هفتگی قیمت دوج کوین مشاهده می‌کنید، RSI در تایم فریم هفتگی در ماه ژوئن برای اولین بار به محدوده بیش خرید رسید؛ بنابراین بسیاری از کارشناسان، ناحیه 0.05 دلار را به عنوان انتهای مسیر ریزش قیمت دوج کوین می‌دانند و می‌توانید اولین بخش از خرید پله‌ای خود را در این سطح انجام دهید. اما در صورت از دست رفتن حمایت 0.05 دلار، حمایت‌های مهم بعدی 0.035 دلار و 0.02 دلار خواهند بود.

    اگر خیلی تمایلی به تحمل ریسک در سرمایه‌گذاری بر روی دوج کوین ندارید، می‎توانید به جای استراتژی خرید پله‌ای، منتظر تایید برای اتمام روند نزولی باشید و پس از آن خرید تمام عیار خود را شروع کنید. در تصویر زیر، نمودار روزانه قیمت دوج کوین نمایش داده شده است.

    images 1665914653 - نکات مهم در خرید ارز دوج کوین - خرید ارز دیجیتال

    همانطور که در نمودار روزانه قیمت دوج کوین مشاهده می‌کنید، دوج کوین در طول چند ماه گذشته در محدوده 0.05 دلار تا 0.09 دلار نوسان داشته است. با توجه به واکنش قیمت به سقف و کف این ناحیه رنج در گذشته، اتمام روند نزولی در قیمت این ارز دیجیتال منوط به عبور از سد مقاومت 0.09 دلار و خط روند نزولی است. بنابراین می‌توانید سفارش خرید خود را بالای محدوده 0.09 دلار قرار دهید.

    لازم به ذکر است تمام تحلیل‌های ارائه شده در این مقاله صرفا بیان احتمالات بوده و پیشنهاد خرید و فروش نیست.

    از کجا دوج کوین بخریم؟

    اگر شما هم جذب این ارز دیجیتال جذاب و پرحاشیه در بازار رمز ارزها شده‌اید، اکنون به دنبال بستری امن و معتبر برای doge - نکات مهم در خرید ارز دوج کوین - خرید ارز دیجیتال هستید. در حال حاضر صرافی های رمز ارزی بسیاری در داخل و خارج از ایران وجود دارند که می‌توانید برای خرید دوج کوین از آن‌ها استفاده کنید. جالب است بدانید که صرافی های غیر متمرکز و کیف‌ پول‌ها نیز قابلیت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارند اما با توجه به کارمزد بالایی که دارند، آن‌ها را برای خرید دوج کوین توصیه نمی‌کنیم و بهتر است از صرافی های متمرکز داخلی و خارجی برای این کار استفاده کنید.

    خرید دوج با تتر

    images 1665918639 - نکات مهم در خرید ارز دوج کوین - خرید ارز دیجیتال

    بازار ارزهای دیجیتال همیشه صعودی نیست و سرمایه‌گذاران نیاز دارند تا پیش از ریزش قیمت در بازار، دارایی‌های رمز ارزی خود را بفروشند و از بازار خارج شوند. اما در صورتی که کامل از بازار خارج شوند، بازگشت مجدد و انتخاب نقاط مناسب برای خرید تا حدی دشوار می‌شود. از این جهت، استیبل کوین‌هایی مانند تتر به وجود آمدند تا سرعت انجام معاملات در بازار و تعامل را افزایش دهند. در این حالت کاربران می‎توانند اقدام به خرید تتر کنند و منتظر بمانند تا فرصت مناسب بعدی برای سرمایه‌گذاری در بازار فراهم شود؛ بنابراین خرید ارز دیجیتال با تتر رایج‌ترین حالت خرید و فروش در بازار است. برای خرید دوج کوین با تتر می‌توانید از صرافی های خارجی معتبری مانند بایننس، کوکوین و بای بیت استفاده کنید. اما مشکلات تحریم‌های موجود باعث شده که این صرافی ها حساب کاربران ایرانی را مسدود کنند و مشکلات زیادی برایشان به وجود آورند؛ بنابراین بسیاری از کاربران، صرافی های ایرانی را برای خرید ارزهای دیجیتال انتخاب می‌کنند. در صورتی که به دنبال استفاده از بستری مناسب و امن برای خرید دوج کوین با تتر هستید، صرافی ارزپایا بهترین گزینه خواهد بود.

    خرید دوج از صرافی ایرانی

    تمامی سرمایه‎گذاران تمایل دارند که با خرید یک دارایی، ابتدا امنیت سرمایه خود را حفظ کنند و در گام بعد سود به دست بیاورند؛ بنابراین برای خرید دوج کوین، صرافی مورد نظر شما باید علاوه بر داشتن تیمی قدرتمند جهت حفظ امنیت حساب کاربران، سرعت بالایی در پردازش معاملات و انجام تراکنش‌ها داشته باشد. صرافی ارزپایا، با تکیه بر بهترین متخصصان این حوزه، لذت یک سرمایه‌گذاری آسان، امن و پرسود را برای مشتریان خود فراهم می‌کند؛ بنابراین در صورتی که تمایل به خرید دوج کوین دارید، صرافی ارزپایا با نرخ کارمزد تنها 0.2 درصد از مبلغ کل معامله، یک صرافی امن و ارزان برای معاملات شما خواهد بود. برای ثبت نام در ارزپایا می‌توانید وارد وب سایت اصلی این صرافی به آدرس https://arzpaya.com شوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.