پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افشای مهمانی پریناز ایزدیار
    25 مهر 1401 - 12:03
    شناسه : 208676
    0

    پریناز ایزدیار، بازیگر دوست داشتنی سینما و تلویزیون طرفداران زیادی دارد. پریناز ایزدیار مهمان برنامه آقای ایرج طهماسب بودند. پریناز ایزدیار در مهمانی برنامه ی آقای ایرج طهماسب گفتند که در 8 شهریور1364 در بابل در یک خانواده ی شمالی به دنیا آمده است

    پ
    پ

    word image 208676 1 - افشای مهمانی پریناز ایزدیار -

    پریناز ایزدیار، بازیگر دوست داشتنی سینما و تلویزیون طرفداران زیادی دارد. پریناز ایزدیار مهمان برنامه آقای ایرج طهماسب بودند. پریناز ایزدیار در مهمانی برنامه ی آقای ایرج طهماسب گفتند که در 8 شهریور1364 در بابل در یک خانواده ی شمالی به دنیا آمده است. پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل می باشد. یک خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده می باشد. پدر و مادر پریناز ایزدیار مخالف بازیگر شدن دختراشان بودند به همین دلیل از او خواستند تا در رشته دیگری تحصیلاتش را ادامه دهد و بعد به دنبال بازیگری برود به همین دلیل پریناز ایزدیار برخلاف علاقه اش، در رشته گرفیک ادامه تحصیل داد و دارای لسیانس گرافیک می باشد. خانم ایزدیار در سال 1385 برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. و سپس با ایفای نقش در تله فیلم ماه در سایه به کارگردانی سعید ابراهیمی فر، قدم به عرصه تلویزیون گذاشت. خانم ایزدیار در تله فیلم های زیادی بازی کرده و با کارگردان هایی مانند فرزاد موتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی همکاری داشته است. اما “پنج کیلومتر تا بهشت” اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. او در این سریال موفقیت زیادی را کسب کرد و شهرتش بعد از بازی در سریال زمانه به اوج خود رسید. و با بازی در فیلم “ابد و یک روز” در سال 1394 موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. او “در ابد و یک روز” نقش دختر یک خانواده بی بضاعت را بازی می کند که برای همه خواهر ها و برادران خود مانند یک مادر می ماند و به فکر همه است و در موقعیتی قرار دارد که باید تن به ازدواجی اجباری بدهد تا خانواده از فلاکت مالی نجات بیابد. هر چند خودش مجبور، به مهاجرت به افغانستان و از دست دادن زندگی اش خواهد شد.

    پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران مهمان برنامه آقای ایرج طهماسب

    پریناز ایزدیار بازیگر سریال شهرزاد این بار در نقش جیران در شبکه نمایش خانگی حضور دارد تا عاشقانه ای زیبا را دوباره زندگی کند. ستاره جذاب و توانای سینمای ایران بعد از سریال زمانه و شهرزاد این بار در سریال جیران با حسن فتحی همکاری کرده است و در این سریال نقش اصلی را بر عهده گرفته و در نقش جیران مقابل بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه هنرنمایی کرده است. جیران با بازی پریناز ایزدیار در واقع یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه با بازی بهرام رادان می باشد. قصه در زمان پادشاهی این شاه قاجاری در حال وقوع است که او عاشق جیران می شود و …. خانم ایزدیار به دلیل بازی در سریال های شهرزاد، زمانه و جیران بسیار محبوبیت پیدا کرده است و آقای ایرج طهماسب هم با دعوت خانم ایزدیار علاوه بر این که جذابیت برنامه خود را بیشتر کردند بینندگان زیادی را هم که به خانم ایزدیار علاقه داشتند را به برنامه خود جذب کردند. در نتیجه با دعوت خانم ایزدیار به برنامه خود در یک شب دارای هزاران تماشاگر شدند.

    خرید کارتن از صفاپک برای بسته بندی محصولات

    تا حالا به این موضوع فکر کرده اید چه کاری روی بسته بندی محصولات خود انجام دهید تا مشتری های بیشتری جذب کنید برای این کار باید ببینید که مشتری شما به چه چیزی علاقه دارد و یا چه چیزی سبب افزایش و جذب مشتری شما می شود. مانند کاری که آقای ایرج طهماسب برای جذب مخاطب بیشتر کردند و خانم ایزدیار را که در این روز ها به دلیل سریال جیران بسیار مشهور و معروف شده بودند را به برنامه خود دعوت کردند. در گام اول شما باید کارتن مورد نیاز برای بسته بندی محصولات خود را از تولید کننده کارتن تهیه نمایید. زیرا تولید کننده کارتن تمامی جوانب را برای تولید کارتنی با کیفیت و خاص در نظر می گیرد. در گام بعدی باید از کارتن لمینتی برای جذب بیشتر مشتری استفاده کنید.

    استفاده از کارتن لمینتی برای جذب مشتری

    همان طور که در بالا گفته شد برای جذب مشتری کار های زیادی را باید انجام دهید ولی یکی از کار های ساده ایی که برای جذب مشتری می توان انجام داد استفاده از کارتن های لمینتی برای بسته بندی محصولات می باشد. کارتن لمینتی یکی از بهترین و زیباترین بسته بندی هایی می باشد که می توان در بازار های داخلی و صادراتی از آن استفاده کرد. کارتن لمینتی علاوه بر کیفیت و شکل ظاهری زیبایی که به بسته بندی محصولات شما می بخشد از مقاومت بالایی هم برخوردار می باشد و طول عمر آن هم بالا می باشد. پس با خرید کارتن لمینتی بسته بندی زیبا و لاکچری داشته باشید و مشتری های زیادی جذب کنید و سود خود را از فروش محصولات افزایش دهید.

    جمع بندی

    تصور کنید دارای کسب و کار جدیدی هستید که قصد دارید در مدت زمان کمی آن را به پیشرفتی دو چندان برسانید. در چنین شرایطی اولین راهکاری که باید به آن توجه کنید، جذب مشتری می باشد. بسته بندی اولین چیزی می باشد که مشتری با آن رو به رو خواهد شد. پس خود به نوعی تبلیغ گسترده محسوب می شود. برای مثال شما می توانید از کارتن لمینتی برای بسته بندی خود استفاده کنید تا یک تبلیغ اساسی و موثر در جذب مشتری داشته باشید. و در آخر اصلا نگران مقاومت کارتن های لمینتی نباشید زیرا آن ها به صورت سه لایه و پنج لایه تولید می شوند و شما با خرید کارتن پنج لایه می توانید نیاز خود را بر طرف کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.