×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 208689 1 - خرید چاقو شکاری رمبو تاشو بزرگ - چاقو شکاری

شما می توانید قبل از سفر به مناطقی که نیاز به چاقو شکاری دارید با خرید چاقو شکاری رمبو سفارش دهید و از آن برای شرایط مهم برای بریدن نخ یا حمله جانوران و غیره استفاده و این نوع چاقو دارای تیغه ضد زنگ می باشد که آلیاژ این تیغه فولاد ضد زنگ می باشد و طول تیغه ۲۳ سانتی متر می باشد و جنس دسته چاقو پلاستیک می باشد که طول کل چاقو شکاری ۳۵ سانتی متر می باشد. قیمت چاقو شکاری با توجه به قیمت آن نسبتا گران می باشند و چاقو رمبو حدود قیمت ۶۵۰.۰۰۰ تومان الی ۸۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

کاربرد و مصارف چاقو شکاری تاشو

بهتر است بدانید که این ابزار یعنی چاقو شکاری بوکر تاشو از کاربرد و مصارف مختلفی دارا می باشد که در ادامه می توانیم در این رابطه مطالبی را در اختیار شما قرار دهد. این چاقو ها را می توانید در طبیعت برای تراش چوب و یا خورد کردن خوراکی های مورد نیاز استفاده کنید. لذا به عنوان یک ابزار برای دفاع خود در جنگل می توانید برای محافظت خود در برابر جانوران دیگر داشته باشید.

word image 208689 2 - خرید چاقو شکاری رمبو تاشو بزرگ - چاقو شکاری

برای این که بتوانید از بهترین چاقوی شکاری تاشو بزرگ به درستی انتخاب کنید بهتر است به جنس دسته ای که در آن به کار گرفته شده است دقت داشته باشید. چاقو هایی که جنس دسته به کار گرفته شده آن ها از فلز می باشد عمدتا از کیفیت بیشتری برخوردار بوده و بهتر می توانید از آن در شرایط سخت استفاده داشته باشید. لذا سایز تیغه ها و شکلی که برای این محصول به کار گرفته می شود از اشکال مختلفی موجود هست که بسته به نیاز و کاربردی که دارد می توانید از آن استفاده کنید. چاقو هایی که تیغه اره شکل دارند بسیار برای افرادی به شکار در طبیعت می پردازند مناسب بوده و می توانند برای این امر استفاده فراوانی را داشته باشند. باید مراقب باشید که هنگام استفاده تیغه های این ابزار دچار آسیب نشوید چرا که ممکن است تا همیشه کیفیت خودشان را از دست بده.

چاقو شکاری تاشو بزرگ

معمولا باشگاههای کوهنوردی و هنرهای رزمی که برای آموزش به تعداد زیادی چاقو نیاز دارند انواع چاقو شکاری تاشو و کفش ایمنی بدون ساق را به صورت فله خریداری می کنند تا در اختیار هنرجوها قرار دهند. ممکن است در هر زمان و مکانی مثل مسافرت، طبیعت گردی و بسیاری از جاهای دیگر به ابزار تیز و برنده نیاز داشته باشید که لازمه آن داشتن چاقویی قابل حمل، با کیفیت، تیز و برنده می باشد.

word image 208689 3 - خرید چاقو شکاری رمبو تاشو بزرگ - چاقو شکاری

معمولا در طبیعت از چاقو شکاری بزرگ برای بریدن شاخه ی درخت نیز استفاده می کنند و این چاقوهای بزرگ وزن بیشتری نسبت به چاقوهای شکاری کوچک دارند. چاقوهای شکاری از نظر نوع کاربرد، فرم تیغه و جنس دسته به انواع و مدلهای مختلفی تقسیم می شوند. ویژگی یک چاقوی شکاری خوب این است که علاوه بر مقاوم بودن، شکل و اندازه آن طوری باشد که خیلی راحت بتوان از آن استفاده کرد. جنس دسته های چاقو شکاری رمبو نیز بسیار مهم می باشد برای مثال دسته های لاستیکی بسیار سبک و راحت هستند و قیمت کمتری دارند اما از ماندگاری خیلی بالایی برخوردار نیستند. نوع دیگری از دسته ها از جنس فولاد هستند که بسیار محکم و با دوام می باشند و تنها ایرادی که این دسته ها دارند این است که ممکن است درون دست دچار لغزش شود. یکی دیگر از انواع دسته ها دسته استیل است که ضد زنگ بوده و بنا به شرایط محیط، سرد و گرم می شود. بهترین نوع دسته ها دسته چوبی می باشد که بسیار خوش دست و پر طرفدار است و ماندگاری خوبی هم دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.