پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید دماسنج طبی الکلی
    25 مهر 1401 - 0:51
    شناسه : 208691
    0

    با تلاش نخبگان عزیز دماسنجهای دیجیتال محیطی وارد بازار شده اند که اندازه بزرگ تری داشته و با باتری کار می کنند و دما محیط را به سرعت نمایش داده و خود به صورت خودکار خاموش می شوند که خرید آنها ارزش زیادی دارد البته این نوع دماسنج خود یک نمونه از دماسنجهای طبی می باشند.

    پ
    پ

    معمولا اولین کاری که در مراقبتهای بهداشتی برای تعیین سطح بیماری افراد انجام می گیرد سنجش دمای بدن آنها به وسیله دماسنج طبی و گرفتن فشار با فشارسنج دیجیتالی می باشد چون زمانی که عوامل بیماری زا وارد بدن می شوند در مرحله اول سیستم ایمنی دمای بدن را بالا برده تا این میکروب و ویروسها کشته شوند پس بالا بودن دمای بدن اولین نشانه بیماری است. اعداد نوشته شده بر روی استوانه دماسنج براساس مقیاس سلسیوس بوده که معمولا دمای بدن افراد سالم بین ۳۵ تا ۳۷ درجه سلسیوس است که البته میزان این دما با توجه به سن فرد، میزان فعالیت، مواد خوراکی استفاده شده و روش اندازه گیری می تواند کمی متفاوت باشد که نگرانی برای شما به همراه ندارد.

    word image 208691 1 - خرید دماسنج طبی الکلی - دماسنج

    اگر می خواهید همیشه در منزل یک نمونه دماسنج دقیق و ارزان قیمت داشته باشید تا در صورت لزوم به راحتی در دسترس اعضای خانواده باشد باید اقدام به خرید دماسنج طبی درجه یک نمایید تا نیاز شما را برطرف کند در زمان انتخاب دماسنج باید نکاتی ریزی را مد نظر داشته باشید اول اینکه باید در ابتدا تصمیم بگیرید که یکی از مدل معمولی یا دیجیتال را انتخاب کنید که دماسنج دیجیتال قیمت بیشتری داشته ولی قابلیت و مزیت آن به طبع بیشتر است.

    با تلاش نخبگان عزیز دماسنجهای دیجیتال محیطی وارد بازار شده اند که اندازه بزرگ تری داشته و با باتری کار می کنند و دما محیط را به سرعت نمایش داده و خود به صورت خودکار خاموش می شوند که خرید آنها ارزش زیادی دارد البته این نوع دماسنج خود یک نمونه از دماسنجهای طبی می باشند.

    دماسنج طبی الکلی

    نوع دیگری از دما سنج که بسیار شبیه به نوع قبلی است، دماسنج طبی الکلی است که این بار به جای جیوه از الکل در مخزن آن استفاده شده است. نکته دیگر در مورد این دما سنجها این است که به جز وجود امکان استفاده در سنین مختلف انسانها، می توان برای حیوانات نیز از آن استفاده کرد. اما در استفاده از این نوع دما سنجهای زیر زبانی نکاتی را باید رعایت کرد تا نتیجه را به صورت دقیق دریافت کرد. در مرتبه نخست چون بیشترین کابرد این نوع ترمو مترها به صورت زیر زبانی است، باید توجه داشته باشیم که دمای زبان به میزان واقعی خودش باشد، نه کمتر و نه بیشتر.

    word image 208691 2 - خرید دماسنج طبی الکلی - دماسنج

    به عنوان مثال اگر نوشیدنی گرمی مانند چای یا قهوه میل کردیم باید صبر کنیم تا گرمای کاذب ایجاد شده توسط این خوراکیها از بین برود و سپس اندازه گیری را انجام دهیم و یا اینکه در هنگام دما سنجی نباید دهان بیمار باز شود تا هوای خنک وارد شود و تعادل دمایی محیط را بر هم بزند و به نتیجه نا درست منتهی شود. به علاوه اکثرا گفته می شود که دماسنج طبی الکلی باید به دفعات انجام شود تا نتیجه قابل اعتماد باشد. با وجود قیمتهای استثنایی که این مجموعه برای محصولات خود در نظر گرفته است، شما عزیزان اگر قصد خرید دماسنج و یا دستگاه فشارسنج برای مراکز درمانی را دارید می توانید با خرید در تعداد بالا علاوه بر سر شکن شدن مبالغ از تخفیفهای عالی عمده فروشی نیز بهره ببرید و یک خرید باور نکردنی را تجربه کنید. از طرف دیگر هنگام خرید باید به علامت تجاری این برند روی محصولات توجه داشته باشید. زیرا محصولات اصل دارای کیفیت بالاتر و ماندگاری بیشتر هستند و صحیح بودن نتیجه گزارش شده توسط آنها به دفعات در کارخانه چک شده است و مورد اطمینان است. به علاوه مشتریان گرامی توجه داشته باشند که خرید مستقیم از این مجموعه باعث پایین آمدن قیمت خرید به علت حذف شدن واسطه های فروش می شود.

    دماسنج طبی جدید

    همانطور که در مطالب قبلی مشاهده کردید جیوه قرمز 100 محصولی خطرناک و دردسر ساز است از این رو در دماسنج طبی جدید به جای جیوه عمدتا از رزین استفاده می شود که دیگر درصورت آسیب دیدگی مشکلات دماسنج جیوه را نداشته باشد. همچنین جالب است بدانید دماسنج طبی گرچه عمدتا در مدلهایی تولید می شود که از طریق دهان دما را اندازه می گیرد اما مدلهای جدیدتری از این محصولات تولید شده است که با استفاده از امواج مادون قرمز از طریق گوش و نمونه های دیگر آن می تواند از طریق پیشانی دما را اندازه بگیرد که این مدلها دماسنجهای کریستال مایع هستند.

    word image 208691 3 - خرید دماسنج طبی الکلی - دماسنج

    محصولاتی که برای استفاده خانگی و افراد بی تجربه تولید می شوند معمولا می بایست تا حدالامکان کاربری آسانی داشته باشند، دماسنج طبی ساده ساخته می شود تا توسط افراد در خانه برای اندازه گیری دمای بدن خود یا خویشاوندان در زمانهای غیر ضروری استفاده شود، برای مثال عمده کاربرد این دماسنجها تشخیص سرماخوردگی است و در همین دوران کرونا بسیار کاربردی هستند زیرا می توانند با نشان دادن درجه حرارت بدن نیاز به بستری شدن در بیمارستان را به اعضای خانواده هشدار دهند. همچنین در هنگام استفاده از دماسنجهای طبی باید بدرستی و هوشیاری از این ابزار استفاده شود و از وارد کردن ضربه به صفحه آن باید خودداری کرد، زیرا عموما ماده داخل این دماسنج جیوه است که فلزی مایع و سمی بشمار می رود و نباید باسطح بدن تماس یا وارد دهان شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.