جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زاپیامکس؛ تحولی عظیم در درمان انواع دردهای زانو
    25 مهر 1401 - 19:52
    شناسه : 208718
    1

    زانوبند زاپیامکس به عنوان سنگ بنایی جدید در درمان دردهای مختلف زانو امیدهای تازه‌ای را برای بیماران به وجود آورده است.با خرید زاپیامکس مجهزترین و به بروزترین تکنولوژی‌های درمانی در حیطه فیزیوتراپی را به خانه ببرید . آنچه که در زانوبند زاپیامکس با عنوان تکنولوژی UIC می‌شناسیم متشکل از سه بخش اولتراسوند، اشعه مادون قرمز یا انفرارد و کلاک پالس است. این محصول پیشرفته از تولیدات شرکت زایس ترونیک آلمان به شمار می‌رود.

    پ
    پ

    WhatsApp Image 2022 10 17 at 14.35.47 - زاپیامکس؛ تحولی عظیم در درمان انواع دردهای زانو - زاپیامکس

    هر کدام از این تکنولوژی‌ها به گونه‌ای ویژه در درمان دردهای زانو نقش دارند. آن‌ها با تحت تاثیر قرار دادن اندام‌های آسیب‌دیده زانو تسکین درد، کاهش ‌التهاب، ترمیم و بازسازی مفصل را ایجاد می‌کنند. رفع گرفتگی‌های عضلانی، افزایش انعطاف‌پذیری و بهبود عملکرد حرکتی زانو اصلی‌ترین اهدافی است که با زاپیامکس به دست می‌آید.

    برای اطلاع از قیمت زاپیامکس کلیک کنید

    مشخصات و ویژگی‌های زانوبند زاپیامکس

    روی هم قرار گرفتن چندین لایه پارچه ضد حساسیت که تجهیزات تکنولوژی UIC را در بر گرفته تا به بهترین حالت روی زانو قرار بگیرد از اصلی‌ترین شاخصه‌های زانوبند زاپیامکس است. این تکنولوژی در کمربند پلاتینر هم به کار رفته است. برای خرید پلاتینر کلیک کنید.

    به کارگیری چسب‌هایی برای بستن روی زانو در زبانه‌های دو طرف زانوبند، این امکان را به وجود آورده تا بتوان از آن برای همه سایزها و ابعاد مختلف زانو بهره برد. به این صورت همه اعضای خانواده به صورت مشترک می‌توانند از آن استفاده کنند.

    کابلی به زانوبند وصل می‌شود و آداپتور کوچکی نیز در کنار خود دارد که از طریق آن به برق خانگی وصل می‌گردد. با توجه به این که باید آن را به برق وصل کرد هنگام استفاده نباید در حال راه‌رفتن و متحرک بود بلکه باید در یک مکان چه به صورت نشسته و چه به حالت ایستاده ثابت ماند.

    مدت زمان استفاده از زاپیامکس 45 دقیقه تا یک ساعت در روز است و تاثیر درمانی آن با گذشت چند روز آشکار خواهد شد. دوره استفاده از آن از یک تا سه هفته برآورد شده است.

    مقایسه زانوبند زاپیامکس با زانوبند طبی

    آنچه مهم و قابل توجه است تفاوت اساسی زاپیامکس با سایر زانوبندهای طبی است. اغلب زانوبندهای طبی نقش حمایتی و نگه‌دارنده دارند در صورتی که زانوبند زاپیامکس علاوه بر داشتن نقش حمایتی، در روند درمان دردهای زانو نیز بسیار اثرگذار بوده و نقش درمانی نیز دارد.

    زاپیامکس مجهز به تکنولوژی UIC است که از طریق امواج صوتی، اشعه مادون قرمز و پالس‌های الکتریکی جریان خون بافت‌های آسیب‌دیده زانو را بهبود بخشیده و از این طریق به تسکین درد، کاهش التهاب و همچنین تقویت عملکرد حرکتی زانو خواهد پرداخت.

    WhatsApp Image 2022 10 17 at 14.35.46 - زاپیامکس؛ تحولی عظیم در درمان انواع دردهای زانو - زاپیامکس

    تکنولوژی‌ های به کار رفته در زانوبند زاپیامکس (zapiamax)

    UIC نام اختصاری سه تکنولوژی Ultrasound، Infrared و Pulse clock است که از اثرگذارترین روندهای درمانی در دنیای پزشکی به حساب می‌آیند. زانوبند زاپیامکس با مجهز بودن به این سه تکنولوژی پیشرفته نقش و جایگاه خود را در روش‌های درمانی میان بیماران باز کرده و بسیاری از مشکلات و مصائب مسیر درمان را کنار زده است.

    هنگام تابش امواج صوتی در مقدار بالا به مفصل زانو جریان خون در آن افزایش می‌یابد. این افزایش جریان از درون بافت‌های آسیب‌دیده را گرم کرده و از این طریق به تسکین درد زانو کمک می‌کند. در کنار تکنولوژی اولتراسوند اشعه مادون قرمز (انفرارد) نیز در تقویت و بهبودبخشی جریان خون غنی از اکسیژن فعالیت می‌کند.

    هر چه میزان اکسیژن بافت‌های آسیب‌دیده زانو بیشتر شود ترمیم و بازسازی آن‌ها نیز سرعت بیشتری خواهد یافت و اندام‌های تخریب شده زانو زودتر به عملکرد خوب خود نزدیک می‌شوند.

    همراه با این دو تکنولوژی، کلاک پالس نیز از طریق تاباندن پالس‌های الکتریکی اندام‌های آسیب‌دیده زانو را تحریک می‌کند تا عضو آموزش دیده و خود را به واسطه دریافت اکسیژن و مواد مغذی به سرعت ترمیم و بازسازی کند.

    وقتی به درمان فوری زانو درد با زانوبند زاپیامکس اشاره می‌شود بدون شک به دلیل کنار هم قرار گرفتن این سه تکنولوژی فوق پیشرفته است و این همان راز درخشان محبوبیت این محصول است.

    درمان زانودرد رباط صلیبی با زانوبند زاپیامکس

    آسیب ACL پارگی یا رگ به رگ شدن رباط صلیبی قدامی است (یکی از نوارهای بافتی قوی که به اتصال استخوان ران به ساق پا کمک می‌کند). آسیب‌های ACL بیشتر در طول ورزش‌هایی رخ می‌دهد که شامل توقف یا تغییر جهت ناگهانی، پریدن و فرود می‌شود مانند فوتبال، بسکتبال، فوتبال و اسکی در سراشیبی.

    زانو بر اثر این پارگی متورم شده، احساس ناپایداری دارد و برای تحمل وزن به شدت دردناک می‌شود که لزوم درمان زانو درد حین پیاده روی را محرز می‌سازد.

    با توجه به شدت آسیب ACL، درمان شامل استفاده از زانوبند زاپیامکس، استراحت، توانبخشی برای کمک به بازیابی قدرت و جراحی برای جایگزینی رباط پاره شده خواهد شد.

    زاپیامکس با توجه به مجهز بودن به تکنولوژی UIC همه اندام‌های زانو را به وسیله امواج صوتی، اشعه مادون قرمز و پالس‌های الکتریکی تحت تاثیر قرار می‌دهد. عملکرد آن مشابه فیزیوتراپی و روند تاثیرگذاری آن از طریق ایجاد گرمایی منعطف در مرکز زانو است، که به بهبود جریان خون، نرمی عضلات و ترمیم زخم‌های ناشی از جراحی کمک می‌کند.

    این زانوبند فرد را از رفتن به کلینیک برای انجام دوره‌های طولانی فیزیوتراپی مبرا ساخته چون به راحتی در منزل قابل استفاده است.

    WhatsApp Image 2022 10 17 at 14.35.46 - زاپیامکس؛ تحولی عظیم در درمان انواع دردهای زانو - زاپیامکس

    درمان زانو درد زیر کشکک با زانوبند UIC زاپیامکس

    درد زیر کاسه زانو اغلب به دلیل شکسته شدن غضروف زیر کشکک به وجود می‌آید که باعث التهاب خواهد شد. همچنین درد زانو احتمال دارد ناشی از پارگی‌های ریز در تاندون‌ها باشد که باعث التهاب یا تاندونیت می‌شود.

    این شرایط اغلب نتیجه ساییدگی ناشی از استفاده بیش از حد و فشارهای مکرر بر روی زانوها است. شرکت در فعالیت‌هایی که نیاز به دویدن، چمباتمه زدن، بالا رفتن یا پریدن دارند، موجب تحمیل بار اضافی بر زانو می‌گردد. زانو قادر به تحمل بار استرس اضافی نیست و در نتیجه منجر به شکستگی در بافت نرم نگه‌دارنده خواهد شد.

    زانوبند UIC زاپیامکس به وسیله تکنولوژی‌هایی که همراه خود دارد بافت‌های آسیب‌دیده را از طریق ماساژ و گرمایی بسیار ملایم تحت تاثیر قرار می‌دهد و با افزایش گردش خون غنی از اکسیژن و مواد مغذی، دامنه حرکتی زانو را به طرز شگفت‌انگیزی ارتقا می‌دهد.

    درمان خانگی زانو درد با زاپیامکس مقرون به‌صرفه است؟

    با توجه به هزینه‌های هنگفت درمان دردهای زانو، اولین سوالی که ذهن بیمار را درگیر می‌کند، این است که قیمت زانوبند زاپیامکس چقدر است؟

    وقتی بیمار به دوره‌های متعدد رفتن به کلینیک فیزیوتراپی، تنش‌ها و هزینه‌های رفت و آمد فکر کند، ناخواسته با مجموعه‌ای از هزینه‌ها روبرو می‌گردد که مجموع آن بسیار زیاد و چشم‌گیر است. قیاس این هزینه‌ها با قیمت زاپیامکس که 000/960/1 (یک میلیون و نهصد و شصت هزار تومان) است، مناسب و مقرون به‌صرفه بودن زاپیامکس را نشان می‌دهد.

    هر چند باید قیمت زانوبند زاپیامکس را با تکنولوژی‌هایی که در خود دارد و میزان تاثیرگذاری آن سنجید. ولی زاپیامکس علاوه بر کاهش قابل توجه هزینه‌های فیزیوتراپی، فرد را از هزینه‌های رفت و آمد بی‌نیاز می‌سازد.

    نحوه استفاده اززانوبند زاپیامکس

    استفاده از زانوبند زاپیامکس بسیار ساده است و نیاز به هیچ مقدمات و پیش فرضی ندارد و استفاده از آن برای افراد مسن و ناتوان حرکتی نیز به راحتی قابل انجام است. روی صندلی یا زمین نشسته و پاهای خود را در حالت کشیده و صاف قرار دهید. با توجه به محل درد مرکز زانوبند را روی زانو قرار داده و سپس به دور آن بپیچید.

    به کمک چسب‌هایی که در زبانه‌های آن تعبیه شده آن را به اندازه سایز زانوی خود تنظیم و سپس روی هم چسبانده و محکم کنید. با توجه به اینکه این زانوبند با برق کار می‌کند، در محلی قرار بگیرید که به برق دسترسی داشته و در حین حرکت بدون تحرک باشید.

    خرید زانوبند UIC زاپیامکس

    بدون شک خرید آنلاین زانوبند زاپیامکس از سایت‌های معتبر بهترین گزینه برای تهیه آن است. مزیت فروشگاه‌های اینترنتی صرفه‌جویی در وقت و هزینه و همچنین ارسال به درب منزل خواهد بود. با مراجعه به سایت‌های معتبر و مطالعه نحوه سفارش زانوبند زاپیامکس از خدمات و شرایط آن‌ها آگاه شوید تا در کم‌ترین زمان ممکن این زانوبند شگفت‌انگیز را به دستتان برسانند.

    سوالات متداول زانوبند UIC زاپیامکس

    1. چرا استفاده از زاپیامکس توصیه می‌شود؟

    کم هزینه بودن، قابل استفاده برای همه اعضای خانواده در هر زمانی و تاثیرگذاری مطمئن در کمترین زمان از عمده‌ترین مزایای آن به شمار می‌رود.

    1. چقدر باید از زاپیامکس استفاده کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود؟

    زمان استفاده از آن 45 دقیقه تا یک ساعت در روز و دوره آن از یک تا سه هفته است.

    1. قیمت زاپیامکس چقدر است و چگونه آن را تهیه کنیم؟

    خرید از سایت‌های معتبر بهترین گزینه برای تهیه خواهد بود چون این سایت‌ها محصول را درب منزل تحویل می‌دهند. قیمت زانوبند زاپیامکس 000/960/1 (یک میلیون و نهصد و شصت هزار تومان) است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.