×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

فراورده های دامی مختلفی از ذبح کردن و کشتار حیوانات حلال گوشت در اصفهان تولید می شود که یکی از آنها پودر خون می باشد و با کیفیت خوبی در مراکز کشتارگاه های دام و طیور به صورت کاملا بهداشتی تولید می شود.

خونهای حاصل از ذبح حیوانات در کشتارگاه به مخازن مخصوصی منتقل می شوند و ضمن آن که تمامی مکان و مجاری هدایت کننده این خونها به صورت بهداشتی و کاملا استریل شده هستند اما باز هم خون پس از جمع اوری به مدت ۲۰ دقیق در دمای صد درجه سانتی گراد می جوشد تا عامل ایجاد و یا انتقال بیماریها به سایر دام از طریق خوردن نشود و پس از جوشیدن کامل برای پودر شدن به کار می رود.

مصرف پروتئینهای گیاهی برای دام نمی تواند به تنهایی سبب ایجاد تعادلهای غذایی و آنزیمهای موجود در بدن دام و طیور شوند و باید در تغذیه آنها از پروتئینهای حیوانی همچون پودر خون مشهد نیز استفاده شود تا اسید آمینه های مختلف اشکال در بدن حیوان به وجود نیاورد.

word image 208731 1 - قیمت پودر خون کشاورزی مشهد - پودر خون

استفاده از پودر خون به جای آرد گوشت و منابع پروتئین حیوانی بسیار به صرفه و ارزان تر می باشد که اکثر دام داران از این محصول استفاده می کنند و آن را جایگزین پودر گوشت کرده اند اما این محصول اسید آمینه کمتری به نسبت پودر ماهی و سایر مناببع پروتئینی دام دارد.

قیمت پودر خون

امروزه ماده های متفاوتی هستند که کارایی فراوانی دارند استفاده از پودر خون باکیفیت به عنوان کود ارگانیک می تواند به رشد گیاهان کمک شایانی کند این نوع محصول باتوجه به ماده های فراوانی که در خود دارد می تواند به اندازه ی کافی در مقداری آب حل شده و برای رشد و نمو گیاه به خوبی کارایی داشته باشد البته در استفاده از آن نباید افراط کرد چراکه باعث سوختن ریشه گیاهان شده و آنها را ازبین می برد کود مایع ارگانیک با استفاده از مقداری پودر خون با آب می تواند برای گیاهان استفاده شود و شرایط رشد آنها را بیشتر کند این محصول دارای ارزشهای غذایی متفاوتی است که لازم می دانیم آنها را برای شما توضیح دهیم.

word image 208731 2 - قیمت پودر خون کشاورزی مشهد - پودر خون

همان طور که مستحضر هستید قیمت پودر خون برای استفاده دامداران بسیار مقرون به صرفه می باشد چرا که می ‌تواند جیره غذایی و کاملی برای دام و طیور باشد که بعد از پودر گوشت طیور و پودر استخوان بهترین گزینه برای حیوان است. البته از این محصول در صنعت مرغداری نیز استفاده می شود مقدار پایین اسید آمینه در پودر خون را می توان با ترکیب پودرهای دیگر اسید آمینه پودر خون رابه حد تعادل رساند که برای مصرف دام و طیور مناسب باشد.

این محصول پرتئین بالایی دارد و می تواند دارای هفتاد درصد پرتئین باشد و همینطور که می دانید وجود این ماده غذایی در حیوانات پرورشی می تواند جثه ی آنها را بزرگتر کند از ماده های معدنی دیگر در این محصول ازت آزاد می باشد که دارای درصد بالایی بوده و حدود نود و چهار درصد می باشد البته این محصول دارای چربی کمی است و تنها یک درصد چربی دارد و زیاد بالا نمی باشد.

پودر خون کشاورزی

این پودر دارای پروتئین زیادی است اما اسید آمینه کمی دارد بنابراین باید با مواد دیگر ترکیب شود تا اسید آمینه آن به حد اعتدال برسد و کارایی لازم را داشته باشد. برای جیره خوراکی حیوانات می توان از پودر گوشت، پودر استخوان و پودر خون در حد استاندارد استفاده نمود.

word image 208731 3 - قیمت پودر خون کشاورزی مشهد - پودر خون

این پودر برای کود گیاهان نیز استفاده می شود و می توان پودر خون کشاورزی را با مقداری آب حل کرده و به اندازه مناسب به گیاهان خود به عنوان کود بدهید فقط باید از مقدار مشخص و مجازی برای آن استفاده کنید در غیر این صورت گیاه شما می سوزد.

صرفه اقتصادی خوبی می باشد. این پودر برای تمامی حیوانات قابلیت استفاده شدن دارد و حتی مرغ داریها می توانند به جیره غذایی خود از این محصول برای رشد و تقویت بیشتر مرغهای خود کمک بگیرند.

به دلیل کیفیت بسیار خوبی که این محصول دارد این مجموعه محصول خود را به کشورهای مختلف صادر کرده است و توانسته باعث ارز آوری خوبی به کشور شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.