×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 208749 1 - فروش قارچ صدفی تهران - فروش قارچ

اما نکته ای که در موردد قارچ صدفی تهران وجود دارد این است که باید بدانیم آیا قارچی که خریداری می کنیم تازه است یا به دلیل ماندن زیاد در فروشگاه خراب شده است یا خیر؟ در ادامه به برخی نکات کلیدی اشاره خواهیم کرد که شما را برای خرید قارچ صدفی خوب راهنمایی خواهد کرد:

کلاهک: مهمترین معیار تشخیص تازگی قارچ ویژگیهای کلاهک قارچ است، کلاهک قارچ نباید لبه های چروکیده و خشک داشته باشد و در تازه ترین حالت کلاهک به ساقه توسط یک پوسته چسبیده و جدا نشده در واقع در قارچهای خیلی تازه تیغه ها دیده نمی شوند، البته لازم به ذکر است قارچی که تیغه ی آن نمایان شده خراب نیست و فقط طعم تند تری نسبت به قارچهای تازه تر دارد، همچنین روی کلاهک باید کاملا یکدست، صاف و سفید باشد وجود هر گونه لکه و فرورفتگی یا برجستگی روی کلاهک نشانه ی پوسیدگی قارچ است.

تیغه: دومین ویژگی قارچ تازه سالم بودن تیغه های آن است، تیغه ی قارچ تازه رنگ روشن داشته و چروکیده نیست.

فروش قارچ صدفی

همانطور که گفته شد با توجه به خواص بسیار زیادی که این قارچهای صدفی کوهی دارند از فروش بسیار خوبی هم برخوردار هستند و همواره به میزان بسیار زیادی در بازار مورد خرید و فروش قرار می‌ گیرند.

word image 208749 2 - فروش قارچ صدفی تهران - فروش قارچ

مجموعه ما سالهاست در زمینه فروش قارچ صدفی عرضه این قارچها فعالیت دارد و همیشه محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و با قیمتی بسیار مناسب را در اختیار مشتریان قرار داده ‌است به شما عزیزان هم توصیه می ‌کنیم که حتما یکبار خرید از سایت ما را تجربه کنید تا بتوانید از کیفیت محصولات ما لذت ببرید. برای این منظور باید فرم ثبت سفارش کالا را کامل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیرند و سفارش شما را ثبت نمایند.

قارچ صدفی جنگلی

شاید برای شما پیش آمده است وارد رستوران بزرگی شده اید و انواع غذاهای خوشمزه روبرو شده اید که انواع قارچهای صدفی، کوهی و جنگلی را در ترکیبات غذایی مختلف می بینید که عقل و هوش از سرتان می برد و حتی دستور پخت آنها را از سرآشپزهای آنجا می گیرید.

word image 208749 3 - فروش قارچ صدفی تهران - فروش قارچ

اگر می‌خواهید هنگام پخت و پز سالم بمانند سعی کنید آنها را بیش از اندازه نپزید زیرا باعث از دست رفتن ارزش غذایی آنها می شود و بهترین روش این است که آنها را با کمی روغن و یا کره به مدت چند دقیقه در ماهیتابه تفت دهید و استفاده از قارچهای بخارپز می‌تواند در کنار انواع غذاهایی مانند جوجه کباب جگر و سالاد کلم به صورت کبابی استفاده شود. از مهمترین مواد غذایی که هر فردی می تواند در هرم غذایی خود بگنجاند قارچ صدفی جنگلی می باشد که حتی در رژیمهای لاغری برای افرادی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند گزینه بسیار مناسبی می باشد. و می دانید که قارچ سرشار از فیبر غذایی است و برای کسانی که مبتلا به چربی هستند کمک زیادی به کاهش کلسترول می کند و حتی خطر ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی را کاهش می دهد. برای افرادی که از کم خونی شدید رنج می برند و دچار مشکلات گوارشی می تواند این خوراکی مغذی را که دارای آهن و مس می باشد را مصرف کنند که باعث تولید گلبول قرمز در خون می شود.

سن پیری می رسند دچار پوکی استخوان و روماتیسم می شوند که باید غذاهایی مصرف کنند که حاوی کلسیم باشند و مفاصل آنها را تقویت کند لذا توصیه می شود مصرف آن را در برنامه غذایی خود در انواع سالادها، سوپها و خوراکها بگنجانند که باعث سلامت استخوانها و سیستم دفاعی آنها می شود. فروش اینترنتی و تولید قارچ انواع قارچهای خوراکی به صورت بسته بندی به صورت عمده و با اوزان مختلف را از فروشگاه اینترنتی ما خریداری کنید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.