×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بازار خودرو - بازار خودرو به کما رفت / قیمت کوئیک و رانا - بازار خودرو

به گزارش «بامردم» به نقل از خبرآنلاین، با به حداقل رسیدن خرید و فروش در بازار خودرو نوسانات قیمتی نیز در این بازار به حداقل رسیده است و تنها تعداد انگشت شماری از خودروهای موجود در بازار این نوسانات قیمتی را تجربه کردند؛ در بین خودروهای کوییک موجود در بازار کوییک دنده‌ای r مدل ۱۳۹۹ از ۲۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۲ میلیون تومان رسیده است که ۲ میلیون تومان گران شده است.

اعلام سن فرسودگی انواع خودروها+جزئیات

برخی از خودروهای رانا نیز در این مدت گران شدند به طوری که رانا پلاس مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۹ میلیون تومان رسیده است.
۳۰۰

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

بلاتکلیفی فعالان بازار

برخی اخبار منتشر شده حاکی از این است که وزارت صمت اخیرا جلسه‌ای با حضور واردکنندگان مطرح برگزار کرده و با توجه به مشکلات تامین ارز از آنها خواسته تا پایان پاییز نسبت به واردات تعداد محدودی خودرو اقدام کنند.

انتشار اخبار ضد و نقیض در خصوص زمان از سرگیری واردات خودرو فعالان این بازار را بیش از پیش بلاتکلیف کرده است که به رکود حاکم بر بازار دامن زده است؛ گفتنی است که دولت سیزدهم از آغاز سال ۱۴۰۱ بحث واردات خودرو را مطرح کرده‌است و حال با گذشته نزدیک به ۷ ماه کماکان بحث واردات خودرو در بخش آیین نامه درجا می‌زند.

چرا برخی خودروهای بازار گران شدند؟

چسبندگی بالای نرخ ارز و قیمت خودرو یکی از عوامل تعیین کننده قیمت خودرو در روزهای اخیر بوده است؛ نرخ ارز در حال حاضر در یک قدمی ۳۳ هزار تومانی قرار دارد، عاملی که منجر به افزایش قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار از جمله خودروهای کوییک و رانا در ۲۴ ساعت گذشته شده است.

به گفته کارشناسان بازار خودرو تاثیر تورم در نیمه دوم سال بر بازار خودرو بیشتر خواهد بود که منجر به افزایش بیشتر قیمت‌ها در این بازار خواهد شد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.