سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41323 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اسپیسر پلاستیکی کاشی مشهد
    27 مهر 1401 - 3:16
    شناسه : 208818
    0

    در مورد ایجاد سطح عمودی یا افقی در اجرای کاشی و سرامیک نانو پولیش، مهم ترین قدم در ابتدای کار ایجاد سطحی همتراز و مسطح برای منظم ساختن آن است که هم زیبایی مورد توجهی داشته باشد و هم کار را اصولی انجام دهد در این خصوص استفاده از اسپیسرهای پلاستیکی در بین خطوط کاشیها باعث اجرای منظم آنها می شود.

    پ
    پ

    C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\2-krestik-dlya-keramicheskoj-fasadnoj-plitki-1-e1659333558843.jpg

    همان طور که گفتیم اسپیسر پلاستیکی کاشی مورد استفاده برای کاشی را اسپیسر صلیبی می گویند که به شکل یک صلیب از چهار طرف خطوط کاشیها را در یک راستا قرار می دهد همچنین به این مدلها بند کاشی هم می گویند و باعث ایجاد بندکشی بین کاشیها می شود. در اجرای یک نمای کاشی آن چه که در انتهای کار مورد توجه است زیبایی و منظم بودن خطوط آن است به صورتی که دیدن آن حس مثبتی را القا کند که این امر به کمک اسپیسر کاشی میسر می شود. صلیبهایی که در کاشیکاری استفاده می شود انواع متنوعی دارند اما انواع پلاستیکی آنها پر کاربرد ترین هستند هم به دلیل مقاومت بالایی که دارند و هم این که به کاشیها آسیبی نمی رسانند.

    اسپیسرهای پلاستیکی مورد استفاده در بین کاشیها دارای اندازه های متفاوتی هستند اما به طور کلی اندازه ای بین یک الی ده میلی متری را دارند که مدلهای با اندازه کوچک برای استفاده در کف و مدلهای بزرگ تر نیز معمولا برای نمای بیرونی و اجرای کارهای عمودی کاربرد بیشتری دارد.

    خرید اسپیسر پلاستیکی

    اسپیسرها انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توان به اسپیسر پلاستیکی، اسپیسر بتنی و اسپیسر فلزی اشاره کرد و تفاوت در آنها ناشی از مواد به کار رفته در تولید این محصولات می باشد که از اسامی آنها مشخص است به عنوان مثال در اسپیسر فلزی در طراحی و تولید آن از آهن استفاده شده است.

    C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\15-4.jpg

    خرید اسپیسر پلاستیکی مورد بحث ما در این قسمت از مقوله اسپیسر بتنی می باشد زیرا این نوع از اسپیسرها از ویژگیها و کاربرد بهتر و بیشتر نسبت به سایر نمونه های این محصول برخوردار می باشد که در ادامه به توضیحاتی در خصوص انواع مختلف آن خواهیم پرداخت تا هر چه بیشتر با این محصول و کارایی آن آشنا شوید. اسپیسر بتنی مینی فیکس: این نوع از اسپیسرها در مقایسه با نمونه های دیگر بسیار ارزان تر و به صرفه تر بوده و در ساختمان سازی نیز پرمصرف می باشد، این اسپیسرها برای میلگرد های سایز ۱۶ بسیار مناسب می باشد و قادر می باشد که ۳۵ کیلوگرم با را تحمل کند که معمولاً در کف و سقفها بنا برکارایی استفاده می شود.

    یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این نوع از اسپیسرها شاخه های آن می باشد به طوری که با قرار گرفتن میلگرد در روی آن توسط شاخه ها میلگرد قفل شده که یک نمونه بسیار عالی برای پوشش در قسمتهای سنگین و تراکم بالا می باشد.

    جالب است بدانید بر خلاف نمونه ای که در گذشته به آن اشاره کردیم این نوع از محصولات تا ۳۵۰ کیلو با را تحمل می کنند و  معمولاً در قسمتهای پر تراکم میلگرد مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از پرمصرف ‌ترین اسپیسرها می باشد.

    اسپیسر پلاستیکی مشهد

    در کشور ایران استانهای صنعتی بسیاری وجود دارد که استان مشهد نیز از همین استانها بوده و تولیدکننده ای انواع مصالح و ابزار ساختمانی است.

    C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\1144557-1-e1659333609106.jpg

    اسپیسر پلاستیکی مشهد نیز از محصولات بسیار مرغوب داخلی ایران بشمار می رود و مصرف بالایی از تولیدات همین شهر نیز مانند کلان شهر تهران در داخل خود استان عرضه و مصرف می شود، در نظر داشته باشید مشهد بدلیل جاذبه های گردشگری و وجود حرم مطهر امام هشتم در این شهر از قطبهای گردشگری ایران بشمار می رود و حضور پرشور مسافران در این شهر باعث ساختمان سازی در مقیاس عظیم در این شهر و ساخت هتلهای عظیمی شده است، لذا این شهر نه تنها برای عرضه کنندگان داخلی کشور مقصدی مناسب برای عرضه محصولات ساختمانی از قبیل مفتول سیاه مشهد و همین اسپیسرهای بشمار می رود بلکه بسیاری از وارد کنندگان این محصولات که عمدتا از طریق کشورهای حاشیه خلیج فارس نظیر عمان این امر را انجام می دهند مقصد عرضه محصولات وارداتی خود را بطور مستقیم شهر مشهد قرار می دهند.

    از مهمترین نکات در خرید این محصولات مقرون به صرفه بودن قیمت آنهاست از آنجایی که این محصولات معمولات به صورت عمده خریداری می شوند لازم است فرآیندی برای فروش آنها در نظر گرفته شود تا قیمت این محصولات را به حداقل برساند لذا عرضه اینترنتی در این عرصه از راهکارهای بسیار کارآمد بحساب می آید در این نوع از عرضه دست هرگونه واسطه اضافی از فرآیند فروش کوتاه شده و عرضه کننده عمده محصول بصورت مستقیم محصول خود را بدست مشتریان می رساند بدین گونه بدون هیچ کاهشی در کیفیت محصولات، کالا با کیفیت بالا و با قیمت ارزان بدست مشتریان خواهد رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.