×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حالا که با تخمه هندوانه و فواید آن کمی آشنا شدید بهتر است بدانید که تخمه هندوانه و تخمه آفتابگردان خام و بو داده را می توانید از دو مدل آن استفاده نمایید تخمه هندوانه خام بیشتر مورد توجه تولیدکنندگان صنف آجیل پزی است چرا که براحتی می توانند به این نوع تخمه هر طعم دهنده ایی را اضافه کنند و در بسته بندی به بازار عرضه کنند علاوه بر تولید کننده ها کارشناسان و فروشندگان گیاهان در طب سنتی برای کمک به درمان انواع بیماریها از تخمه هندوانه خام استفاده می کنند تا طبق تجویز و دستور پزشک به بیماران خود بدهند.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\67-3.jpg

یک روش استفاده در طب سنتی مصرف جوانه تخمه هندوانه خام است که مصرف جوانه آن می تواند به سلامتی پوست کمک کند چرا که سرشار از ویتامین سی، منیزیوم، روی و پروتئین می باشد و در درمان پوستهای خشک، اگزما و پسوریازیس مفید عمل می کند همچنین جوانه های تخمه هندوانه خام می تواند به عنوان یک مرطوب کننده قوی برای پوست استفاده شود. برای اینکه موی زیبا و شاداب داشته باشید می توانید از تخمه هندوانه خام استفاده کنید که ویتامین منگنز موجود در آن باعث درخشندگی و جلوگیری از ریزش مو می شود مطمعنا آرزوی هر خانوم زیبا پسندی داشتن موهای سالم و پرپشت می باشد که قطعا برای رسیدن به این آرزو از هیچ کاری دریغ نمی کند. مصرف تخمه هندوانه بصورت خام می تواند در همه جهتی به سلامت قلب و عروق شما کمک زیادی نماید چرا که دانه های تخمه هندوانه سرشار از اسیدهای مفید اشباع نشده می باشد که این اسیدهای چرب می تواند در پیشگیری از حملات قلبی و تنگی عروق به خوبی عمل نماید تخمه هندوانه خام منشا خوبی از منیزیم است که می تواند فشار خون را در بدن کنترل کند.

فروش تخمه هندوانه

تخمه هندوانه انواع مختلفی دارد به همین دلیل قیمت مغز تخمه هندوانه بسیار متفاوت است و نمی توان یک قیمت واحد را برای آن بیان کرد اما باید بدانید که قیمت تخمه بو داده از خام بالاتر بوده است که این مورد در مورد سایر انواع تخمه مانند تخمه آفتابگردان نیز به همین صورت است.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\melon-seeds-1478579243-25352161.jpg

جالب است بدانید که از خواص فروش تخمه هندوانه می توان به درمان ناباروری اشاره کرد حاوی مقادیر زیادی اسید گلوتامیک، لیزین، آرژینین است که موجب افزایش میل جنسی می شود و کاروتنوئید موجود در آن باعث تولید اسپرم و افزایش قدرت بارور کردن آن می شود. دارای فولات بوده که موجب پیشگیری از نقایص در زایمان شده و به تشکیل سلولهای خونی و مغز استخوان نیز کمک می کند علاوه بر همه اینها باعث بالا رفتن سطح ایمنی بدن در زنان باردار می شود و از کم خونی در آنان جلوگیری می کند. برای مراقبت و جوان سازی پوست مفید است سرشاز از اسید های چرب و امگا ۳ است، به حفظ رطوبت و لطافت پوست کمک می کند و از تیره و مات شدن پوست جلوگیری می کند، چین و چروک را نیز کاهش می دهد  به حفظ سلامت پوست کمک می کند به خاطر داشتن مقادیر بالای پروتئین، آهن، مس و منیزیم باعث حفظ سلامت، افزایش ضخامت ، رویش مجدد، رشد سریع تر، تثبیت رنگ مو، محکم شدن ریشه مو و جلوگیری از موخوره می شود. برای دیابت بسیار مهم است باعث کنترل میزان قند خون، کاهش حساسیت انسولین، کاهش فشار وارده بر پانکراس، کاهش میزان انتشار گلوکز و تنظیم سوخت و ساز کربوهیدراتها می شود پاسخهای ایمنی بدن را تقویت می کند و همچنین فشار وارده برسیستم ایمنی را کاهش می دهد.

تخمه هندوانه تهران

با روشهای مختلفی می توانید انواع آجیلها را در رژیم غذایی خود اضافه کنید شما با خرید انواع برندهای تخمه هندوانه مانند مغز تخمه هندوانه تهران می توانید آن را با دیگر مغزها ترکیب و میل کنید، بهترین روش برای مصرف تخمه هندوانه این است که آن را تفت دهید و مقداری نمک و روغن زیتون را به آن اضافه کنید.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\x-2.jpg

روی اسموتی و سالاد هم می توانید از مغز تخمه هنوانه تهران استفاده کنید برای تهیه انواع شیرینیها و کیکها هم می توانید از مغز هندوانه استفاده نمایید با انواع آجیلها می توانید تخمه هندوانه را ترکیب و مصرف کنید علاوه بر اینها، تخمه هندوانه را می توانید به صورت پودر درآورید و به غذاهای خود آن را اضافه نمایید.

میزان مصرف روزانه تخمه هندوانه حدود ۱.۲ تا ۱فنجان می باشد و شما می توانید در طول روز با خیال راحت این مقدار تخمه هندوانه را مصرف کنید و چون توسط دستگاه گوارش به راحتی هضم می شود هیچ گونه عارضه جانبی برای بدن ندارد و به طور طبیعی حاوی سدیم و قند کمی می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.