جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ورق آلومینیوم سفید تبریز
    27 مهر 1401 - 6:21
    شناسه : 208832
    0

    از دیگر استانهایی که از آن یاد شد آذربایجان شرقی و مخصوصا مرکز آن شهر تبریز است، ورق آلومینیوم رنگی در شهر تبریز از آنجایی که مردم این شهر ذوق بسیاری در ساخت خانه هایی زیبا دارند بسیار مرسوم است، عمده این ورقهای در سطوح بیرونی خانه مسکونی به منظور زیبا سازی نمای آن استفاده می شود.

    پ
    پ

    C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\3-6-e1659341165335.jpg

    پتانسیل بالای دیگری که شهر تبریز در این حوضه دارد عرضه صادراتی ورق آلومینیوم تبریز این محصولات است از آنجایی که این شهر در نزدیکی مرز شمالی ایران قرار دارد، مقصد بسیار مناسبی برای ترنسفر این محصولات به سایر کشورها از جمله ترکیه است و حتی می توان از طریق کشور ترکیه محصولات ایرانی را برای سایر کشورهای اروپایی ترنسفر کرد، از همین رو تجار این شهر می توانند نگاه ویژه ای به این محصولات به منظور عرضه صادراتی داشته باشند.  در نظر داشته باشید با توجه به جنگهایی که گریبان گیر مناطق شرقی اروپا شده است قیمت کامودیتیهایی نظیر آلومینیوم در این کشورها بسیار بالا رفته و علاوه بر آن این محصولات کمیاب شده اند، لذا در این شرایط است که تقاضای بالای می تواند فرصت مناسبی برای آغاز تجارتی پرسود باشد. اما باید در خرید این محصولات به نکاتی توجه داشت که اولین و مهمترین آن کاربری مدنظر خود مشتریان است، خریدار باید قبل از خرید ابتدا کاملا مشخص کند که قصد دارد محصول را در چه محلی از ساختمان و به چه منظوری نصب نماید، همچنین باید ابعاد مورد نیاز خود را بصورت کامل مشخص کرده تا در هنگام خرید ارائه دهند.

    ورق آلومینیوم سفید

    همانطور که پیشتر گفته شد ورقهای آلومینیوم رنگی صفحات نازک و مسطحی هستند که در انواع رنگهای مختلف سفید، بنفش، مشکی، طلایی و غیره با ضخامتهای مختلف طبق سفارش مشتری طراحی و ساخته می شوند.

    C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\colofer-voestalpine-coils_kl.jpg

    ورق آلومینیوم سفید جزو محبوب ترین و پر کاربرد ترین نوع ورقهای فلزی محسوب می شود که در بخشهای مختلف تولیدی و مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت ورقهای آلومینیومی، پس از استخراج سنگ آلومینیوم از معدن آن را در دمای خیلی بالا تصفیه می کنند تا به پودر سفید رنگ تبدیل شود، پودر بدست آمده را با برق و کربن در دمای بالا ترکیب می کنند  و از آن فلز آلومینیوم تولید شود، پس از این مرحله فلز مایع با توجه به کاربرد آن تبدیل به شمش یا آلیاژ می شود.

    ورقهای آلومینیومی از تخت فشار قرار دادن آلومینیوم خام و عبور غلطکهای سنگین از روی آن به شکل صفحات نازک و سبک در می آید که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر هستند و کاربردهای فوق العاده جالبی دارند. برای اینکه استحکام و زیبایی ورق آلومینیومی معمولی و خام چندین برابر شود، پس از طی فرایند آنادایز در کوره رنگ می کنند و به عنوان یک متریال اولیه در ساخت انواع لوازم خانگی و ساختمان سازی به کار برده می شود. این ورقها به دلیل داشتن پوشش سخت و مقاوم در برابر هر گونه فرسایش مقاوم هستند و به خاطر انعطاف و شکل پذیری زیاد در ساخت انواع سازه به اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از کاربردهای ورق رنگی در صنایع بسته بندی و ساخت انواع قوطیهای فلزی زیبا و رنگی است که در سالهای اخیر شرکتهای پیشرو در زمینه بسته بندی با استفاده از این ورقهای رنگی تحولی عظیم در بسته بندی انواع قوطی فلزی ایجاد کرده اند.

    قیمت ورق آلومینیوم

    از ترکیب تشکیل شده دولایه ورق المینیوم به قطرهای 3 الی 5 و یک لایه مواد پلی اتیلن به قطر 3الی 5 ورق آلومینیوم کامپوزیت تشکیل شده است قیمت این محصول با توجه به ضخامت کلی این محصول متفاوت بوده وبرای خرید می بایست به نمایندگان فروش ورق آلومینیوم کامپوزیت مراجعه کنید جالبه بدانید لایه بیرونی این محصول  یک رویه آستر اپوکسی رزین و یک لایه PVDF به منظور ثابت ماندن رنگ مورد استفاده قرار می گیرد سطح این ورق را یک لایه فیلم به عنوان محافظت کننده پوشانده است. لایه های به کار رفته برای تولید ورق های المینیوم شامل لایه های رنگ، لایه پلی اتیلن، روکش پی وی دی آف، لایه های نازک آلمینیومی و روکش های چسب اشاره نمود.

    C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\iStock-157373250-1280x853-1.jpg

    برای نماهای ساختمانی که طبقات زیادی دارند و همچنین برجها از قیمت ورق آلمینیوم کامپوزیت استفاده می شود  این محصول باوزنی حدود 6 کیلوگرم، ابعاد 1/25*3/25 در انواع طیف رنگی در نمای بیرونی ساختمان جدید، باسازی خانه های قدیمی، مکانهای عرضه سوخت، فروشگاه ها، لابی ساختمان، دکوراسیون داخلی و نمای سقف، تابلوهای نمایشگاه، نرده آلومینیومی و غیره کاربرد بسیار زیادی دارد.  کیفیت و نوع ورقهای کامپوزیت به موارد مختلفی شامل ضخامت به کار رفته برای تولید این محصول، نوع الیاژ به کار رفته در لایه ورق، رنگ استفاده شده در پوشش بیرونی و متریال مورد استفاده در لایه میانی بستگی دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.