پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41438 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لپ تاپ استوک مناسب دانشجوهای رشته حقوق
    30 مهر 1401 - 0:37
    شناسه : 208881
    0

    انتخاب یک لپ تاپ استوک مناسب برای دانشجویان رشته حقوق کمی دشوار است. در توضیحات زیر 3 مدل از بهترین لپ تاپ ها را معرفی کرده ایم.

    پ
    پ

    راهنمای خرید لپ تاپ برای دانشجویان رشته حقوق

    امروزه بیشتر دانشجویان برای انجام کار های مختلف از لپ تاپ استفاده می کنند. بیشتر آن ها از لپ تاپ برای انجام کار های تحقیقاتی، یادگیری، نگهداری جزوات آموزشی، و … استفاده می کنند. با توجه به این که مدل های بسیار زیاد و متنوعی از انواع لپ تاپ در بازار موجود است، انتخاب یک مدل مناسب برای انجام کار های دانشجویی قطعا سخت و گیج کننده است.

    اگر دانشجو هستید و قصد خرید لپ تاپ استوک برای انجام کار ها و امور دانشجویی خود دارید، بهتر است به چندین مورد توجه ویژه داشته باشید. لپ تاپ ها از قطعات و اجزای زیادی تشکیل شده اند که برخی از آن ها اهمیت ویژه ای در کارایی آن ها دارند. به عنوان مثال بهتر است در حین خرید به کیفیت صفحه نمایش دقت کنید. زیرا قرار است از لپ تاپ برای مدت زمان های طولانی استفاده کنید و به همین علت داشتن یک صفحه نمایش باکیفیت و خوب الزامی است. بهتر است صفحه نمایشگر لپ تاپ مورد نظرتان کیفیت FULL HD داشته و جنس آن از نوع مات باشد تا تصاویر باکیفیتی نمایش دهد.

    همچنین توصیه می شود به قدرت CPU اهمیت دهید. CPU یا همان پردازشگر در عملکرد و کارایی لپ تاپ استوک نقش مهمی دارد. پردازشگر های ضعیف معمولا در اجرای برنامه ها به طور مکرر هنگ می کنند و این موضوع به شدت آزار دهنده است.

    دانشجویان رشته حقوق معمولا نیازی به اجرای نرم افزار های قوی و سنگین ندارند، لذا به ظرفیت رم بالا احتیاجی نیست. بهتر است ظرفیت رم 4 یا بالاتر از آن باشد تا در اجرای مولتی تسکینگ یا همان اجرای چندین برنامه به طور همزمان مشکلی ایجاد نشود.

    معمولا دانشجویان حقوق جزوات و فیلم های آموزشی متعددی برای یادگیری خود استفاده می کنند. بهتر است ظرفیت حافظه داخلی بالای 256 گیگ باشد تا بتوانید با خیال راحت تمامی آن ها را در لپ تاپ ذخیره کنید.

    موارد ذکر شده مهم ترین معیار هایی هستند که بهتر است قبل از خرید لپ تاپ استوک مناسب به آن ها توجه کنید. لذا با توجه به نکات ذکر شده، 3 لپ تاپ استوک مناسب برای دانشجویان رشته حقوق در قسمت زیر معرفی شده است.

    لپ تاپ استوک اچ پی HP ProBook 650 G3

    یکی از گزینه های مناسب برای دانشجویان رشته حقوق، لپ تاپ استوک اچ پی HP ProBook 650 G3 می باشد. این لپ تاپ استوک دارای پردازنده قدرتمند CORE i7 از نسل هفتم است و توان خوبی برای اجرای برنامه های سنگین دارد. این پردازنده از سری U بوده و به همین علت در مصرف شارژ و باتری بسیار بهینه می باشد و می توانید از آن برای چند ساعت بدون اتصال به شارژ استفاده کنید. فرکانس پردازنده آن 2.6 تا 3.5 متغیر است و در حالت کلی توان مناسبی برای امور دانشجویی دارد.

    C:\Users\InternetNaiyeri\Desktop\4zu3_HP_Probook_650_G3.jpg

    لپ تاپ

    رم به کار رفته در لپ تاپ استوک اچ پی HP ProBook 650 G3 حدود 8 گیگ ظرفیت دارد. این مقدار ظرفیت رم برای انجام تمامی کار ها و اجرای برنامه های نسبتا سنگین کاملا کفایت می کند.

    حافظه داخلی این لپ تاپ استوک نیز از نوع SSD بوده و ظرفیتی معادل 256 گیگ دارد. سرعت عملکرد هارد های SSD فوق العاده بالاست و سرعت اجرای سیستم را افزایش می دهند.

    یک پردازنده گرافیکی با مدل RADEON R7 M365 از شرکت AMD در این لپ تاپ استوک تعبیه شده است تا برای انجام کار های گرافیکی و همچنین بازی های رایانه ای نیز کارایی داشته باشد.

    صفحه نمایش لپ تاپ استوک اچ پی HP ProBook 650 G3 دارای دقت FULL HD بوده و سایز آن 15.6 اینچ می باشد.

    باتری این لپ تاپ استوک 3 سلولی بوده و قادر است تا 4 ساعت با استفاده از شارژ باتری کار کند. تمامی پورت های ضروری مانند VGA , USB, LAN و … بر روی آن تعبیه شده است. وزن کلی لپ تاپ نیز حدود 2 کیلوگرم است که از این نظر برای حمل و جا به جایی، وزن کاملا ایده آلی دارد.

    لپ تاپ استوک HP EliteBook 850 G4

    لپ تاپ استوک HP EliteBook 850 G4 یکی دیگر مدل های مناسب برای دانشجویان رشته حقوق می باشد. این لپ تاپ دارای یک پردازنده CORE i5 از شرکت اینتل است. این پردازشگر از نسل هفتم بوده و فرکانس پردازشی آن 2.5 تا 3.1 گیگاهرتز متغیر است.

    C:\Users\InternetNaiyeri\Desktop\3251119.jpg

    لپ تاپ

    رم به کار رفته در این لپ تاپ استوک ظرفیت 8 گیگابایتی از نوع DDR3 دارد. این مقدار رم قطعا برای انجام کار های دانشجویی کافی است.

    حافظه داخلی لپ تاپ استوک HP EliteBook 850 G4 از نوع SSD بوده و ظرفیت ذخیره سازی آن 256 گیگ می باشد.

    در سیستم سخت افزاری این لپ تاپ یک پردازنده گرافیکی با مدل Radeon R7 M465 تعبیه شده است. ظرفیت این پردازنده گرافیکی 2 گیگابایت است و برای کار های گرافیکی سبک بسیار کاربردی می باشد.

    سایز صفحه نمایشگر لپ تاپ استوک HP EliteBook 850 G4 حدود 15.6 اینچ بوده و دقت آن 1366*768 پیکسل است.

    باتری تعبیه شده در این لپ تاپ 6 سلولی بوده و قادر است تا 6 ساعت بدون اتصال به شارژر کار کند. توان شارژدهی از نقطه قوت های این لپ تاپ به شمار می رود.

    لپ تاپ استوک سرفیس پرو Surface pro 5

    اگر به دنبال یک لپ تاپ شیک، سبک، کاربردی هستید، قطعا لپ تاپ استوک سرفیس پرو Surface pro 5 انتخاب بسیار مناسبی است. پردازنده آن از نوع CORE i5 نسل هفتم با فرکانس 3.1 گیگاهرتز می باشد.

    C:\Users\InternetNaiyeri\Desktop\6.jpg

    لپ تاپ

    صفحه نمایش آن قابلیت جداسازی دارد و می توانید از آن همچون تبلت نیز استفاده کنید. سایز نمایشگر آن 12 اینچ بوده و دقت نمایش تصاویر 1824*2738 پیکسل است که از این جهت کیفیت نمایش بسیار خوبی دارد.

    این لپ تاپ 8 گیگ رم دارد و ظرفیت حافظه داخلی آن 256 گیگ از نوع SSD می باشد. وزن کلی این لپ تاپ استوک حدود 786 گرم است و برای افرادی که به طور مداوم در حال جا به جایی هستند بسیار پرکاربرد است. باتری تعبیه شده در آن نیز 5000 آمپر بوده و قابلیت شارژدهی تا چندین ساعت دارد. صفحه نمایشگر آن لمسی است و با استفاده از قلم نوری لپ تاپ می توانید با آن کار کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.