شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هیچ وقت فکر نمی کردم به این سرعت صاحب ماشین میلیاردی شوم
    28 مهر 1401 - 16:51
    شناسه : 208888
    0

    برای رسیدن به موفقیت و داشتن جایگاه مطلوب، یک سری نکات را باید مورد توجه قرار دهیم، استفاده از دانش بزرگانی که تلاش بسیار در زمینه ارتقاء شغلی داشته اند باعث می شود، تا بتوانیم مهارتها را کسب کرده و به جایگاه خوبی برسیم.

    پ
    پ

    بازی فکری

    به هر گونه تلاش ذهنی که به شکل هدفدار فردی یا گروهی و خانوادگی انجام می شود و بسیار در روحیه، شخصیت و زندگی فرد تاثیر دارد بازی فکری خارجی می گویند. قیمت خرید بازیهای فکری خانوادگی بسته به نوع بازی با هم فرق دارند، در بازی فکری جنسیت، سن، وضعیت جسمانی و هر مورد دیگر نقشی ندارد.

    word image 208888 1 - هیچ وقت فکر نمی کردم به این سرعت صاحب ماشین میلیاردی شوم -

    قرص ماشین ظرفشویی

    امروزه شوینده های ماشین ظرفشویی در انواع و اقسام مختلفی به تولید می رسند که هر کدام دارای قدرت پاک کنندگی متفاوتی می باشند. قرص ماشین ظرفشویی با تولید ایرانی و سایر کشورها مانند اتریشی و ترکیه ای با استقبال خوبی در بین خریداران مواجه شده است و در بازار به وفور این محصولات مشاهده می شود.

    word image 208888 2 - هیچ وقت فکر نمی کردم به این سرعت صاحب ماشین میلیاردی شوم -

    شیره خرما

    یکی از پرطرفدارترین و مقوی ترین شیرهای خوراکی در بین افراد شیره خرما می باشد، شیره خرمای طبیعی علاوه بر طعم خوب، دارای خواص داروئی زیادی است و بخاطر طبع گرم و خشکی که دارد، مناسب برای تمامی افراد در هر سنی می باشد. این محصول برای تقویت گوارش و رشد مو و همچنین جلوگیری از سرطان بسیار مفید و مناسب می باشد.

    word image 208888 3 - هیچ وقت فکر نمی کردم به این سرعت صاحب ماشین میلیاردی شوم -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.