شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تینت لب چیست؟
    28 مهر 1401 - 17:09
    شناسه : 208913
    0

    تینت لب در واقع یک محصول آرایش لب است که توسط خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    پ
    پ

    تینت لب در واقع یک محصول آرایش لب است که توسط خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

     رنگ بندی تینت لب آنقدر طبیعی و نزدیک به لب است که طرفداران سبک آرایشی نچرال به سراغ آن رفته اند. اکثر خانم های شاغل برای آرایش اداری خود از به دلیل دوام و ماندگاری بالای آن استفاده میکنند. محصولی با کاربرد رژلب اما دارای بافت سبک تر و رقیق تر. کاربرد این محصول درخشان‌ کردن، حفظ تازگی و مرطوب نگه داشتن لب هاست. تینت لب انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

    تینت لب یا بهتر است بگوییم رنگ لب زیر شاخه ای از رژلب است که پایه ای ژل مانند دارد.تینت لب محصولی مابین برق لب و رژلب است. به نوعی که ویژگی های هر دو محصول را دارد با ماندگارای بالا.

    خرید تینت لب

    مواد تشکیل دهنده ای که  رژ لب و برق لب ها را شامل میشود موم و روغن می باشد. و به همین دلیل باعث سرخوردن لب های و عدم پایداری آنها بر روی لب شما می شود. از سوی دیگر، تینت لب معمولا دارای پایه ی مایع یا ژلی است. در داخل مایع پایه ی تینت لب رنگ دانه هایی موجود است.که مدت طولانی پس از تبخیر پایه ی مایع و آبکی بر روی لب پایدار میشود و میچسبد.و به نوعی حرارتی نامیده میشوند.

    از زمانی که لوازم آرایش به کیف آرایش تمامی خانمها اضافه شد. رژلب ها تنها وسیله ای بودند که در هر حالی خانم ها از آنها استفاده میکنند.این موضوع برای شما خواننده محترم نیز کاملا روشن است. که هر خانمی در صورتی که که زمان استفاده از انواع کرم پودر و … را نداشته باشد،با استفاده از یک رژلب زیبا میتواند حتی رنگ پوست آن را متفاوت تر نشان دهد. از این رو بسیاری از تولید کنندگان پس از معروفیت رژلب ها و استفاده بیشتر از پیش آنها به فکر محصولات جدیدتری از این گروه آرایشی خاص افتادند. تینت لب همان رژلب است اما با ترکیباتی محدود تر و رنگ بندی های متفاوت تری و همچنین کارایی متفاوتی.

    در ابتدا برق لب ها به بازارآمدند و استقبال بسیار زیادی از آنها شد. و حتی بالم لب هم پا به این عرصه کذاشت و طرفداران خود را پیدا کرد. اما امروزه گه گداری بسیاری از ما نام تینت لب را میشنویم و تفاوت آنرا با رژلب متوجه نمیشویم.

    بهترین تینت لب

    تفاوت تینت لب با رژ لب چیست؟

     تینت لب با رژ لب این  تفاوت را دارد که تینت، روغن و موم  نداشته و بسیار سبک تر از رژ لب است. اگر می خواهید رنگ لب طبیعی باشد و نمی خواهید از رژهای سنگین و براق استفاده کنید استفاده از تینت گزینه ی مناسبی است.  تینت  پایه ی مایع یا ژل دارد که مایع  این تینت بعد از استفاده بخار می شود و تنها رنگ باقی می ماند

    طرز صحیح استفاده از تینت لب

    در هنگام استفاده  لب ها باید نرم و صاف باشند، بهتر است در قدم اول به اسکراب کردن لب ها بپردازید تا سلول های مرده پوست نابود شود. بدین صورت که با مقداری از شکر و عسل لب ها را اسکراب کنید و سپس با حرکات دورانی روی لب ماساژ دهید و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید. بعد از لایه برداری بهتر است رطوبت به لب ها بازگردد، برای انجام این کار از یک بالم لب استفاده شود، و سپس تینت لب به لب ماساژ داده شود و سپس از وسط لب به قسمت بالایی به زدن تینت شروع شود و از کناره های  تا قسمت بیرونی لب ها  به صورتی که از  خط لب پیروی شود کار گردد و سپس، به لب پایینی تینت کشیده و پر شود.

    انواع مدل های تینت لب

        تینت لب مایع: محبوب ترین نوع آن است که به کمک اپلیکاتور برسی که دارد میتوان روی لب ها کشید و از آن استفاده کرد.

        تینت لب پیچی: ظاهر آن مانند رژلب های جامد است. دارای بافت کرمی بوده و نسبت به نوع قبلی دارای رطوبت بیشتری است.

        تینت لب مات: شدت رنگ این مدل بسیار کمتر از دو نوع قبلی است. با توجه به استقبال مصرف کنندگان بسیاری از شرکت های سازنده این نوع را جایگزین رژلب های مات خود کرده اند.

    word image 208913 3 - تینت لب چیست؟ - تینت لب

    طرز استفاده صحیح از تینت گونه

    ابتدا صورت را شسته و از مرطوب کننده ی مناسب پوست استفاده شود و برای استفاده از تینت گونه  از انگشت یا برس می توان استفاده کرد بدین صورت که ، مقداری از تینت روی نوک انگشت خود مالیده شده و برای پیدا کردن محل تینت گونه می توان با لبخند زدن محل گونه را مشخص کرده و در قسمت  مشخص شده تینت گونه زده شود و می توان با استفاده از برس  تینت را پخش کرد.

    کلام آخر

    در این مطلب بررسی کردیم تینت چیست و چه تفاوت و چه مزایایی نسبت به رژ لب و برق لب دارد. قطعا شما هم با شنیدن این همه مزایا تصمیم گرفتید این محصول را جایگزین رژ لب کنید و با آن آرایشی طبیعی و ماندگار داشته باشید. تینت لب یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین لوازم آرایشی دنیا است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.