جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صفر تا صد خرید خانه در سلطان غازی استانبول
    30 مهر 1401 - 12:38
    شناسه : 209010
    1

    رشد روز افزون مهاجرت به کشور ترکیه، باعث رشد قارچ گونه انواع مؤسسات مهاجرتی شده‌است. در این میان، عده‌ای با سوءاستفاده از بی‌تجربگی افراد، اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند. از همین رو، در این مقاله قصد داریم در کنار آشنایی شما درباره خرید ملک در سلطان غازی استانبول (سلطان قاضی)، کمی هم درباره روند مهاجرت و اقامت ترکیه توضیح دهیم.

    پ
    پ

    در سال‌های اخیر و با وخیم‌شدن وضع اقتصادی در ایران، بخش زیادی از مردم، ترجیح می‌دهند به کشور دیگری مهاجرت کنند. در این میان، یکی از کشورهایی که با توجه به ارزش بسیار پایین ریال ایران و نزدیکی به ایران، توجه ایرانیان بسیاری را به خود جلب کرده‌است، کشور ترکیه‌است. این کشور که به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم شده‌است، به لحاظ فرهنگی اشتراکات زیادی با ایران دارد. همین اشتراک فرهنگی، سومین دلیل انتخاب این کشور توسط ایرانیان برای زندگی است.

    رشد روز افزون مهاجرت به کشور ترکیه، باعث رشد قارچ گونه انواع مؤسسات مهاجرتی شده‌است. در این میان، عده‌ای با سوءاستفاده از بی‌تجربگی افراد، اقدام به کلاهبرداری می‌نمایند. از همین رو، در این مقاله قصد داریم در کنار آشنایی شما درباره خرید ملک در سلطان غازی استانبول (سلطان قاضی)، کمی هم درباره روند مهاجرت و اقامت ترکیه توضیح دهیم.

    خرید ملک در ترکیه

    قوانین اخذ اقامت در هر کشور متفاوت است. در ترکیه مانند بسیاری از کشورهای دیگر، شما با خرید یا اجاره ملک می‌توانید روند اخذ اقامت خود را تسریع نمایید. به یاد داشته باشید، اجاره ملک کمی روند اخذ اقامت شما را پیچیده می‌کند؛ چرا که قوانین در این بخش، دائما دستخوش تغییرات می‌شوند. ترکیه از سال 2020 پذیرای ایرانیان بسیاری بوده‌است. شاید همین خیل مهاجرت ایرانیان به ترکیه، این کشور را بر آن داشت تا قوانین مهاجرتی خود را دستخوش تغییر قرار دهد. بر اساس سندی که در سال 2020 نوشته شده‌است، بهترین راه برای اخذ اقامت خرید ملک است؛ اما مهاجران حق خرید یا اجاره ملک در هر محله یا منطقه‌ای را ندارند. مناطق روستایی و حوالی مناطق نظامی دو بخش از مناطق ممنوعه برای سکونت مهاجران است. به همین خاطر، بهتر است، قبل از اقدام به خرید ملک در ترکیه، حتما با مؤسسه‌ای خبره و مجرب در این باره مشورت نمایید و از آنها راهنمایی بخواهید.

    images 1663077807 - صفر تا صد خرید خانه در سلطان غازی استانبول - اقامت ترکیه

    چرا استانبول؟

    استانبول، پایتخت فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه‌ است. بر طبق آمارها، بیش از یک سوم درآمدهای دولت ترکیه از شهر استانبول به دست می‌آید. این شهر، به خاطر اینکه در بخش اروپایی کشور ترکیه قرار گرفته‌است، فرصت‌های بی‌شماری را در اختیار شهروندانش قرار داده‌است. از دیگر دلایل رغبت مهاجران برای خرید ملک در استانبول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • به دلیل توریستی‌بودن شهر استانبول، دولت امکانات بسیاری برای رفاه شهروندان آن در نظر گرفته‌است.
    • بازه گسترده و تعدد فرصت‌های شغلی سبب شده‌است که درآمد شهروندان استانبول از دیگر شهرهای ترکیه بیشتر باشد.
    • امنیت بالاتر نسبت به دیگر شهرهای ترکیه
    • پویایی اقتصاد شهر
    • بالابودن استانداردهای زندگی

    به طور کلی باید گفت همه چیز به شما بستگی دارد. این‌که می‌خواهید در مناطق سنتی مذهبی زندگی کنید یا مناطقی با سبک زندگی مدرن مانند شهر استانبول.

    منطقه سلطان غازی

    سال 2008، محله سلطان غازی تبدیل به منطقه‌ای مستقل شد. این منطقه که 16 محله دارد در بخش اروپایی استانبول واقع شده‌است. محله سلطان غازی استانبول به خاطر ارتفاع 50 متری از سطح دریا، منطقه‌ای خوش آب و هواست. از طرف دیگر، این منطقه به خاطر واقع‌شدن در بخش اروپایی، خیلی‌ها را برای خرید ملک در سلطان غازی استانبول وسوسه می‌کند. بخش زیادی از جمعیت محله سلطان غازی استانبول را علویان و ساکنین کشورهای شمالی دریای سیاه تشکیل می‌دهد. متأسفانه بخش شمالی این محله، جای مناسبی برای زندگی نیست؛ چرا که دولت نظارت کافی بر ساخت و سازها نداشته و همین امر سبب شده‌است که افراد بسیاری بدون توجه به امر زیباسازی شهر، اقدام به ساخت و سازهای غیرقانونی کنند.

    images 1663052811 - صفر تا صد خرید خانه در سلطان غازی استانبول - اقامت ترکیه

    خرید ملک در سلطان غازی استانبول می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. اما چرا؟ دلیل آن روبه‌رشد بودن این منطقه‌ است. سرمایه‌گذاران بسیاری به کمک دولت هر ساله برای بهبود کیفیت آموزش در این منطقه تلاش می‌کنند. دو مدرسه خصوصی آرزوی محمود و کالج خصوصی استانبول فرم دو تا از بهترین مکان‌ها برای آموزش فرزندان شماست. هم‌چنین سیاست‌گذاری در امر آموزش، به گونه‌ای‌ست که مدارسی برای قشر متوسط تعبیه شده‌اند و به لحاظ سطح آموزش تفاوتی زیادی با مدارس دیگر ندارند.

    محله سلطان غازی استانبول از 16 محله کوچکتر تشکیل شده‌است؛ به همین خاطر، قیمت ملک در سلطان غازی استانبول از تنوع بسیاری برخوردار است. همچنین، وجود مراکز گردشگری بسیار در این منطقه و آب‌و‌هوای دلنشین آن، افراد بسیاری را به خرید خانه در سلطان غازی استانبول ترغیب می‌نماید. با این حال، اگر قصد خرید ملک یا خانه در این منطقه دارید، حتما از مشاوران مجرب راهنمایی بگیرید.

    جاذبه‌های گردشگری محله سلطان غازی

    در محله سلطان غازی، جنگل‌های حفاظت‌شده بسیاری وجود دارد. یکی از این جنگل‌ها، جنگل عشاق است. هم‌چنین، مناطق مختلفی برای تفریح آخر هفته ساکنان این منطقه در دل جنگل‌ها تعبیه شده‌است. به همین خاطر، خرید ملک در سلطان غازی استانبول طرفداران بسیاری دارد. سد Alibey baraji که مسئول تأمین آب شرب این منطقه را برعهده دارد، یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری سلطان غازی محسوب می‌‌شود.

    قیمت خانه در سلطان غازی استانبول

    محله سلطان غازی استانبول، یکی از کم‌جمعیت‌ترین مناطق استانبول محسوب می‌شود. جمعیت این منطقه نزدیک به 500 هزار نفر است که بخش زیادی از آن را کارگران و قشر ضعیف جامعه تشکیل می‌دهند. به همین خاطر، خرید ملک در سلطان غازی استانبول برای کسانی مناسب است که قصد زندگی دارند؛ نه کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری می‌گردند. همین امر سبب شده‌است که محله سلطان غازی جزو مناطق ارزان‌قیمت استانبول محسوب شود. کسانی که قصد خرید ملک در سلطان غازی استانبول دارند؛ باید بدانند که بسته به متراژ ملک، قیمت‌ها از 155هزار لیر شروع می‌شود. خرید آپارتمان در استانبول فقط با شرکت مهاجرتی اویم استانبول .

    امکانات رفاهی سلطان غازی

    به لحاظ امکانات، محله سلطان غازی استانبول از وضعیت خوبی برخوردار است. برای کسانی که قصد خرید ملک در سلطان غازی استانبول دارند؛ چند مرکز خدماتی و رفاهی این منطقه را معرفی خواهیم کرد:

    بیمارستان‌ها

    به خاطر وضعیت اقتصادی ضعیف ساکنین محله سلطان غازی، اکثر بیمارستان‌ها دولتی هستند؛ اما برای کسانی که می‌خواهند از امکانات درمانی بیشتری برخوردار شوند، چند بیمارستان خصوصی نیز برپا شده‌است. بهترین مراکز درمانی و بیمارستان‌ها عبارتند از:

    • بیمارستان دولتی لطفییه نوری بورات
    • بیمارستان خصوصی قاضی
    • بیمارستان خصوصی باهات
    • بیمارستان خصوصی مدیگولد سلطان
    • مرکز خصوصی جامعه
    • مرکز تخصصی دهان و دندان

    images 1663052813 - صفر تا صد خرید خانه در سلطان غازی استانبول - اقامت ترکیه

    دانشگاه‌های محله سلطان غازی استانبول

    با توجه به جوان‌بودن منطقه سلطان غازی، دولت در امر آموزش در این منطقه تلاش‌های بسیاری کرده‌است. از مدارس باکیفیت این منطقه که قبلا توضیح دادیم که بگذریم، محله سلطان غازی چند دانشگاه خیلی خوب نیز دارد:

    • دانشگاه بزمی عالم واکیف سلطان گازی الهان وارانک یرلشکسی
    • دانشگاه‌ استانبول جراح پاشا
    • واحد آموزشی سلطان غازی دانشگاه‌استانبول

    وجود این دانشگاه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دولت در بحث امکانات آموزشی و رفاهی در این منطقه، سبب شده خرید ملک در سلطان غازی استانبول انتخابی مناسب به نظر برسد.

    نتیجه‌گیری

    ترکیه از جمله مقاصد ایرانیان برای خرید ملک است. افراد سطح درآمدی مناسب، با تحقیق و مشاوره توسط کادری مجرب، می‌توانند آرزوی خرید در شهری مانند استانبول را محقق نمایند. در این مقاله تلاش کردیم شما را با یکی از مناطق شهر استانبول آشنا نماییم؛ اما اگر قصد جدی خرید ملک در سلطان غازی استانبول را دارید، حتما با مؤسسه‌های معتبر ارتباط برقرار نموده و از راهنمایی‌های آنها بهره ببرید. شرکت مهاجرتی اویم استانبول یکی از مؤسسات معتبری است که می‌تواند شما را در راه تحقق رؤیای خرید خانه در استانبول یاری نماید. جهت بررسی فایل خرید خانه در استانبول یا اجاره آپارتمان در استانبول به آدرس https://evimistanbul.ir/ مراجعه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.