×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سیب زمینی بذری

همانطور که از اسم سیب زمینی بذری جلی مشخص است آن به عنوان بذر استفاده می شود چون از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین عملکرد این امر را دارد که به عنوان یک بذر مرغوب کشاورزان از آن خریداری کنند چون این گونه از این محصول نسبت به آفت و شرایط جوی بسیار مقاوم است.

download (3)

عسل وحشی

یکی از بهترین و مقوی ترین موادی که برای انسان از خواص بالا و منحصر به فردی به جهت استفاده برخوردار است عسل سیاه جنگلی می باشد و شما می توانید از ویژگیها و مزایای این عسل وحشی برای بهبود برخی از بیماریها و همچنین حفظ سلامتی خود استفاده کنید. عسل تیره یا همان سیاه نوعی از عسل است که برخلاف عسلهای روشن دارای رنگ قهوه ای تیره یا همان کهربایی تیره می باشد. عسل سیاه مانند انواع عسلهای دیگر توسط زنبورهای عسل تولید می شود که شهد گلهای خاصی را برداشت می کنند و به قند تجزیه می شوند و در لانه زنبوری رسوب می کنند.

djcskdcs8c9s8c1881

ماکارونی آشیانه ای

بازار خرید مواد غذایی یکی از بازارهایی می باشد که همیشه با تقاضای بالا جهت خرید مواد غذایی مختلف مواجه است مثلا بازار خرید ماکارونی آشیانه ای از رونق بالایی برخوردار است چرا که این غذای لذیذ و خوشمزه بسیار پر طرفدار است و به دلیل داشتن تولید بالا همیشه در دسترس است.

word image 209039 3 - اگر در راه ثروتمند شدن به شما طعنه زدند، بخندید - ثروتمند

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.