چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • این ارزهای دیجیتال صدبرابر بیت‌کوین سوددهی خواهند داشت
    01 آبان 1401 - 9:23
    شناسه : 209067
    0

    برخی از کارشناسان خوش‌بین‌ بازار انتظار دارند که ارزش بازار کریپتو تا سال ۲۰۳۰ به حدود ۲۵۰ تریلیون دلار برسد.

    پ
    پ

    رمزارزها - این ارزهای دیجیتال صدبرابر بیت‌کوین سوددهی خواهند داشت - ارز

    نگارعلی در خبرآنلاین نوشت: بخش بزرگی از این بازار در دست سکه های رمزنگاری مانند کوین بایننس یا سولانا خواهد بود.

    بایننس‌کوین

    آینده بایننس‌کوین به رشد پلتفرم صرافی بایننس بستگی دارد و طبق سناریوی کنونی، آینده بایننس کوین روشن به نظر می رسد که می تواند قیمت ها را به بالاترین حد خود برساند و از این رو، طبق پیش‌بینی قیمت بایننس کوین ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۳ از ۶۱۰ دلار آمریکا عبور کند. بنابراین، این ارز یکی از ارزهای دیجیتال برتر است که ارزش سرمایه‌گذاری برای ۱۰۰ برابر سود تا سال ۲۰۲۳ را دارد.

    دوج‌کوین

    دوج‌کوین در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است، به طوری که در چند سال گذشته به یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو در کل بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. دوج کوین یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای افزایش ۱۰۰ برابری است.

    شیبااینو

    یکی دیگر از ارزهای دیجیتال که نمی تواند مورد توجه قرار گیرد، شیبا اینو است. این رمزارز بیشتر یک رمزارز مبتنی بر جامعه و حامیان است که از امنیت و ویژگی‌های پیشرفته اکوسیستم اتریوم برخوردار است. سال های اخیر برای شیبا اینو بسیار امیدوار کننده بوده است زیرا رشد به نمایش گذاشته شده قابل توجه بوده است.

    USD Coin

    USD Coin دارای ارزش تعیین شده ۱ دلار آمریکا برای هر سکه است و یک دلار آمریکا پشتوانه هر کوین USD در یک حساب بانکی جداگانه است. این امر، USD Coin را به گزینه ای محبوب برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال تبدیل می کند که می خواهند از نوسانات و ریسک قیمت مرتبط با ارزهای بزرگ مانند بیت کوین و اتریوم اجتناب کنند. این یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر است که ارزش سرمایه گذاری روی آن را دارد تا تا پایان سال ۲۰۲۳ به سود ۱۰۰ برابری دست یابد.

    Polygon

    Polygon نسخه خود از Ethereum Hardfork را معرفی کرد که قیمت آن را قابل پیش بینی تر می کند. Polygon یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده برای افزایش ۱۰۰ برابری است.

    XRP

    Ripple XRP بخشی از دنیای ارزهای دیجیتال است که به سرعت در حال رشد است و در طول سال گذشته از رشد قابل توجهی در ثروت برخوردار بوده است و همچنان به سرفصل اخبار بدل شده‌است. XRP به دلیل پروتکل اجماع خود می تواند تراکنش ها را در چند ثانیه با هزینه کم و با حداقل انرژی پردازش کند. این امر آن را به یکی از ارزهای دیجیتال دوستدار محیط زیست تبدیل می کند. از سوی دیگر، تراکنش های بیت کوین کارآمد نیستند. این یکی از ۱۰ ارز رمزپایه برتر است که ارزش سرمایه گذاری برای ۱۰۰ برابر سود تا پایان سال ۲۰۲۳ را دارد.

    سولانا

    سولانا در دو زمینه حیاتی برای توسعه، سرعت و هزینه های پایین تراکنش، به خوبی با اتریوم مطابقت دارد و به دلیل ویژگی‌های انقلابی‌اش، سرمایه‌گذاران زیادی را جذب کرده است. این یکی از بهترین ارزهای دیجیتال با سود ۱۰۰ برابری است.

    ‘کاردانو

    Cardano نسل سوم رمزارز است. ویژگی های آن بهترین ترکیب از رمزارزهای نسل اول و دوم مانند بیت کوین و اتریوم را ارائه می دهد و کارشناسان سرمایه گذاری در کاردانو را توصیه می کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.