×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

images 1666469929 - چرا خرید خانه در گرجستان برای ایرانیان محبوب است؟ - گرجستان

در طی سال‌های اخیر، گرجستان به یکی از مقاصد پرطرفدار برای مهاجرین ایرانی تبدیل شده است. این کشور اوراسیایی که در منطقه قفقاز واقع شده، از وضعیت اقتصادی مطلوب و رو به رشدی برخوردار بوده و به همین علت زندگی و سرمایه‌گذاری در این کشور بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از این رو، سالانه افراد زیادی اقدام به اخذ اقامت گرجستان نموده و تصمیم به مهاجرت به این کشور می‌گیرند. دولت گرجستان نیز روش‌های مختلفی را به اتباع خارجی ارائه کرده تا بتوانند اقامت این کشور را دریافت کنند که خرید خانه یکی از رایج‌ترین آن‌هاست.

مزایای خرید ملک در گرجستان

images 1666469932 - چرا خرید خانه در گرجستان برای ایرانیان محبوب است؟ - گرجستان

خرید ملک در گرجستان در طی سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی و روش‌های دریافت اقامت گرجستان تبدیل شده است. براساس آخرین قانون این کشور، اتباع خارجی می‌توانند با خرید ملک به ارزش حداقل صدهزار دلار آمریکا، اقامت موقت گرجستان را دریافت کنند که هر ساله قابل تمدید است. این امتیاز باعث شده تا بسیاری از ایرانیان با هدف دریافت اقامت گرجستان و یا سرمایه‌گذاری در این کشور، اقدام به خرید ملک در گرجستان کنند. البته علاوه بر این امتیاز، خرید ملک در گرجستان مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نزدیکی گرجستان به ایران

کشور گرجستان با ایران هم مرز نیست اما فاصله چندانی میان دو کشور وجود ندارد. پرواز تهران به تفلیس تنها ۹۰ دقیقه زمان برده و هزینه چندانی به همراه نخواهد داشت. از طرفی، گرجستان از نظر فرهنگ و سبک زندگی شباهت زیادی به ایران داشته و همین موضوع باعث شده تا زندگی در گرجستان برای ایرانیان مطلوب و ایده‌آل باشد.

اقتصاد مناسب

کشور گرجستان در طی سال‌های اخیر رشد نسبتا قابل قبولی از نظر اقتصادی داشته و به همین علت سرمایه‌گذاری در گرجستان بسیار رواج پیدا کرده است. در واقع شما با خرید خانه در این کشور، نه تنها محلی برای زندگی خواهید داشت، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری خارجی را تجربه کرده‌اید. از طرفی، هزینه زندگی در گرجستان چندان بالا نبوده و با یک شغل معمولی می‌توانید به راحتی گذران زندگی کنید. همچنین، به دلیل ثبات اقتصادی در این کشور، امکان پس‌انداز و برنامه‌ریزی برای آینده براساس درآمد ماهیانه خود را خواهید داشت.

images 1666469933 - چرا خرید خانه در گرجستان برای ایرانیان محبوب است؟ - گرجستان

شرایط آسان برای راه‌اندازی کسب و کار

یکی دیگر از دلایلی که ایرانیان اقدام به خرید ملک در گرجستان می‌کنند، عدم وجود قوانین دست و پاگیر جهت راه‌اندازی کسب و کار می‌باشد. در واقع شما می‌توانید متناسب با علاقه یا تخصص خود، اقدام به راه‌اندازی کسب و کار موردنظرتان در گرجستان کنید. خوب است بدانید که تقریبا اکثریت مشاغل در گرجستان نیاز به ثبت شرکت دارند. از طرفی، ثبت شرکت در گرجستان یکی از راه‌های اخذ اقامت این کشور محسوب شده که بسیار رایج است.

برخورداری از امکانات اروپایی با هزینه کمتر

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد، گرجستان کشوری اوراسیایی می‌باشد و بخشی از آن در قاره اروپا واقع شده است. بنابراین شما با خرید ملک در گرجستان می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر، از مزایای کشورهای اروپایی برخوردار شوید.

تنوع املاک در گرجستان

یکی دیگر از دلایل تمایل ایرانیان به خرید ملک در گرجستان این است که بازار مسکن و املاک یکی از بازارهای پیشران در اقتصاد گرجستان محسوب شده و در طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری به خود دیده است. براساس پیش‌بینی‌های انجام شده بنظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور، معاملات املاک و مستغلات در گرجستان با رشد قابل توجهی مواجه شده و در نتیجه بازار املاک در این کشور بهبود زیادی داشته باشد.

images 1666469936 - چرا خرید خانه در گرجستان برای ایرانیان محبوب است؟ - گرجستان

آب و هوای مناسب

یکی دیگر از دلایلی که ایرانیان به زندگی در گرجستان علاقه دارند، آب و هوای گرجستان است. گرجستان دارای اقلیم چهار فصل بوده و زندگی در این کشور می‌تواند باعث شود تا از آب و هوای مطلوب آن لذت ببرید. وجود دریا و کوههای بلند قفقاز در این کشور، رطوبت و دمای مناسبی را در تمامی شهرهای آن پخش کرده و باعث شده تا شاهد زمستان‌های پربرف و بهار و تابستانی مطبوع در این کشور باشیم.

عدم وجود مالیات

یکی دیگر از اصلی‌ترین دلایل تمایل ایرانیان به خرید ملک در گرجستان، عدم وجود مالیات نگهداری ملک می‌باشد. در واقع فردی که صاحب ملک بوده، ملزم به پرداخت هیچگونه مالیاتی نخواهد بود و همین موضوع می‌تواند برای افراد خارجی بسیار حائز اهمیت واقع شود.

امنیت اجتماعی بالا

براساس آمارهای بدست آمده، گرجستان در لیست ۱۰ کشور امن جهان قرار گرفته و همین موضوع منجر به افزایش تقاضا برای خرید ملک در این کشور شده است. آرامش و امنیت اجتماعی این کشور باورنکردنی بوده تا حدی که ممکن است در طول سال حتی یک بار هم اخبار دزدی یا مزاحمت به گوشتان نرسد.

موقعیت جغرافیایی گرجستان

گرجستان در میان اروپا، روسیه و آسیای میانه قرار گرفته و رفت آمد را برای کشورهای واقع در مناطق ذکر شده راحت می‌کند. در واقع گرجستان را می‌توان پلی میان اروپا و خاورمیانه محسوب کرد و به همین علت اهمیت زیادی دارد.

images 1666469939 - چرا خرید خانه در گرجستان برای ایرانیان محبوب است؟ - گرجستان

برای خرید خانه در گرجستان از کجا شروع کنیم؟

خرید ملک در کشورهای خارجی برای ایرانیان فرایندی چالش برانگیز بشمار می‌رود. این سختی و مشقت بدلیل نداشتن آگاهی کافی و همچنین حضور افراد سودجو و کلاهبردار در حوزه مهاجرت و سرمایه‌گذاری‌های خارجی می‌باشد. بنابراین اگر قصد خرید ملک در گرجستان را دارید، توصیه می‌شود قبل از هر چیز سعی کنید با تحقیق از منابع مطمئن، اطلاعات درستی از کشور مقصد بدست آورید. شهرهای آن را به خوبی بشناسید و با انواع املاک در گرجستان بیشتر آشنا شوید.

پس از گذشت از مرحله فوق، نیاز است تا از افراد مجرب و متخصص در این زمینه، مشاوره درست دریافت کنید. شرکت سیسنوگروپ مفتخر است با داشتن تیمی حرفه‌ای و مسلط به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، روسی و گرجی، مشتریان خود را در تمامی فرایند خرید ملک، از یافتن خانه تا دریافت کارت اقامت گرجستان همراهی کرده و ضمن بررسی شرایط شما، بهترین گزینه‌ها را پیشنهاد دهد. دریافت مشاوره از شرکت سیسنوگروپ کاملا رایگان بوده و می‌توانید پاسخ تمامی سوالات خود را از طریق کارشناسان ما بدست آورید.

منبع: سیسنوگروپ

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.