×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اگر افرادی که در اطرافتان هستند، مدام شما و پیشرفت های شما را تحقیر می کنند، به سختی می توانید پیشرفت کنید، البته این بدین معنی نیست که شما باید روابط خود را با هرکسی که مخالف تان است قطع کنید.

سیب درختی ترکیه

سیب درختی ظرفیت‌ های تولید خوبی در ایران دارد، اگرچه همیشه محدودیت‌هایی داشته است اما با توجه به کیفیت سیب درختی که از ایران صادر می‌شود بازارهای خوبی را می‌تواند به دست آورد، می‌توانیم توجه بیشتری داشته باشیم و در دنیا به عنوان یک صادرکننده خوب فعالیت کنیم. سیب درختی ترکیه نیز در دنیا جایگاه بالایی دارد ولی طبق آمارهای دنیا ما رتبه خوبی در این زمینه داریم و این جایگاه را داریم که بتوانیم ظرفیت مان را افزایش دهیم و مشتری‌ها و سهمیه بیشتری به دست آوریم یا کالایمان را قیمت بیشتری بفروشیم و ارزش بیشتری ایجاد کنیم.

C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\706\1140-3-reasons-apples-good-for-you.imgcache.revb759b8143e7e61eac34a2605992c048f-1030x592.jpg

لوله پلی اتیلن اراک

لوله پلی اتیلن اراک بسیار سبک هستند، مقاومت بسیار بالایی دارند، بسیار نفوذ پذیری بالایی دارند و این لوله ها در مواد در برابر مواد شیمیایی نفوذ ناپذیر هستند و کاربرد بسیار زیادی دارند، به دلیل گرما سرما خوردگی و خرابی و مشکلات زیادی به وجود می‌آورد که دچار زنگ زدگی میشود و سبب می گردد که هزینه زیادی را فرد دنبال کند همچنین آن زمان لوله کشی یکی از شغل های بسیار پر درآمد بود و با گذشت زمان دوره های مختلف جایگزین شدند که عمر بسیار بالایی دارند .

C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\706\download (4).jpg

عسل ثریایی اردبیل

در کشور ایران انواع مختلف عسل به فروش می رسد که عسل اسفرم سبلان و عسل ثریایی اردبیل دو نوع با کیفیت آن می باشند، عسل خاصیت درمانی بالایی دارد و از آن به عنوان یک داروی طبیعی استفاده می کنند که بسیاری از بیماریها را درمان می کند. مصرف عسل سبلان در بدن تولید انرژی می کند و در افراد حس شادابی و طراوت ایجاد می نماید.

C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\706\honey-dipper-bowl.jpg

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.