پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برای موفقیت خوب کار کن نه سخت
    01 آبان 1401 - 20:03
    شناسه : 209095
    0

    برای اینکه شما هم مثل دیگران به موفقیت های زیاد و در پی آن ثروت زیاد و اصولی دست پیدا کنید، بهتر است تا از همین الان به دنبال درست کار کردن در مسیر خود باشید.

    پ
    پ

    مانکن لباس عروس

    معمولا برای استفاده از مانکن لباس عروس از نوع سوزن خور استفاده می شود تا بتوانند لباس عروس را بر روی آن به صورت مرتب قرار دهند تا لباس عروس را بهتر و جذاب تر نشان دهد. مانکنهای پچه گانه: اندازه و سایز مانکنهای بچه گانه به نسبت دیگر مانکنها کوچکتر است و مختص لباسهای کودکان و بچه گانه می باشد.

    C:\Users\AMIN\Desktop\1.jpg

    گرانول اصفهان

    گرانول اصفهان در شرکت ها و مراکز تولید آن از مواد پلیمری می باشد که به صورت دانه های در بازار وجود دارد و برای مصارف و کاربردهای گوناگون باید ذوب و به شکل مورد نظر در آید این محصول کاربرد های بسیار زیادی دارد از گرانول نرم در ساخت ظروف پلاستیکی، شیلنگ آب، تولید سفره، پرده حمام و همچنین ساخت انواع کابل و سیم و همچنین در تولید کاغذ دیواری کاربرد دارد.

    C:\Users\AMIN\Desktop\4.jpg

    بازی فکری ضرب المثل

    یکی دیگر از بازی هایی که در طی آن می توان موارد مختلفی از قبیل رنگ، اندازه ها، ترتیب های مختلف از کوچک تا بزرگ و بالعکس را به کودکان آموزش داد بازی فکری ضرب المثل دخترانه یا پسرانه حلقه هوش است که در سایز بندی های مختلف در بازار موجود است. این بازی برای گروه سنی ۶ ماه تا دوسال طراحی شده و انجام آن نیازمند به فعالیت های حرکتی می باشد.

    C:\Users\AMIN\Desktop\7.jpg

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.