×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

بازار خودرو 1 - صعود ۲ تا ۲۲ میلیون تومانی قیمت برخی خودرو ها در بازار / قیمت پژو پارس با بیشترین افزایش قیمت به ۳۹۴ میلیون تومان رسید +جدول - خودرو

به گزارش «بامردم» به نقل از ایسنا: بررسی روند قیمت انواع خودروهای پرتیراژ طی یک ماهه اخیر (انتهای مهر ماه نسبت به ابتدای آن) در بازار نشان می‌دهد که قیمت پرتیراژهای خودروسازان دو تا ۲۲ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده‌ است؛ این در حالیست که قیمت تیبا یک میلیون تومان و شاهین (تولید ۱۴۰۰) و هایما S۷ توروبوپلاس در محصولات ایران‌خودرو هر یک پنج میلیون تومان ریزش داشته‌اند.

این افزایش بهای قیمت خودروها به گونه‌ای است که قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو حداقل شش میلیون تومان و حداکثر ۲۲ میلیون تومان افزایش داشته، اما قیمت هایما S۷ توروبوپلاس پنج میلیون تومان کاهش یافته است.

در محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز در این بازه یکماهه، کاهش یک میلیون تومانی قیمت تیبا و تیبا۲ دیده می‌شود و شاهین‌های تولیدی سال گذشته هم پنج میلیون تومان ارزان‌تر قیمت‌گذاری شده‌اند.

در مقابل اما محصولاتی نظیر پرایدها، ساینا و شاهین ۱۴۰۱، حداقل دو و حداکثر هشت میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. شاهین تولید سال جاری نیز در ثبات قیمت ۳۶۰ میلیون تومان قرار دارد.

مقایسه آخرین قیمت‌های ثبت شده در نخستین روز از آبان ماه (امروز) و اولین روز بازار رسمی مهرماه (دوم مهرماه) و میزان افزایش/کاهش قیمت‌ محصولات به شرح زیر است:

t3 1666548527 1351123 306 - صعود ۲ تا ۲۲ میلیون تومانی قیمت برخی خودرو ها در بازار / قیمت پژو پارس با بیشترین افزایش قیمت به ۳۹۴ میلیون تومان رسید +جدول - خودرو

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.