×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 209141 1 - قیمت گردو 1401 چقدر است؟ - پوست کاغذی

قیمت گردو ۱۴۰۱ چقدر است؟

یه صورت معمول قیمت گردو باید بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین ‌شود، اما از آنجایی که وضعیت تورم در سال‌های اخیر در کشور غیرقابل پیش‌بینی شده استقبال از این محصول نسبت به سال‌های گذشته نیز کاهش یافته است و متاسفانه با توجه به فوایدی که دارد در خانه‌ها کمتر دیده می‌شود. اما همچنان گردو جزو محصولاتی است که تقاضای زیادی در بازار دارد.

در همین رابطه با آقای مهدیان، باغدار تویسرکانی و صاحب فروشگاه اینترنتی پوست کاغذی صحبتی داشتیم و وضعیت امسال گردوی تویسرکان را جویا شدیم:

« امسال خداروشکر گردوهای منظقه تویسرکان از سرمازدگی نجات پیدا کرده‌اند و شاهد افزایش تولید و عرضه هستیم. امیدواریم با وجود افزایش حدود ۲۰ درصد هزینه های کارگری، افزایش عرضه باعث شود که گردو خیلی گران‌تر نشود!
البته قیمت گردو در گرو عوامل مختلفی است از جمله : کیفیت و رنگ مغز، میزان مغزدهی ، میزان چرب بودن، امساله یا پارساله بودن و …»

همچنین درباره تاثیر کم‌آبی‌ها بر گردوی تویسرکان از ایشان سوال کردیم.

« در سال ۱۴۰۱ کم‌آبی و گرما به نسبت ۱۴۰۰ اندکی کمتر بوده و همه باغداران امیدوارند این موارد تاثیری روی کیفیت محصولات نگذاشته باشد.»

بهترین گردوی خشک با پوست تویسرکان از اوایل آبان وارد بازار می‌شود و عرضه مغز گردو نیز از ۱۰ ام آبان‌ماه انجام می‌شود.

در حال حاضر برداشت همه باغ‌ها به پایان نرسیده و هنوز قیمت گردو به ثبات نرسیده است و بهتر است یک هفته‌ای صبر کنید تا قیمت‌ها به تعادل برسند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.