شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مکان های دیدنی در کانادا فصل زمستان
    03 آبان 1401 - 12:47
    شناسه : 209155
    0

    به دنبال تغییر منظره هستید؟ جنگل‌های استوایی مونترال بیودوم را برای داشتن هوای گرم تضمینی، فضای سرسبز، متنوع و مشاهده حیوانات عجیب و غریب (فکر کنید، پیرانا، طوطی و حتی کیسه‌داران) کاوش کنید. Biodôme، واقع در قلب مونترال، بخشی از مجموعه موزه Space For Life است که میزبان افلاک نما، حشره‌نما و باغ گیاه‌شناسی شهر است.

    پ
    پ

    قبل از برنامه ریزی سفر خود، به روزترین محدودیت های سفر را بررسی کنید و حتماً قبل از سفر برای تأیید در دسترس بودن و رزرو با آژانس مسافرتی قصران گشت تماس بگیرید.

    بهترین تور کانادا را میتوانید در سایت مسافرتی قصران گشت پیدا کنید.

    آیا فکر می کنید کانادا را می شناسید؟

    با تقریباً 10 میلیون کیلومتر مربع برای اکتشاف، کانادا سرشار از مکان های منحصر به فرد و تجربیات غیر معمول است. بیایید ببینیم که هنوز چند مورد از این فضاها و مکان های شگفت انگیز کانادایی را کشف نکرده اید.

    اول کجا خواهی رفت؟

    مونترال بیودوم، کبک

    word image 209155 1 scaled - مکان های دیدنی در کانادا فصل زمستان -

    به دنبال تغییر منظره هستید؟ جنگل‌های استوایی مونترال بیودوم را برای داشتن هوای گرم تضمینی، فضای سرسبز، متنوع و مشاهده حیوانات عجیب و غریب (فکر کنید، پیرانا، طوطی و حتی کیسه‌داران) کاوش کنید. Biodôme، واقع در قلب مونترال، بخشی از مجموعه موزه Space For Life است که میزبان افلاک نما، حشره‌نما و باغ گیاه‌شناسی شهر است.

    قوماجوق، وینیپگ، مانیتوبا

    word image 209155 2 scaled - مکان های دیدنی در کانادا فصل زمستان -

    در سال 2021، مرکز شهر وینی‌پگ و گالری هنری وینی‌پگ از قاوماجوق، موزه‌ای نوآورانه که میزبان بزرگ‌ترین مجموعه عمومی هنر معاصر اینویت در جهان است، استقبال کردند.

    این فضای فرهنگی عظیم، شمال و جنوب کانادا را از طریق هنر، تحقیق و آموزش ، پل می کند. پس از بازدیدتان، سفر خود را به فرهنگ‌های بومی با صرف یک وعده غذایی در فست کافه بیسترو دنبال کنید.

    سایت تاریخی ملی کانال ریدو، اتاوا، انتاریو

    word image 209155 3 scaled - مکان های دیدنی در کانادا فصل زمستان -

    سایت تاریخی ملی کانال ریدو 202 کیلومتر از اتاوا تا کینگستون امتداد دارد. از ماه مه تا اکتبر، این کانال به بهشت ​​پاروها تبدیل می‌شود (قایق‌های دریایی از طریق اتاوا راهی بی‌دقت برای بردن همه چیز از آب است). در فصل زمستان، این آبراه تاریخی به طولانی‌ترین پیست اسکیت روباز جهان تبدیل می‌شود. اگر ماجراجویی در خشکی را ترجیح می دهید، سوار دوچرخه شوید تا 800 کیلومتر مسیر تفریحی را با دسترسی آسان به پارک ها، مکان های تاریخی، آبجوسازی ها و شراب سازی ها کشف کنید.

    موج خیابان دهم، کلگری، آلبرتا

    word image 209155 4 scaled - مکان های دیدنی در کانادا فصل زمستان -

    به لطف رودخانه Bow و ظهور موج‌سواری در رودخانه، کلگری محصور در خشکی به محلی برای آویزان کردن ده نفر تبدیل شده است. به گفته فروشگاه محلی Outlier Surf، «موج خیابان دهم یکی از مبتدی‌ترین موج‌های موج‌سواری در رودخانه است.» هنگامی که ذائقه موج‌سواری شهری را به دست آوردید، با نمونه‌برداری از غذاهای معروف آلبرتا در سراسر شهر، باتری‌های خود را شارژ کنید.

    word image 209155 5 - مکان های دیدنی در کانادا فصل زمستان -

    آژانس مسافرتی قصران گشت در طول سال های فعالیت خود، با هدف جلب رضایت مشتریان و سازمان های همکار با ارائه عـالی ترین خدمات در زمینه ویزا از جمله ویزای شینگن، ویزای کانادا و پیکاپ ویزا واجد شرایط است. همچنین اقدام به بـرگزاری مستقیم تـورهای لـوکس به مقاصد مختلف گردشگری نموده تا بهترین خـدمات را با استفاده از قوی ترین زیرسـاخت ها، بالاتـرین استانداردها و کامل ترین شبکه توزیع ارائه دهد.

    اورکاس، ویکتوریا، بریتیش کلمبیا

    اورکا در آب در ویکتوریا، بریتیش کلمبیا

    هنگام بازدید از ویکتوریا، پایتخت بریتیش کلمبیا، یک ماجراجویی تماشای نهنگ لازم است. آب‌های همسایه شهر در اقیانوس آرام، خانه شگفت‌انگیزترین حیات‌وحش، از جمله غلاف‌های اورکا است. بیشتر تورهای حیات‌وحش دریایی بازدیدکنندگان را از منطقه حفاظت‌شده زیست‌محیطی Race Rocks، جنوبی‌ترین نقطه بریتیش کلمبیا می‌برند.

    کاوش در اقیانوس آرام را در هتل ساحلی Oak Bay کنار اقیانوس و استخرهای معدنی دریای جوان‌کننده آبگرم آن متوقف کنید.

    جزایر تورنتو، انتاریو

    یک کشتی 10 دقیقه ای از مرکز شهر تورنتو شما را به جزایر تورنتو آرامش بخش و بدون ماشین می رساند. این مجمع الجزایر طبیعی برای یک سفر یک روزه شهری مملو از اوقات فراغت در ساحل، فعالیت های مبتنی بر آب («پرنده سواری» یا یک غروب آرام را امتحان کنید) و دوچرخه سواری آرام ایده آل است. اجازه دهید اکتشاف شما را قبل از بازگشت به کشتی شهر خود، در تمام مسیر تا Riviera – Ward’s Island Kitchen راهنمایی کند.

    گالری هنری ونکوور، بریتیش کلمبیا

    هنر و معماری در گالری هنری ونکوور، یک ساختمان نئوکلاسیک متعلق به 1906 در قلب مرکز شهر ونکوور، به زیبایی ترکیب می‌شوند. این مجموعه شامل آثار امیلی کار، یکی از مشهورترین هنرمندان کانادایی است که نقاشی های جذاب او روستاهای بومی و جنگل های بارانی زمردی ساحل غربی را به تصویر می کشد. پس از بازدید، از یک وعده غذایی در یکی از بهترین رستوران های ونکوور لذت ببرید.

    پارک میراث Wanuskewin، ساسکاچوان

    Parc du patrimoine Wanuskewin در ساسکاتون

    پارک میراث Wanuskewin، تنها در پنج کیلومتری ساسکاتون، به پیشبرد درک و قدردانی از فرهنگ مردم بومی دشت‌های شمالی اختصاص دارد. این سایت تفسیری طولانی ترین سایت حفاری باستان شناسی کانادا است. در آنجا می‌توانید گاومیش کوهان دار را ببینید، طعم‌های آشپزی بومی را در طول یک شام ماه هان وی امتحان کنید، در مکان‌های فرهنگی پیاده‌روی کنید .

    سایت تاریخی ملی ارگ هالیفاکس، نوا اسکوشیا

    با مشرف به هالیفاکس و بندر آن، سایت تاریخی ملی ارگ هالیفاکس را خواهید دید که از سال 1749 تا 1906 از منطقه به عنوان نقطه مرتفعی بر فراز سواحل دفاع می کرد. امروز، این قلعه تاریخی یک نمای کلی از زندگی دوران ویکتوریا را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. سربازانی که ارگ ​​را خانه می نامیدند. برای غواصی عمیق‌تر در تاریخ منطقه، 15 دقیقه به سمت شرق پیاده روی کنید تا در امتداد ساحل هالیفاکس به موزه دریایی اقیانوس اطلس برسید.

    Parc de la Chute-Montmorency، شهر کبک

    15 دقیقه رانندگی در امتداد رودخانه سنت لارنس شما را از شهر تاریخی کبک به آبشار چشمگیر مونت مورنسی می رساند. این آبشار 83 متری (25 طبقه!) بخشی از یک پارک قابل دسترس است که ماجراجویی های منظره ای را برای همه سطوح توانایی ارائه می دهد: سوار شدن بر تله کابین پانوراما، زیپ لاین در سراسر آبشار، احساس قدرت خود از روی پل معلق عابر پیاده یا در کنار صخره آویزان شوید. در مسیر via ferrata از مسیر تاریخی Route de la Nouvelle-France برگردید تا طعم‌های محلی را از Ferme Le Comte de Roussy در همان نزدیکی امتحان کنید.

    ساختمان قانونگذاری آلبرتا، ادمونتون، آلبرتا

    یک گشت و گذار در شهر ادمونتون بدون ثبت تصویری از معماری هنرهای زیبای ساختمان قانونگذاری آلبرتا کامل نخواهد بود. فواره‌های آب نورانی و باغی که به خوبی نگهداری می‌شوند، برای پیک‌نیک پر از طعم‌های محلی مناسب هستند. از آنجایی که این ساختمان در بالای سواحل رودخانه ساسکاچوان شمالی قرار دارد، می‌توانید آن را در یک سفر دریایی یا قایق رانی از روی آب تحسین کنید.

    آبشار نیاگارا، انتاریو

    کروز نمادین Hornblower Catamaran بازدیدکنندگان را به تماشای منظره ای نزدیک از آبشار افسانه ای نیاگارا، انتاریو می برد. برای دیدگاهی متفاوت، روی چرخ آسمان نیاگارا به آسمان بروید یا در پشت آبشار قدم بزنید. تا شب بمانید تا آبشارهای رنگارنگ را ببینید و سفر شگفت انگیز خود را با بازدید از نیاگارا-آن-دریاچه، منطقه شراب معروف، ادامه دهید.

    دهکده آرورا، یلونایف، مناطق شمال غربی

    یکی از بهترین مکان‌ها برای دیدن شفق‌های شمالی در جهان، مناطق شمال غربی است که معمولاً ۲۴۰ شب در سال قابل مشاهده هستند. برای تجربه ای همهجانبه بومی که برای تمام عمرتان به یاد خواهید آورد، در یک تیپی در دهکده Aurora در Yellowknife بمانید. در حالی که زمستان و پاییز محبوب ترین فصل های تماشای شفق هستند، می توانید در تابستان نیز آنها را تحسین کنید.

    کوچه کوه یخ، نیوفاندلند و لابرادور

    Iceberg Alley نامی مناسب برای آب‌هایی است که غول‌های یخی 10000 ساله را که در فصل بهار و تابستان در سواحل نیوفاندلند و لابرادور شناورند، استقبال می‌کنند. در حالی که کوه‌های یخ از خشکی قابل مشاهده هستند، تور قایق یا کایاک یکی از بهترین راه‌ها برای نزدیک شدن و درک زیبایی بی‌نظیر آنهاست (منتظر مشاهده نهنگ‌ها و پرندگان دریایی نیز باشید). بهترین زمان برای دیدن کوه‌های یخ از آوریل تا آگوست است، اگرچه به لطف آبجوی منحصربه‌فرد Iceberg از آبجوسازی Quidi Vidi، می‌توانید آن‌ها را در طول سال در خیابان زیبای سنت جان امتحان کنید.

    مسافرخانه و موزه فانوس دریایی وست پوینت، جزیره پرنس ادوارد

    اولین مسافرخانه کانادا در فانوس دریایی، مسافرخانه و موزه وست پوینت فانوس دریایی، اقامتگاهی صمیمی و چهار ستاره در ساحل زیبای ماسه ای قرمز در جزیره پرنس ادوارد ارائه می دهد. این فانوس دریایی فعال بخشی از پارک استانی Cedar Dunes است و میزبان موزه ای است که تاریخچه فانوس های دریایی استان را مستند می کند. برای رسیدن به آنجا، درایو ساحلی کیپ شمالی را دنبال کنید، که در امتداد آن خانه‌های بطری را خواهید دید، جاذبه‌ای که باید در جزیره پرنس ادوارد ببینید.

    مسیر Nepisiguit Mi’gmaq، نیوبرانزویک

    مسیر Nepisiguit Mi’gmaq، در نیوبرانزویک، رودخانه Nepisiguit را دنبال می‌کند که کوه‌های آپالاچی را در پارک استانی کوه کارلتون به خلیج Chaleur در Bathurst متصل می‌کند. این مسیر 140 کیلومتری با نقاط دسترسی متعدد، مسیری متوسط ​​تا دشوار است. یکی از راه‌های برتر برای تجربه این مسیر تاریخی مهم که مردم میگماق برای هزاران سال از آن استفاده می‌کردند، برنامه‌ریزی برای اقامت یک شبه تیپی است. در صورت بازدید از این منطقه، حتماً غذاهای دریایی خوشمزه را امتحان کنید.

    جزیره بافین، نوناووت

    بزرگترین جزیره کانادا (پنجمین جزیره بزرگ در جهان)، جزیره بافین، وطن دیدنی اینویت ها و یک زمین بازی بی نظیر برای افراد ماجراجو است. این جزیره سرشار از تجربیات به یاد ماندنی سفر است: خرس‌های ناروال و قطبی را در یک سافاری قطبی ببینید، شمالی‌ترین عملیات اسکی هلی جهان را تجربه کنید، شفق شمالی را تحسین کنید و با فرهنگ اینویت آشنا شوید.

    پارک استانی دایناسور، آلبرتا

    روزی روزگاری دایناسورها در بدلندهای کانادا پرسه می زدند. پارک استانی دایناسورها، یکی از بزرگ‌ترین قبرستان‌های دایناسورها در جهان، یکی از بهترین مکان‌ها برای کاوش در این منظره چشم‌گیر پر از فسیل‌ها (واقعی) است. برای رسیدن به پارک، حدود دو ساعت به سمت شرق کلگری رانندگی کنید. پس از رسیدن به آنجا، در مسیرهای تفسیری جذاب با اسکلت دایناسورهای فسیل شده به نمایش درآمده، گشت و گذار کنید. قبل از اینکه از طریق Drumheller به کلگری برگردید در محل کمپ بزنید تا سفر ژوراسیک خود را در موزه سلطنتی تایرل ادامه دهید (به تاریخ بازگشایی وب سایت مراجعه کنید).

    هوپول راکس، نیوبرانزویک

    در سمت نیوبرانزویک خلیج فاندی، سازندهای ماسه‌سنگ سر به فلک کشیده با نام مستعار «صخره‌های گلدان» در صخره‌های Hopewell منتظر هستند. این منظره دیدنی که توسط بالاترین جزر و مد در جهان شکل گرفته است را می توان با پای پیاده و کایاک در همان روز کاوش کرد (قبل از بازدید جدول جزر و مد را بررسی کنید). مونکتون، واقع در فاصله کوتاهی 30 دقیقه‌ای، نقطه شروع عالی برای ماجراجویی خلیج فاندی است.

    پارک استانی تپه های شنی آتاباسکا، ساسکاچوان

    بزرگترین سطح ماسه فعال در کانادا را می توان در پارک استانی تپه های شنی آتاباسکا، ساسکاچوان یافت. تپه های شنی در اینجا بیش از 100 کیلومتر در امتداد سواحل دریاچه آتاباسکا، هشتمین دریاچه بزرگ کانادا گسترش یافته اند. این منطقه به ویژه برای پیاده روی، ماهیگیری، پارو زدن و البته عکاسی محبوب است

    دریاچه زمرد، کارکراس، یوکان

    برای مشاهده شکوه دریاچه زمرد، که توسط Carcross / Tagish First Nation نیز دریاچه رنگین کمان نامیده می شود، سفر خود را در Carcross، Yukon آغاز کنید و 12 کیلومتری شمال در امتداد بزرگراه Klondike جنوبی رانندگی کنید. این آب های فیروزه ای خیره کننده نتیجه بازتاب نور از لایه سفید مارن (نوعی خاک رس) در دریاچه است. برای آشنایی با اولین ملل محلی و کشف شگفتی های طبیعی بیشتر، به سفر جاده ای یوکان در دریاچه جنوبی خود ادامه دهید.

    امیدوارم برای گشت و گذار به کانادا این مطالب برای شما مفید بوده باشه

    اگر سوالی داشتید میتوانید با مشاوران ما در خصوص تور کانادا تماس بگیرید

    شماره تماس : 02188697080

    آژانس توریستی قصران گشت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در حوزه تور کانادا- ویزای کانادا – تمدید پاسپورت کانادا و هزاران خدمات دیگر در حوزه گردشگری به شما مردم شریف ایران است .

    به امید دیدار شما

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.