یکشنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۳ Sunday, 14 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41305 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاری که انجام می دهید باید درآمدتان را افزایش دهد
    02 آبان 1401 - 19:55
    شناسه : 209186
    0

    هنگامی که وظایف خود را در زمان معین شده کامل انجام می دهید از پشتکار خود خوشحال می شوید، به همین دلیل در برنامه ریزی روزانه برای کارهای خود ، زمان تعیین کنید و سعی کنید تا در زمان مشخص شده کار خود را به اتمام برسانید.

    پ
    پ

    هنگامی که وظایف خود را در زمان معین شده کامل انجام می دهید از پشتکار خود خوشحال می شوید، به همین دلیل در برنامه ریزی روزانه برای کارهای خود ، زمان تعیین کنید و سعی کنید تا در زمان مشخص شده کار خود را به اتمام برسانید.

    سنگ فیروزه افغانستان

    در طول تاریخ از معدن سنگ فیروزه افغانستان استفاده بسیار می شد که در کشورهای انگلیسی، آفریقایی و غیره بیشترین کاربرد را داشته که برای باز شدن افکار خود از آن به عنوان یک انرژی استفاده کرده و بر روی پیشانی، گلو، قفسه سینه، شک و غیره می گذارند.

    اعتقاد آنان به این گونه بود که با این روشها چاکراهای کل بدنشان باز شده و دیده حقیقی و اندیشه سر تر از بقیه انسان را پیدا خواهند کرد.

    word image 209186 1 - کاری که انجام می دهید باید درآمدتان را افزایش دهد -

    لوله خرطومی برق

    همانطور که در مطلب اشاره شد استفاده از لوله خرطومی برق برای ایمنی تاسیسات برقی و کانالها و جریان برق  بسیار مناسب بوده و یکی از ضروری ترین تاسیسات و تجهیزات به حساب می آید. این محصولات از جنس pvc تهیه شده و می توانند با قابلیت تحمل دمای بالای خود از ایجاد احتراق و آتش سوزی جلوگیری نمایند و به این ترتیب ایمنی ساختمان و تاسیسات برقی را به بالاترین حد ممکن برسانند.

    word image 209186 2 scaled - کاری که انجام می دهید باید درآمدتان را افزایش دهد -

    صندلی سلطنتی

    در دکوراسیون داخلی منازل مبلمان جزو عناصر اصلی محسوب می شود چرا که مرکز توجه در هر خانه‌ای می باشد استفاده از مبلمان سلطنتی و صندلی سلطنتی که نمادی از مبلهای قدیمی و شیک می باشد ترکیب بسیار زیبایی ایجاد می کند طرحهای ظریفی که بر روی این نوع مبلمان کار شده زیبایی آن را دو چندان می کند این نوع مبل ویژگیهای خاص و منحصر به فردی دارد.

    word image 209186 3 - کاری که انجام می دهید باید درآمدتان را افزایش دهد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.