جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استفاده از توانمندی ها راز موفقیت و پولدارشدن
    02 آبان 1401 - 19:55
    شناسه : 209190
    0

    برای رسیدن به موفقیت باید ابتدا آن را در ذهن خود به وجود بیاوریم و با تمام وجود آن را باور داشت، آموزش دید و با تمام تلاش به طرف آن حرکت کرد.

    پ
    پ

    برای رسیدن به موفقیت باید ابتدا آن را در ذهن خود به وجود بیاوریم و با تمام وجود آن را باور داشت، آموزش دید و با تمام تلاش به طرف آن حرکت کرد.

    حساسیت به تخمه

    تحقیقات نشان‌ داده که امکان دارد برخی حساسیت به تخمه داشته باشند ولی در کل مصرف این تخمه باعث کنترل بهتر قند خون و کاهش حساسیت به انسولین می شود این تاثیرات، فشار وارد بر پانکراس را کاهش می‌دهند و با کنترل سطح گلوکز، خطر را از بیماران مبتلا به دیابت دور می‌کند، منیزیم موجود در آن سوخت‌ و ساز کربوهیدرات را منظم می‌کند و میزان انتشار گلوکز را کاهش می‌دهد.

    C:\Users\ZeytoonCo\Desktop\ریپورتاژ\706\2.jpg

    نقره و وایتکس

    یکی از فلزات ارزشمند و گران قیمت بازار که از روی آن انواع دستبند و جواهرات را می سازند نفره می باشد، نقره و وایتکس رابطه خوبی ندارند و برای تمیز کردن نقره راه و روشهای زیادی وجود دارد اما خیلیها این سوال را می پرسند که وایتکس نقره را سیاه میکند؟ جواب مثبت است، استفاده از وایتکس برای فلزاتی مانند نقره فقط و فقط باعث کدر شدن آنها شده و هیچ تاثیری روی تمیزی آنها نمی گذارد.

    C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\55.jpg

    ست حوله عروس و داماد

    جالب است بدایند که ست حوله عروس و داماد هم دارای انواع متفاوتی در جنس هستند که عبارتند از: حوله تن پوش ست دو نفره ارگانیک: این نوع از حوله ها همانطور که از نام آن ها پیداست از پشم گوسفند تهیه شده اند و از نرمی و لطافت بسیار خاصی برخوردار هستند به همین علت افراد زیادی خواستار این نوع از حوله ها هستند.

    C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\6.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.