سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ثروت در خانه شما را زده است از دستش ندهید
    02 آبان 1401 - 1:56
    شناسه : 209204
    0

    اگر می خواهید ثروتمند شوید، باید الان به دنبال آن باشید زیرا ثروت در همین لحظه در خانه شما را زده است پس اگر از دستش بدهید ممکن است دیگر به آن دست پیدا نکنید.

    پ
    پ

    اگر می خواهید ثروتمند شوید، باید الان به دنبال آن باشید زیرا ثروت در همین لحظه در خانه شما را زده است پس اگر از دستش بدهید ممکن است دیگر به آن دست پیدا نکنید.

    سنگ فیروزه با رگه های طلا

    همان طور که به شما گفتیم سنگ فیروزه با رگه های طلا و سنگ سیلیس اصل یکی از پر طرفدار ترین و بهترین سنگ برای ساخت و تهیه ستها و سرویسهای جواهر است که بایستی تا برای خرید خود به بهترین و اصلی ترین مراکز معتبر مراجعه کنید.

    C:\Users\AMIN\Desktop\عکس\13 (1).jpg

    سیمان چگونه درست میشود

    اینکه سیمان چگونه درست میشود و نوع آن، بسته به نوع سیمان انتخاب شده باید قیمت متفاوتی را پرداخت کرد. به صورت کلی سیمان ساختمانی به دو نوع پرتلند و غیر پرتلند دسته بندی می شود. غیر پرتلند معمولن از گچ، قیر و آهک تشکیل می شد. ولی امروزه با استفاده از مواد های پلیمری سیمان غیر پرتلند را تولید می کنند. استفاده از مواد پلیمری فواید زیادی را دارد این مدل سیمان علاوه فواید مشکلاتی را نیز دارد.

    C:\Users\AMIN\Desktop\عکس\15.jpg

    گرانول جو پرک

    به طور کلی به فرآورده های خرد شده غلات گرانول جو پرک می گویند. گرانول یا غلات فرآوری شده یک خوراکی , تنقلات یا اسنک به حساب می آید که معمولا در وعده صبحانه یا بین وعده های اصلی مصرف می شود . گرانول انواع متنوعی دارد , معمولا از غلاتی مانند جو دوسر یا جو پرک , عسل رقیق شده , آجیل مغزها همچون مغز فندق و سایر مواد خوش طعم استفاده می شود.

    C:\Users\AMIN\Desktop\عکس\17.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.