جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هر آنچه که باید در مورد سنگ شکن ها بدانید
    03 آبان 1401 - 9:18
    شناسه : 209218
    0

    استفاده از چندین نوع سنگ شکن در یک پروژه و راه اندازی آنها به عنوان ایستگاه در قالب مدار برای انجام کار کاهش مواد ضروری رایج است. در بسیاری از موارد، ایستگاه های اولیه، ثانویه و سوم و چهارم نصب می شوند تا سنگ را به اندازه، شکل و قوام دلخواه کاهش دهند.

    پ
    پ

    اگر در صنعت پردازش سنگدانه تازه کار هستید، احتمالاً سوالات زیادی در مورد سنگ شکن ها دارید. به عنوان تجهیزات اساسی جابجایی مواد در همه کارخانه ها، سنگ شکن ها نیاز به هماهنگی یکپارچه با صفحه نمایش، سیستم های نوار نقاله و تجهیزات شستشو دارند. در ادامه این مطلب به همه چیزهایی را که باید در مورد سنگ شکن ها بدانید اشاره خواهیم کرد و یک راهنمای جامع برای خرید سنگ شکن (makansnagshekan.com) ارائه خواهیم کرد.

    images 1666527604 - هر آنچه که باید در مورد سنگ شکن ها بدانید -

    مراحل استفاده از سنگ شکن

    استفاده از چندین نوع سنگ شکن در یک پروژه و راه اندازی آنها به عنوان ایستگاه در قالب مدار برای انجام کار کاهش مواد ضروری رایج است. در بسیاری از موارد، ایستگاه های اولیه، ثانویه و سوم و چهارم نصب می شوند تا سنگ را به اندازه، شکل و قوام دلخواه کاهش دهند. البته همه پروژه ها به تمام ایستگاه ها یا مراحل نیاز ندارند. گاهی اوقات، خرد کردن اولیه به تنهایی ممکن است نیاز شما را برآورده کرده و سنگ مد نظر را به شما تحویل دهد.

    به عنوان مثال، اگر اندازه نهایی محصول شما فقط باید بین 4 اینچ تا 6 اینچ باشد، یک فک اولیه یا سنگ شکن ضربه ای می تواند اهداف شما را محقق کند. با این حال، احتمالاً به محصول بسیار ظریف‌تری نیاز خواهید داشت، و این به معنای ترکیب حداکثر سه یا حتی چهار ایستگاه با انواع سنگ شکن است. مراحل سنگ شکنی به شرح زیر می باشد:

    1. خرد کردن اولیه

    به عنوان اولین مرحله در مدار سنگ شکن؛ پس از استخراج از یک سایت معدن و تحویل آن به کارخانه فرآوری از طریق حمل و نقل کامیون؛ مواد اولیه به اندازه و شکلی کاهش می دهد و خرد می کند که می توان با آن کار کرد.

    به طور معمول، همانطور که در بالا ذکر شد، حداقل تنظیم در اکثر سنگ شکن های اولیه حدود 4 تا 6 اینچ خواهد بود. سنگ شکن های فکی، مخروطی، ضربه ای، و سنگ شکن های ژیراتوری به سبک تراکمی اغلب به عنوان انواع تجهیزات سنگ شکن اولیه مناسب هستند، اگرچه می تواند تا حدی که انواع مناسب بین سنگ شکن های اولیه و ثانویه همپوشانی داشته باشد.

    1. خرد کردن ثانویه

    در خرد کردن ثانویه، نسبت کاهش به یک ملاحظات اساسی تبدیل می شود. در این مرحله باید بدانید که چه قدر انتظار دارید خروجی نهایی شما کوچک باشد.

    سنگ شکن های مخروطی اغلب در ایستگاه سنگ شکن ثانویه قرار می گیرند زیرا از نظر تغذیه، تنظیم جانبی بسته، سرعت و پرتاب همه کاره هستند. با این حال، با سنگ شکن های مخروطی، برای حفظ بهره وری، ضروری است که آنها را در تنظیمات خفگی ثابت کار کنید.

    images 1666527607 - هر آنچه که باید در مورد سنگ شکن ها بدانید -

    1. خرد کردن ثالثی/کواترنر/کاهش نهایی

    هدف مرحله سوم (سوم)، چهارتایی (چهارم) یا مرحله کاهش نهایی فرآیند خرد کردن، اندازه و شکل دادن سنگ یا مواد دیگر به یک محصول قابل فروش است. باز هم، ممکن است بین مراحل از نظر اینکه سبک های سنگ شکن بهترین کار را انجام می دهند، همپوشانی وجود داشته باشد.

    سنگ شکن های مخروطی، ضربه زننده شافت عمودی (VSIs)، سنگ شکن ضربه ای افقی، یا حتی سنگ شکن های غلتکی سنگ زنی فشار بالا ممکن است در موقعیت کاهش نهایی استفاده شوند.

    گیربکس کتابی، انواع و کاربردها

    گیربکس های کتابی که با نام حلزونی یا مارپیچی نیز شناخته می شوند؛ دارای مدرن ترین پیشرفت ها در طراحی و ساخت گیربکس های مخروطی هستند. چرخ دنده های به کار رفته در این گیربکس ها دارای شکل حلزونی هستند و به دلیل وجود این چرخ دنده ها این  دستگاه با نام گیربکس حلزونی نیز شناخته می شود. این گیربکس ها طیف گسترده ای از نسبت ها را همراه با یک رابطه عالی قدرت به اندازه و همچنین سطح صدای کم حتی در سرعت بالا ارائه می دهند.

    این گیربکس به این دلیل که قابلیت های ویژه دارا می باشد و جایگزین مناسبی برای نمونه های مشابه موجود در بازار می باشند فروش بالایی دارد.

    از کاربردهای گوناگون گیربکس کتابی می توان به حفرچاه، بالابرهای ساختمانی، ماشین آلات صنعتی و معادن گوناگون اشاره کرد.

    images 1666527609 - هر آنچه که باید در مورد سنگ شکن ها بدانید -

    سنگ شکن جهت انجام عملیات خردایش سنگ ها در ابتدای پروسه سنگ شکنی و فرآوری مواد معدنی و شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد، وبه منظور خرد کردن سنگ های بزرگ و تهیه خوراک در ماشین آلات دیگر بکار گرفته می شود . سنگ شکن همچنین به عنوان سنگ شکن های اولیه و ثانویه در خطوط فرآوری و خردایش مواد معدنی استفاده می شود اهن ها از دهانه ورودی چکش هایی که در حال چرخش هستند می افتد و پس از چندین فشار و کمی خورد شدن به اتاق خرد کننده برگشت داده می شود.

    آیا نیاز به پردازش شن و ماسه، شن، مواد معدنی، سنگ یا سایر محصولات سنگدانه دارید و هنوز تجهیزات سنگ شکن را خریداری یا اجاره نکرده اید؟ شما باید با یک شرکت طراحی و مهندسی تجهیزات جابجایی مواد توانمند و حرفه ای کار کنید که به فروش، اجاره و نصب بهترین سنگ شکن های جدید برای نیازهای شما اختصاص دارد. شرکت ماکان سنگ شکن makansangshekan.net در زمینه طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی ماشین آلات مربوط به تولید مصالح راهسازی ساختمانی و تامین انواع قطعات یدکی فعالیت می‌کند و یکی از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه تولید کارخانجات پخت و آسفالت انواع ماشین آلات، خردایش سنگ، سنگ شکن ثابت، سیار، دانه بندی شنی و ماسه با مدیریت آقای جعفرزاده است. تیم ماکان تمام تلاش خود را می کند که خدمات خود را در حداقل زمان با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت به مصرف کننده ارائه نماید و آمادگی هر گونه همکاری با مجموعه های مختلف در زمینه طراحی ، ساخت و نصب و راه اندازی خطوط خردایش و فرآوری انواع کانی های معدنی ، بازسازی و تعمیر انواع دستگاه های سنگ شکن و همچنین ساخت و تامین قطعات یدکی مربوط به دستگاه های مذکور را دارد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.