شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای خرید شارژر و کابل شارژ اصلی
    03 آبان 1401 - 10:51
    شناسه : 209235
    0

    شارژر و کابل شارژ موبایل شما یکی از مهم ترین لوازم جانبی است که باید در خرید آن دقت داشته باشید چرا که اگر آن ها را با دقت انتخاب نکنید و در واقع کیفیت خوبی نداشته باشند ممکن است باتری موبایل دچار مشکلات زیادی شود و در نهایت هم از خرید خود متضرر شوید و هزینه زیادی هم برای تعویض باتری بپردازید.

    پ
    پ

    Is A Hot Battery Charger Normal and Can It Damage Phone Battery | by Carrie Tsai - Neway | Medium

    شارژر و کابل شارژ موبایل شما یکی از مهم ترین لوازم جانبی است که باید در خرید آن دقت داشته باشید چرا که اگر آن ها را با دقت انتخاب نکنید و در واقع کیفیت خوبی نداشته باشند ممکن است باتری موبایل دچار مشکلات زیادی شود و در نهایت هم از خرید خود متضرر شوید و هزینه زیادی هم برای تعویض باتری بپردازید.

    با توجه به همین موضوعات باید سعی داشته باشید که شارژ موبایل را از جای معتبر و با قیمت مناسبی خریداری کنید که هم خرید به صرفه ای داشته باشید و هم کیفیت مناسبی را از خرید خود دریافت کنید؛ در این مطلب قصد داریم درباره راهنمای خرید شارژر و کابل شارژ اصلی صحبت کنیم تا شما بتوانید نسبت به این موضوع اطلاعات بسیار بهتری را کسب کنید و در نهایت هم به سراغ خرید یک شارژ عالی بروید سلامت باتری موبایل را تضمین نمایید.

    راهنمای خرید شارژر و کابل شارژ | شارژر مناسب شما کدام است؟ - تکنولایف

    توجه: دقت داشته باشید که شارژ های تقلبی صرفا مربوط به موبایل نمی شوند پس سعی داشته باشید که حتی برای لپ تاپ، تبلت و… هم به سراغ بهترین شارژ ها بروید تا بتوانید سلامت دستگاه خود را تضمین کنید و بعدا دچار مشکلاتی مانند خرابی و یا تعمیر نشوید.

    نکاتی که باید در خرید شارژ اصل به آن دقت کنید

    نکات بسیار زیادی برای خرید شارژ اصلی و تقلبی وجود دارد که باید همه آن ها مورد توجه شما قرار بگیرند چرا که این موارد کاملا مشهود هستند و شما اگر کمی بیشتر دقت کنید می توانید شارژ مناسب برای موبایل خود را خریداری کنید و دچار مشکلات زیادی نشوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری را به شما ارائه دهیم.

    برند معتبر

    یکی از مهم ترین مواردی که باید در آن دقت ویژه ای داشته باشید، توجه به برند شارژر است چرا که اگر از برند های غیرمعتبر و ناشناخته استفاده کنید احتمال خرابی موبایل شما بیشتر خواهد بود چرا که این برند ها اعتبار برایشان مهم نیست و از مواد اولیه نامرغوب برای تولید شارژ های خود استفاده می کنند و این یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در خرید شارژر اصل به آن دقت داشته باشید.

    دقت به کیفیت ساخت

    همیشه کیفیت ساخت را برای خود در نظر بگیرید چرا که اگر کیفیت ساخت شارژر پایین باشد ممکن است تجهیزات داخلی که برای آن استفاده شده است هم خیلی کیفیت خوبی نداشته باشند پس این مورد بسیار مهم بوده و باید به آن دقت ویژه ای داشته باشید.

    وزن شارژر

    همیشه در خرید آداپتور شارژر دقت داشته باشید که شارژر اصلی وزن بیشتری نسبت به شارژر های تقبلی دارند چرا که از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید شده است به همین دلیل وزن بیشتری هم دارد، این تفاوت خیلی راحت به شما کمک می کند که شارژر اصلی را از تقلبی جدا کنید پس حتما به وزن آن هم دقت کنید.

    داغ شدن شارژر

    یکی از مشکلات بسیار شایع که در شارژر های تقبلی وجود دارد، داغ شدن بیش از اندازه آنها است، این شارژر ها با توجه به بی کیفیت بودن نمی توانند ولتاژ برق را به خوبی کنترل کنند و به همین دلیل هم خیلی سریع داغ خواهند شد و در نهایت ممکن است خراب هم شوند.

    Why Is My Phone Charger Hot, and Should I Worry?

    شارژر های اصلی اصولا این مشکل را ندارند و خیلی حرارت کمتری به نسبت شارژر های تقلبی دارند پس به این مورد خیلی دقت کنید و اگر شارژر شما حرارت زیادی را در خود ایجاد کرد سعی کنید به سراغ خرید آداپتور شارژر اصلی بروید.

    توجه به زمان شارژ شدن موبایل

    اصولا شارژر های تقلبی زمان شارژشان بسیار بیشتر از شارژر های اصلی خواهد بود و باید به این موضوع خیلی دقت داشته باشید؛ حتما برای یکبار هم که شده شارژر اصلی را برای مقایسه با شارژر تقلبی روی موبایل خود تست کنید و یک زمان مشخصی را برای شارژ موبایل در نظر بگیرید و بعد متوجه خواهید شد که تفاوت زمانی چقدر زیادی بین هردو وجود دارد.

    دو شاخه شارژر

    این مورد در شارژر های سامسونگ خیلی بیشتر شایع است؛ شارژر های تقلبی اصولا دوشاخه صاف و یکپارچه ای دارند اما اصلی ها به این صورت نیستند و یک برآمدی پلاستیکی را در انتهای دوشاخه قرار می دهند که بتوانند جریان ورودی شارژر را بهتر کنترل کنند و همین موضوع باعث می شود هم طول عمر باتری بیشتر شود و هم شارژر همیشه برای شما سالم بماند.

    خرید شارژر از جای معتبر

    یکی از مهم ترین مواردی که واقعا باید در راهنمای خرید شارژر به آن دقت کنید و اصولا افراد همین اشتباه را می کنند که شارژر تقلبی خریداری می کنند؛ خرید از یک جای معتبر برای شارژر موبایل خیلی مهم می باشد و شما باید سعی کنید که یک سایت و یا فروشگاه معتبر را برای خرید انتخاب کنید تا در نهایت بتوانید کالا اورجینال و با کیفیت را تهیه کنید و از خرید خود رضایت داشته باشید.

    متاسفانه فروشگاه های بسیار زیادی وجود دارند که کالا های غیر اصلی ارائه می دهند و شما هم بدون این که خبر داشته باشید آن ها را خریداری می کنید در نهایت باعث می شود باتری موبایل خود را از دست دهید و یا فعالیت آن را با اختلال مواجه کنید.

    فروشگاه دسترسی یکی از بهترین مورادی است که شما می توانید برای خرید آداپتور و کابل شارژر از ان استفاده کنید؛ در فروشگاه دسترسی همه کالا ها اورجینال بوده و با قیمت بسیار مناسب عرضه می شوند و به همین دلیل این فروشگاه به یک مرجع بسیار عالی برای خرید لوازم جانبی تبدیل شده است که اصولا تمامی برند ها را هم جزو محصولات خود پوشش می دهد و شما هر نوع کالایی را با هر برندی می توانید از این طریق خریداری کنید.

    جمع بندی

    در این مطلب سعی داشتیم درباره راهنمای خرید شارژر به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم تا بتوانید با استفاده از این اطلاعات شارژر اصلی برای موبایل خود خریداری کنید و به همین شکل هم سلامت باتری خود را بهتر حفظ کنید؛ در نهایت هم یک فروشگاه عالی را برای خرید لوازم جانبی موبایل به شما معرفی کردیم تا بتوانید با استفاده از آن خرید خود را خیال راحت انجام دهید.

    امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و اطلاعات کافی را کسب کرده باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.