شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکات کاربردی برای داشتن زندگی شاد
    03 آبان 1401 - 0:47
    شناسه : 209269
    0

    شادی برای هر شخص معنای متفاوتی دارد . خواه به معنای ایجاد یک تجارت ، ایجاد یک رابطه معنادار ، یا تماشای فیلم همراه با یک غذای لذیذ باشد، همه ما در تلاش هستیم تا شادی خود را تقویت کنیم.

    پ
    پ

    شادی برای هر شخص معنای متفاوتی دارد . خواه به معنای ایجاد یک تجارت ، ایجاد یک رابطه معنادار ، یا تماشای فیلم همراه با یک غذای لذیذ باشد، همه ما در تلاش هستیم تا شادی خود را تقویت کنیم.

    خرما پیارم ارگانیک

    معمولاً ارقام خوب خرما و از جمله خرما پیارم ارگانیک، جزو محصولات صادراتی هستند که در قالب بسته بندی های مناسب راهی بازارهای فروش می شوند. امروزه علاوه بر صادرات خرما به بسیاری از کشورهای همسایه این محصول به سایر کشورهای جهان هم صادر می گردد و کشورهای مهمی مانند روسیه از جمله آنها هستند که نقش مهمی در خرید خرما صادراتی ایرانی دارند.

    word image 209269 1 - نکات کاربردی برای داشتن زندگی شاد -

    پتو ژله ای تک رنگ

    پتو ژله ای یک محصول پر مصرف است و به دلیل نرم و لطیف بودن جز پتو های پر طرفدار محسوب می شود پتوی ژله ای در طرح، رنگ و در اندازه های متفاوت تولید و به فروش می رسد پتو ژله ای بسیار زیبا و شکیل است پتو ژله ای تک رنگ به عنوان پتو مسافرتی نیز شناخته می شود و به دلیل کم حجم بودن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پتو ژله هیچ گونه آسیبی به پوست بدن وارد نمی کند و جز محصولات طبیعی محسوب می شود پتو ژله ای تک نفره به صورت استاندارد طراحی و تولید شده است.

    word image 209269 2 - نکات کاربردی برای داشتن زندگی شاد -

    بطری شیشه ای ترشی

    بهترین گزینه برای نگهداری ترشی انبه بطری شیشه ای ترشی هستند چرا که این نوع هنگام تماس با سرکه که اسیدی می باشد دچار واکنشهای شیمیایی نشده و ضرری را به بدن انسان وارد نمی کند. این مدل از محصولات دارای دسته هایی می باشند که جا به جایی را می تواند بسیار آسان تر کند.

    word image 209269 3 - نکات کاربردی برای داشتن زندگی شاد -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.