×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سرمایه گذاری , پس انداز و صرفه جویی کردن تنها راههای درست استفاده از پول نیستند. بهترین نحوه استفاده از پول آن است که نه تنها از طریق آن به رشد اقتصاد جامعه کمک کرده بلکه از پول خود برای کمک به دیگران نیز استفاده کنید.

سیب زمینی جلی

همانطور که می دانید نمونه های زیادی از سیب زمینی در کشور موجود است که یکی از ارقام آن را می توان سیب زمینی جلی معرفی کرد، تا جایی که از آن به عنوان بذر می توان استفاده کرد، قیمت سیب زمینی بذری جلی نسبت به گونه های دیگر این محصول گرانبها تر خواهد بود چون قابلیت این کار را دارد که کشاورزان با خیال راحت از آن به عنوان یک بذر برای زمینهای کشاورزی خود استفاده کنند.

word image 209283 1 - نکات کلیدی برای موفقیت در سرمایه دار شدن -

سیر خام

سیر به دلیل خواص فراوانی که دارد در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد اما برخی به دنبال این هستند که بدانند سیر خام چه فوایدی دارد، این محصول طرفداران بسیار زیادی دارد، در کشور عزیزمان و به خصوص شمال ایران مصرف سیر به صورت تازه آن و ترشی بسیارزیاد می باشد. خوردن سیر در بارداری ضرری ندارد اما در خوردن آن باید تعادل برقرار شود.

word image 209283 2 - نکات کلیدی برای موفقیت در سرمایه دار شدن -

سنگ فیروزه نیشابور

یکی از سنگها و جواهراتی که پرطرفداری که در بین ایرانیان با علاقمندی بسیار زیادی روبرو بوده است  سنگ فیروزه نیشابور است که آن با ارزش ترین و قیمتی ترین نمونه شناخته شده در بین انواع این سنگ می باشد، همچنین این سنگ به سبب خواصی که دارد به عنوان نمادی از بهشت بر روی زمین شناخته می شود.

word image 209283 3 - نکات کلیدی برای موفقیت در سرمایه دار شدن -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.