×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

برای اینکه در زندگی خود به موفقیت های بزرگ و خوبی دست پیدا کنید، باید بتوانید درست ریسک کنید تا به هدف مورد نظرتان نزدیک شده و در نهایت به آن دست پیدا کنید.

گرانول تبریز

امروزه پلیمر و وسایل پلاستیکی کابرد زیادی در ایران و خانه دارد و یکی از این نوع ماده ها گرانول تبریز می باشد که در انواع مختلف مثل پی وی سی و در حالتهای نرم و سفت تولید می شود که تولید کننده بسیاری در شهرهای مختلف مثل تبریر، شیراز، اصفهان، و غیره تولید می شود و در بازار عرضه می شود.

C:\Users\AMIN\Desktop\2 (9).jpg

ادویه ترشی مخلوط

آیا قصد دارید در منزل و بصورت خانگی ترشی مخلوط درست کنید؟ اگر چنین است پس ابتدا لازم است ترکیبات ادویه ترشی مخلوط خود را بدانید که ریختن این ادویه ها با هم بسیار ساده است و این مقدار با توجه به حجم ترشی که درست می کنید، متفاوت می باشد. اگر لیست مواد تشکیل دهنده و ادویه جات ترشی مخلوط، برای شما کمی طولانی به نظر می رسد، نگران نباشید.

C:\Users\AMIN\Desktop\4 (9).jpg

قیمت لوله خرطومی برق نسوز

یکی از نکات بسیار مهمی که هنگام ساختمان سازی و نصب برق لازم است به آن توجه کافی شود، استفاده و قیمت لوله خرطومی برق نسوز استاندارد می باشد. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که شما با استفاده از یک لوله خرطومی برق کیفیت بالا و نسوز می توانید ایمنی ساختمان خود را تضمین کرده و از وقوع بسیاری از وقایع سخت و طاقت فرسا جلوگیری کنید.

C:\Users\AMIN\Desktop\9 (4).jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.