شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه­های خلاقانه و تضمینی برای کسب در آمد در خانه
    05 آبان 1401 - 23:08
    شناسه : 209452
    0

    کسب و کارهای خانگی یکی از روش های آسان کسب درآمد در خانه است و برای بیشتر افراد منظور از کسب‌وکار خانگی، فعالیتی اقتصادی است که در محل سکونت شخصی و با امکانات ساده و اولیه راه‌اندازی می‌شود.

    پ
    پ

    کسب و کارهای خانگی یکی از روش های آسان کسب درآمد در خانه است و برای بیشتر افراد منظور از کسب‌وکار خانگی، فعالیتی اقتصادی است که در محل سکونت شخصی و با امکانات ساده و اولیه راه‌اندازی می‌شود.

    خاویار جنوب

    خاویار جنوب به عنوان یک غذای پر هزینه به حساب می آید و این نوع خاویار یک نوع خاویار سلیقه ای می باشد و معدود افرادی هستند که خواهان خاویار هستند و خاویار طلایی جنوب بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است، زیرا قیمت مناسبی دارد و به علاوه این آنتی اکسیدان در سبزیجات خشک نیز موجود هستند ولی میزان بیشتر آن در خاویار موجود می باشد.

    word image 209452 1 - راه­های خلاقانه و تضمینی برای کسب در آمد در خانه -

    انواع دستکش جوشکاری

    در صنایع و فعالیتهای مختلف، کارهای گوناگونی هستند که برای انجام آن نیاز به رعایت و انجام برخی از موارد ایمنی می باشد، مثلا در صنعت جوشکاری از انواع دستکش جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد گه دستکش جوشکاری نیز نوعی دستکش است که نیاز هست تا برای حفظ رعایت موارد ایمنی از آن استفاده کنید تا در صورت انجام کار دچار مشکلات از جمله آسیبهای پوستی نبینید.

    word image 209452 2 - راه­های خلاقانه و تضمینی برای کسب در آمد در خانه -

    برنج بدون قند

    از رایج ترین بیماری ها که به دلیل تغذیه نادرست اوج گرفته است کبد چرب می باشد که با مصرف غلات و برنج بدون قند می توان آن را کنترل کرد و در این میان خواص برنج قهوه ای برای درمان آن و نیز لاغری بسیار مفید است زیرا برنج سفیدی که ما مصرف می کنیم تمامی خواص خود را به دلیل پوسته گیری از دست داده است.

    word image 209452 3 - راه­های خلاقانه و تضمینی برای کسب در آمد در خانه -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.