پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 4 روش محبوب مهاجرت به ترکیه برای ایرانیان
    07 آبان 1401 - 14:30
    شناسه : 209504
    0

    متاسفانه با توجه وضعیت کشور بسیاری از افراد کشور به ویژه صاحبان کسب و کار ها و نخبگان به فکر مهاجرت به خارج از ایران هستند. حوادث اخیر که در کشور به وجود آمد علاقه مندی مردم به مهاجرت در کشور به ویژه قشر دانشجو به شدت افزایش یافته است.

    پ
    پ

    C:\Users\iman imani nia\Desktop\روش-مهاجرت-به-ترکیه.jpg

    متاسفانه با توجه وضعیت کشور بسیاری از افراد کشور به ویژه صاحبان کسب و کار ها و نخبگان به فکر مهاجرت به خارج از ایران هستند. حوادث اخیر که در کشور به وجود آمد علاقه مندی مردم به مهاجرت در کشور به ویژه قشر دانشجو به شدت افزایش یافته است.

    طبق آمار غیر رسمی بیش از 60 درصد دانشجویان دانشگاه های تهران به فکر مهاجرت هستند. ترکیه یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان است. این کشور در نزدیکی ماست و تفاهم فرهنگی بسیار عمیقی با مردم ایران دارد. به همین خاطر بسیاری از افراد ترکیه را به عنوان مقصد خود برای مهاجرت انتخاب می کنند.

    علاوه بر این موارد پاسپورت ترکیه ارزش بالایی دارد و میتوان با این پاسپورت و بدون دریافت ویزا به بسیاری از کشور های اروپایی و کشورهای دیگر در سراسر جهان به راحتی سفر کرد. این موارد برخی از دلایل علاقه ایرانیان برای مهاجرت به ترکیه است.

    بهترین راه های مهاجرت به ترکیه برای مردم ایران

    در ادامه این مقاله به ارائه بهترین روش های مهاجرت به ترکیه برای مردم ایران می پردازیم. تا انهتای مطلب همراه ما باشید تا بتوانید انتخاب ساده ای برای مهاجرت داشته باشید.

    مهاجرت تحصیلی به ترکیه

    یکی از بهترین راه هایی که میتوانید به ترکیه مهاجرت کنید و اقامت ترکیه را بگیرید مهاجرت تحصیلی است. در این روش افرادی که قصد مهاجرت دارند میتوانند با ثبت نام در دانشگاهای ترکیه و تحصیل در ترکیه به راحتی ویزای تحصیلی بگیرند. همچنین شما میتوانید اقدام به اخذ اقامت دائم ترکیه را نیز کنید و به صورتن دائمی شهروند ترکیه شوید.

    C:\Users\iman imani nia\Desktop\دانشگاه-یدی-تپه-300x300.jpg

    ترکیه دانشگاهای بسیار معروفی دارند که رتبه بندی بسیا خوبی در سطح جهان دارند برخی از این دانشگاه ها که به صورت خصوصی هستند عبارت اند از: دانشگاه آیدین ترکیه، دانشگاه گالاتا ترکیه، دانشگاه اطلس استانبول، دانشگاه یدی تپه و…

    C:\Users\iman imani nia\Desktop\دانشگاه-گالاتا-ترکیه-300x300.jpg

    مهاجرت از طریق تحصیل به ترکیه صرفا برای دانشجویان نیست و در مقاطع مختلف میتوانید در ترکیه به تحصیل ادامه دهید. پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره رایگان موئسسه یوس مگ استفاده کنید.

    مهاجرت به ترکیه از طریق کار

    یکی دیگر از راه های مهاجرت به ترکیه، مهاجرت از طریق کار است. معمولا برای این نوع اقامت باید از طرف یک شرکت در ترکیه پیشنهاد کاری برای شما ارسال شود. در این صورت به راحتی میتوانید اقام خود را بگیرید.

    ایرانی ها میتوانند بدون ویزا به مدت 90 روز به ترکیه سفر کنند. شما میتوانید در این بازه زمانی به دنبال کار باشید و از طریق برای خود کار پیدا کنید، نرخ بیکاری در ترکیه هم مثل ایران بالاست اما اگر مهارت قابل قبولی داشته باشید میتوانید برای خود در ترکیه کار پیدا کنید.

    مهاجرت به ترکیه به روش سرمایه گذاری

    یکی دیگیر از راه هایی که میتوانید اقامت خود را در ترکیه بگیرید مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. همه کشورها برای جذب سرمایه روش های مختلفی در نطر می گیرند که اقامت دادن به افراد سرمایه دار و صاحبان کسب و کار یکی از این روش هاست. این روش در بین ایران هم محبوب است.

    مهاجرت و اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک

    یکی دیگر از روش های محبوب مهاجرت به ترکیه خرید ملک در ترکیه است که با توجه به قیمت ملک در ترکیه ایرانیان زیادی از این روش برای مهاجرت اقدام میکنند چون دردسر زیادی برای گرفتن اقامت ترکیه در این روش برای آنها وجود ندارد.

    مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک را می توان سریع ترین روش گرفتن اقامت در ترکیه عنوان کرد.

    امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. اگر روش دیگری برای مهاجرت به ترکیه میدانید لطفا در انتهای مطلب برای کاربران بنویسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.