جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تفاوت افراد موفق با انسانهای معمولی چیست
    07 آبان 1401 - 19:01
    شناسه : 209522
    0

    همه‌ افراد موفق این‌گونه می‌گویند که ما به کاری که می‌کنیم باور داریم برای همین تمامی مشکلات سر راه را کنار می‌زنیم و به هدف نهایی خود می‌رسیم، به اینگونه است که موفقها همیشه موفق هستند.

    پ
    پ

    همه‌ افراد موفق این‌گونه می‌گویند که ما به کاری که می‌کنیم باور داریم برای همین تمامی مشکلات سر راه را کنار می‌زنیم و به هدف نهایی خود می‌رسیم، به اینگونه است که موفقها همیشه موفق هستند.

    مبل کلاسیک خورشیدی

    تفاوت و میزان اختلاف میان مبل کلاسیک خورشیدی و مبل راحتی  میزان ظرافت و منبت کاری موجود در جنس این مبلها و قسمتهای آن مانند تاج است همچنین کیفیت مواد و چوب به کار رفته در تهیه این اجناس که بدون هیچ ماده بی کیفیتی بوده و از تقاضای زیادی برخوردار است.

    word image 209522 1 - تفاوت افراد موفق با انسانهای معمولی چیست - افراد موفق

    زعفران اصلی و تقلبی

    با توجه به خاصیت گیاه زعفران، از گذشته تا به امروز زعفران اصل و تقلبی وارد بازارهای مختلف می شده است و آن معمول بوده است، امروزه هم افراد سودجو و فرصت طلب با توجه به قیمت بالای زعفران، مواد و ترکیبات مختلف بی ارزش و بعضا مضر را با زعفران مخلوط و به بازار عرضه می کنند.

    word image 209522 2 - تفاوت افراد موفق با انسانهای معمولی چیست - افراد موفق

    فریزر دوقلو الکترواستیل

    همانطور که مستحضر هستید یخچال فریزر دوقلو الکترو استیل، از کیفیت بالایی برخوردار است و متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن اقدام می نمایند. یخچال الکترواستیل طرح ساید با جدیدترین امکانات و با یک جفت واحد خنک کننده عالی رونمایی شده است که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است.

    word image 209522 3 - تفاوت افراد موفق با انسانهای معمولی چیست - افراد موفق

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.