شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کیف پول ثروتمندی خود را از روی زمین بردارید
    07 آبان 1401 - 22:00
    شناسه : 209535
    0

    امروزه به راحتی می توانید به بالاترین سطح ثروت دست یابید و در راه خوشبختی خود به راحتی قدم بردارید، ما برای شما تمام طول این مسیر را برنامه ریزی کرده ایم.

    پ
    پ

    امروزه به راحتی می توانید به بالاترین سطح ثروت دست یابید و در راه خوشبختی خود به راحتی قدم بردارید، ما برای شما تمام طول این مسیر را برنامه ریزی کرده ایم.

    شیره خرما تقلبی

    برای تشخیص بهتر شیره خرما تقلبی از اصل چند روش وجود دارد اگر رنگ آن تیره نبود و خیلی رقیق یا بیش از حد غلیظ بود طعم ملس و شبیه خرما نداشت، به دلیل گزاشتن آن در یخچال اصلا مواد سنگین در کف ظرف ننشیند و یا همچنین بعد از گذشت زمان شکرک روی آن تشکیل شد به دلیل ناخالصی های موجود در آن تردید نکنید محصول بی کیفیت و نامرغوب می باشد.

    C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\download.jpg

    کود سیاه

    این محصول فوق العاده حاوی عناصر مورد نیاز گل رز و گیاهان جهت رشد و بازدهی بیشتر می باشد و زمان مناسب جهت استفاده از کود سیاه هنگامی است که متوجه شوید محصول مزارع یا باغات و غیره با ضعف در ساقه، برگ و ریشه، تاخیر در گل دهی و رشد کند و نامطوب روبرو هستند.

    C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\gubre.jpg

    خرمای شاهانی بدون هسته

    خرمای شاهانی یکی از خرماهایی است که در ایران مشتریان زیادی دارد و حتی خرک یا خارک خرما نیز طعم شیرینی دارد و عموم مردم از آن استفاده می کنند خرمای شاهانی بدون هسته ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن مقادیر بسیار بالایی از کلسیم، فسفر و آهن از خرماهایی چون خرما مضافتی و خرما حلاوی بهتر است.

    C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Capture3-80-1030x668.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.