×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

قدردان چیزهایی که دارید، بودن به معنی این است که به خدا و کائنات اعلام میکنید از چیزی که دارید راضی هستید و باعث میشود ارتعاشات هماهنگ بیشتری با همان فرکانس ساطع کنید و در نتیجه تمام چیزهایی که جذب شما یا شما به آنها جذب میشوید ارتعاشاتی هماهنگ خواهند داشت : پول، سلامتی، شادی و …

فروش بطری شیشه ای

برخی افراد فکر می کنند که این نوع ظروف هیچگونه تاثیر و فایده ای ندارد به همین دلیل آن را خریداری نخواهند کرد که تقریبا برای مجموعه ما این مسئله بی اهمیت خواهد بود زیرا بطری کوچک شیشه ای در تمام منازل کشور کاربرد دارد و اگر افرادی معتقدند این محصول بی فایده می باشد حتما دلیل خاص خود را دارند که ما از آن بی خبر می باشیم. بهتر است بدانید امروزه در اکثر منازل درون کشور از بطری شیشه جار استفاده خواهد شد که همین موضوع سبب شده تا فروش بطری شیشه ای، شیشه ها نسبت به گذشته با افزایش بسیار زیادی روبرو باشد.

logo

ورق آلومینیوم کامپوزیت

برای نماهای ساختمانی که طبقات زیادی دارند و همچنین برجها از ورق آلمینیوم کامپوزیت استفاده می شود این محصول باوزنی حدود ۶ کیلوگرم، ابعاد ۱/۲۵*۳/۲۵ در انواع طیف رنگی در نمای بیرونی ساختمان جدید، باسازی خانه های قدیمی، مکانهای عرضه سوخت، فروشگاه ها، لابی ساختمان، دکوراسیون داخلی و نمای سقف، تابلوهای نمایشگاه، نرده آلومینیومی و غیره کاربرد بسیار زیادی دارد.

word image 209548 2 - با این چند تکنیک افکارتان را پولساز کنید - افکار پولساز

فروش سیر سیاه

سیر سیاه همان سیر سفید تخمیر شده می‌باشد که در طی ۵۰ الی ۷۰ روز تغییر رنگ داده و به سیر سیاه تبدیل می شود این محصول دارای خاصیت های بی شماری می باشد.
مصرف آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار توصیه می شود و قیمت فروش سیر سیاه نسبت به نوع سفید آن قیمت بیشتری دارد و متقاضیان زیادی را جذب خود کرده است.

logo

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.