جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شیوع سرماخورگی فصلی (پاییزی) در هرمزگان
    08 آبان 1401 - 12:34
    شناسه : 209562
    1

    محمد پاینده گفت : با توجه به شواهد و قرائن و گزارشات خانواده ها شیوع سرماخوردگی فصلی (پاییزی ) در هرمزگان در حال همه گیری است .

    پ
    پ

    word image 209562 1 scaled - شیوع سرماخورگی فصلی (پاییزی) در هرمزگان -

    به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، محمد پاینده قائم مقام مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان ، اظهار داشت : با ورود فصل پاییز و بازگشایی مدارس ،شاهد تغییر آب و هوای در هرمزگان هستیم که بستر ساز برای انتشاری بیماری های واگیر و ویروسی است .

    وی افزود: با بازگشایی مدارس و حضور پر جمعیت دانش آموزان کلاس های درس و به دنبال آن شیوع آنفولانزای فصلی در سطح گسترده ای انتشار می یابد و سلامت جامعه بویژه کودکان و نوجوانان را به خطر می اندازد.

    رئیس مجمع رهروان امر به معروف قشم ادامه داد : ما امروز شاهد هستیم که دانش آموزان در مدارس به علت سرماخوردگی فصلی مواجهه شدند و نگرانی های را برای خانواده آنها به همراه داشته است .

    پاینده افزود : با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی و معیشتی خانواده ها در تامین واکسن آنفولانزا مسئولان امر باید چاره ای برای رفع این مشکل انجام دهند .

    وی خاطرنشان کرد : در چندین استان کشور به علت شیوع آنفولانزای فصلی، مدارس خود را تعطیل و جان عزیزان خود را حفظ کرده اند و ما از مسئولان دستگاه ها مرتبط خواستاریم برای حفظ سلامت فرزندانمان تصمیمات درست و در خور شأن انجام دهند .

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.