×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر

یکی از چیزهایی که احتمالا هنگام خرید عطر با آن مواجه شده‌اید، تستر است. معمولا کمپانی‌های بزرگ و معتبر عطرسازی، تسترهایی را برای محصولات خود ارائه می‌دهند تا خریداران قبل از خرید، بتوانند از آن‌ها استفاده کرده و راحت‌تر در مورد خرید یا عدم خرید محصول، تصمیم بگیرند و در واقع اهمیت تستر عطر نیز در همین مورد است.
کارخانه‌های بزرگ عطرسازی، معمولا هنگام خرید عمده‌ی فروشندگان، تسترهایی را نیز برای آن‌ها ارسال می‌کنند تا به مشتریانشان ارائه دهند. این تسترها، قابل فروش نیستند و فقط برای تست کردن ویژگی‌های محصول اصلی هستند؛ اما متاسفانه در کشور ما و گاها کشورهای دیگر نیز افراد نسبت به فروش این تسترها اقدام می‌کنند.
اما اهمیت تستر عطر در چه چیزی است و چرا باید قبل از خرید، از تستر عطر استفاده کنیم؟ اگر شما نیز به دنبال یافتن پاسخ سوالاتی اینچنین هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

دلیل استفاده از تستر عطر

ash - اهمیت تستر عطر و تاثیر آن بر خرید - ادکلن

یکی از چیزهایی که سبب می‌شود تا اهمیت تستر عطر را بهتر متوجه شویم، دلیل استفاده از آن است. استفاده از تستر عطر، دلایل مختلفی دارد که در زیر به چند تا از مهم‌ترین‌ها می‌پردازیم.

آشنایی با رایحه قبل از خرید

یکی از مهم‌ترین یا شاید اصلی‌ترین دلیل استفاده از تستر عطر، آشنایی با رایحه‌ی محصول قبل از اقدام به خرید است. تفاوتی ندارد که به دنبال خرید ادکلن مردانه باشید یا به دنبال محصولی زنانه بگردید. همیشه بهتر است قبل از خرید، از تستر استفاده کرده تا نسبت به محصولی که قصد تهیه‌ی آن را دارید، مطمئن شوید.

جلوگیری از باز شدن عطر اصلی

شاید یکی دیگر از دلایل استفاده از تستر عطر را بتوان جلوگیری از باز شدن عطر اصلی دانست. کمپانی‌های بزرگ عطرسازی با ارائه‌ی تستر، سبب می‌شوند تا دیگر نیاز نباشد تا برای تست محصول اصلی باز شود و اینگونه، عطر اصلی به صورت آکبند به دست مشتری می‌رسد.

تست حساسیت

یکی از چیزهایی که اهمیت تستر عطر را چند برابر می‌کند، تست حساسیت است. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که با استفاده از یک محصول عطری به خصوص، دچار خارش گلو، عطسه و حساسیت‌های پوستی شده باشید. اهمیت تستر عطر در این مورد نمایان می‌شود چرا که می‌توانید از تستر استفاده کرده و در صورت این که بدنتان حساسیتی بروز ندهد، محصول اصلی را خریداری کنید.

تفاوت تستر با عطر اصلی

یکی از سوالاتی که شاید در ذهن بسیاری از افراد باشد، این است که تفاوت تستر با عطر اصلی که خریداری می‌کنیم در چه چیزی است و اگر تفاوتی دارند، کدامیک از آن‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار است؟
فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید ادکلن زنانه باشید یا برای تهیه‌ی محصولی مردانه به بازار رفته باشید، بین تستر عطر و محصول اصلی، هیچ تفاوتی در رایحه، ماندگاری، کیفیت و… وجود ندارد. تنها تفاوتی که در این میان می‌توان به آن اشاره کرد، تفاوت در بسته‌بندی و جعبه‌ی تستر و عطر اصلی است.
همانطور که در بخش قبلی نیز گفته شد، اهمیت تستر عطر در این است که بتوانید با استفاده از آن، برای خرید محصول اصلی تصمیم‌گیری کنید و به همین دلیل، طبیعی است که نباید هیچ تفاوتی بین تستر و عطر اصلی وجود داشته باشد.
گاها یکسری از سودجویان، عطرهای بی‌کیفیت را به عنوان تستر عطر به مشتریان می‌فروشند که لازم است در این مورد از خرید آن‌ها اجتناب کنید.

آیا خرید تستر عطر ممکن است؟

bvlgari man - اهمیت تستر عطر و تاثیر آن بر خرید - ادکلن

بله. پیشتر گفته شد که کمپانی‌های عطرسازی هنگام فروش عمده، به همراه باری که ارسال می‌کنند، تعدادی تستر نیز می‌فرستند تا فروشنده‌ی واسط، بتواند تسترها را به مشتریان خود هنگام تست ارائه کند. همچنین فروش این تسترها توسط کمپانی‌های عطرسازی ممنوع اعلام شده است اما امروزه در بسیاری از کشورها مخصوصا کشورهای خاورمیانه، تسترها به فروش می‌رسند.
یکی از دلایل این که در خاورمیانه تسترها نیز به فروش می‌رسند، این است که معمولا عطرها در کشورهای خاورمیانه دارای قیمت بالایی هستند و افراد بسیاری توانایی پرداخت این هزینه‌ها را ندارند. همین امر سبب می‌شود تا تسترهای بدون جعبه‌ای که به صورت رایگان نیز در اختیار فروشندگان قرار گرفته‌اند، بازار خوبی را برای خود به دست بیاورند.

تستر عطر تقلبی و اصلی

معمولا در بین تسترهای عطر، محصولات تقلبی زیاد دیده می‌شود چرا که این تسترها، دارای جعبه‌ای که بتوان از آن اصل یا تقلبی بودن کالا را تشخیص داد نیستند و باید توسط نکاتی دیگر، اصل بودن آن‌ها را تشخیص داد.
لازم به ذکر است که بهترین راه برای تهیه‌ی یک تستر اصل، این است که آن را از فروشنده‌ای معتبر و مطمئن تهیه کنیم. اگر قصد تهیه‌ی تستر اصل دارید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین رهاپرفیوم، تستر مورد نظرتان را خریداری کنید. این فروشگاه همواره در تلاش بوده تا با ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت، رضایت مشتریان را نسبت به خود جلب کند.

سمپل را با تستر اشتباه نگیرید!

یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که مردم به آن دچار می‌شوند، این است که تستر و سمپل را یکی می‌بینند. توجه داشته باشید که سمپل‌ها حجم‌های بسیار کمی دارند و همچنین، از محصول اصلی نیز بسیار رقیق‌تر می‌باشند. در واقع قصد فروشندگان از ارائه‌ی سمپل یک عطر، تست کردن آن نیست، بلکه آشنایی با رایحه‌ی آن می‌باشد.
سمپل‌ها معمولا برای بازاریابی استفاده می‌شوند. بدین صورت که وقتی شما از یک عطرفروشی معتبر محصولی را خریداری می‌کنید، فروشنده یک سمپل از عطری دیگر را نیز به شما ارائه می‌دهد تا هنگام خرید بعدی خود، آن محصول را نیز در نظر داشته باشید.

کلام آخر

همانطور که مطالعه کردید، تستر عطر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بهتر است تا قبل از خرید، مدتی از یک تستر استفاده کرده تا از کیفیت محصولی که قصد خرید آن را دارید مطمئن شود، سپس نسبت به خرید اقدام کنید. در این مقاله سعی کردیم تا زوایای مختلف اهمیت تستر عطر را برای شما روشن کنیم و همچنین نکاتی را در این باره ارائه دهیم. امیدواریم مطالب گفته شده مفید واقع شده باشند.

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.