جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با صبر بهترین زندگی را برای خود بسازید
    10 آبان 1401 - 0:53
    شناسه : 209728
    0

    اگر میخواهید به زندگی خوبی دست پیدا کنید باید علاوه بر تلاش و زحمتی که در این راه میکشید صبر داشته باشید تا در فرصت مشخص به زندگی ایده آل خود دست پیدا کنید.

    پ
    پ

    ایزوگام پاسارگاد

    در تولید ایزوگام پاسارگاد دلیجان از الیاف شیشه ای استفاده می کنند که آن را شرکتهای تولیدی به صورت اماده تهیه می کنند. الیافی که در ایزوگام استفاده می شود باید کاملا از پلی استر باشد و سطح یکنواخت و هموار داشته باشد.

    word image 209728 1 - با صبر بهترین زندگی را برای خود بسازید -

    چای سیاه میوه ای

    امروزه شرکتهای زیادی در عرصه تولید انواع چای سیاه میوه ای و دمنوشها بوجود آمدند یکی از این شرکتهای بزرگ و سرشناس در ایران توانسته است علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، بازار خارجی را هم پوشش دهد این کارخانه ی بزرگ تولیدی روزانه انواع دمنوش پرتقال و چای گل گاوزبان را در مقدار بالا با قیمتی مناسب تولید می کند.

    word image 209728 2 - با صبر بهترین زندگی را برای خود بسازید -

    دستکش جوشکاری ساق بلند

    از دستکش جوشکاری ساق بلند در مشاغلی که از حرارت بالایی مثل مذاب کاری، ریخته گری، کوره و انواع مشاغل سخت در نوع دستکش جوشکاری ساق بلند که از جنس چرم انواع اقشام و حیوانات که هر کدام نسبت به نوع آن حرارتی که قرار است تحمل کند انتخاب می شود.

    word image 209728 3 - با صبر بهترین زندگی را برای خود بسازید -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.