شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زندگی ما از هرجهت درفراوانی و ثروت است
    10 آبان 1401 - 0:04
    شناسه : 209733
    0

    تحصیلات آکادمی و دانشگاهی باعث می شود بتوانید در آینده امرار معاش کنید. اما این خود آموزی های شماست که شما را ثروتمند خواهد کرد.

    پ
    پ

    چای میوه ای چیست

    چای میوه ای چیست؟ چای موه ای ترکیباتی از میوه های خشک شده ای است که برای خوش طعم کردن دمنوش استفاده میشود. چای میوه را به آسانی در منزل هم می توان تهیه کرد و حتی می توان با به کار گیری ادویه و گیاهان دارویی طعم و عطر ویژه و منحصر به فردی را به آن اختصاص داد. برای تهیه چای میوه در منزل می توانید از میوه هایی مثل سیب و گلابی و به همراه ادویه های هل و دارچین تازه و زنجبیل و غیره استفاده نمایید در ابتدا میوه های موجود در منزل را به خوبی شست و شو دهید تا از هر نوع آلودگی و ضایعات به دور شود.

    word image 209733 1 - زندگی ما از هرجهت درفراوانی و ثروت است -

    پنجره پی وی سی ارزان

    پنجره پی وی سی ارزان مزیتهای بی نظیری را برای خود به همراه آورده است. یکی از مزیتهایی که پنجره پی وی سی مشکی دارد، کاهش میزان آلودگی صوتی است که از این نظر می توان بیان نمود منازل شما به دور از هر گونه سر و صدای نابهنجاری زمینه آرامش را برای شما فراهم می آورد. این پنجره ها مقاومت بالایی را در برابر تغییرات جوی داشته و در واقع می توانند رطوبت را از خود دور نموده و همچنین نور آفتاب را از خود دور می سازند.

    word image 209733 2 - زندگی ما از هرجهت درفراوانی و ثروت است -

    عایق رطوبتی الکاور

    یکی از مهمترین مباحث در ساختمان سازی، عایق رطوبتی الکاور ساختمان است، در مباحث عایق ساختمان مباحثی مانند عایق رطوبتی پایه سیمانی، رطوبتی چوب و عایق روی کرسی چینی مطرح می شود که هر کدام از اینها دارای دسته بندی و مهارت جداگانه می باشند و متریال و مواد استفاده شده در هرکدام از آنها باید بسیار مخصوص و مناسب همان عایق باشد.

    word image 209733 3 - زندگی ما از هرجهت درفراوانی و ثروت است -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.