شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جوان ماندن آسان با این روش ساده
    10 آبان 1401 - 23:33
    شناسه : 209748
    1

    پول باعث یک زندگ راحت می شود و زندگی راحت نیز آرامش را به وجود می آورد و اگر شما هم دوست دارید با یک زندگی راحت عمر طولانی تری داشته باشید پس بهتر است با این روش ثروتمند شوید.

    پ
    پ

    خرید گبه فرش

    گبه یکی از نوع فرش های دستباف است که در مورد خرید گبه فرش صحبت می کنیم. فرشی عشایری و ایلی، مانند فرش روستایی، ساده که با نقوش برخاسته از محیط زندگی ایل نشینان تهیه شده است. این نوع فرش ها بیشتر در شیراز، بوشهر و ایل قشقایی، بختیاری و لری تولید می شود و از نظر طرح و رنگ انواع مختلفی دارد که بعد از تولید به طرق مختلف به فروش می رسد.

    C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\iranian-rugs-sale-3.jpg

    خرید گلدان سفالی ارزان

    امروزه استفاده از فضاهای سبز برای زندگی کردن بسیار مهم است و می تواند باعث ایجاد آرامش خاصی در افراد شود از این رو طراحان و کارشناسان سعی کرده اند ازخرید گلدان سفالی ارزان با قیمتی ارزان استفاده کنند تا تمامی افراد بتوانند آن را خرید و مورد استفاده در زندگی خود قرار دهند.

    P1-12

    کود سیاه

    کود سیاه به کود فسفر نیز معروف است با مقادیر قابل ملاحظه ای از فسفر و سایر املاح معدنی مورد نیاز جهت رشد و نمو بهتر و بیشتر گیاهان زراعی پیش از بذر پاشی طبق اصول کشاورزی در خاک مزارع مخلوط می شود زمان مناسب استفاده از این کود هنگامی است که فرد مجرب در حیطه کشاورزی تشخیص دهد که رشد گیاهان کند شده و از نظر فیزیک و قدرت باروری دچار ضعف هستند.

    l_557d2f91-7699-4b9c-baee-2779a09c8e91-1

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.