سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۱۲ راه برای بدست آوردن ثروت و موفقیت
    10 آبان 1401 - 23:37
    شناسه : 209769
    0

    موفقیت شانسی نیست و ثروت نیز اتفاقی به دست نمی ‌آید. افرادی که به موفقیت و ثروت دست می‌یابند، عادت‌ هایی دارند که بازده و بهره‌وری ‌شان را افزایش می ‌دهد.

    پ
    پ

    ماکارونی ایتالیایی

    اگر روش پخت هر نوع غذا به شیوه اصلی آن که در کشور مبدا مورد استفاده قرار می گیرد به دقت رعایت شود بدون شک به نتایج بهتری دست پیدا خواهد شد همانطور که تهیه ماکارونی ایتالیایی ساده مجلسی با سس مخصوص با طعمی دلپذیر می تواند مزه واقعی این خوراکی محبوب و پرطرفدار را به ما نشان دهد.

    C:\Users\ARAD\Desktop\ماک وان.jpg

    اسباب بازی فکری دخترانه

    توجه به ویژگی هایی مانند دوره ی سنی و علاقمندی کودک در انتخاب وسیله بازی حائز اهمیت است. امروزه اسباب بازی فکری دخترانه و پسرانه بسیاری با در نظر گرفتن ویژگی های هر دوره ی سنی در بازار موجود است و والدین می توانند به مراجعه به اسباب بازی فروشی ها نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

    C:\Users\ARAD\Desktop\دختر 1.jpg

    انگور سفید

    امروزه اکثر افراد علاقه زیادی به خوردن انگور سفید دارند که از میوه های مجلسی هم به شمارر می آید و در تمام نقاط دنیا طرفدار دارد که طبع کیفیت این نوع از محصول به نوع کاشت و سلامت آن بستگی دارد البته در بعضی از بازارها به انگور کشمشی هم معروف می باشد و جز محبوبترین و معروف ترین نوع از انگور می باشد.

    C:\Users\ARAD\Desktop\وان انگ.jpg

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.