پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نکته های مهم موفقیت که کمتر به ما می‌ گویند
    10 آبان 1401 - 23:39
    شناسه : 209772
    0

    موفقیت، حاصل تلاش و کوشش است، اما حفظ موفقیت نیز، همچنان تلاش و کوشش بیشتری را می ‌طلبد. چیزی که معمولاً آن را فراموش می ‌کنیم.

    پ
    پ

    انگشتر طلا نقره

    افرادی که توان مالی برای تهیه انگشتر طلا نقره ندارند بهتر است به جای بدلیجات که در پوست ایجاد قارچ و حساسیت می کند از نقره استفاده کرد زیرا در مماس با آب تغییر نمی‌کند و همچنین درخشندگی خود را تا زمانی که قابل استفاده باشد در خود نگه می‌دارند که انگشتر و دستبند آن را که بسیار ظریف و شکیل می‌باشد با پیراهنهای مجلسی خود را می‌آرایند.

    C:\Users\ARAD\Desktop\ححح.jpg

    ماکارونی ایتالیایی

    اگر روش پخت هر نوع غذا به شیوه اصلی آن که در کشور مبدا مورد استفاده قرار می گیرد به دقت رعایت شود بدون شک به نتایج بهتری دست پیدا خواهد شد همانطور که تهیه ماکارونی ایتالیایی ساده مجلسی با سس مخصوص با طعمی دلپذیر می تواند مزه واقعی این خوراکی محبوب و پرطرفدار را به ما نشان دهد.

    C:\Users\ARAD\Desktop\ماک وان.jpg

    اسباب بازی فکری دخترانه

    توجه به ویژگی هایی مانند دوره ی سنی و علاقمندی کودک در انتخاب وسیله بازی حائز اهمیت است. امروزه اسباب بازی فکری دخترانه و پسرانه بسیاری با در نظر گرفتن ویژگی های هر دوره ی سنی در بازار موجود است و والدین می توانند به مراجعه به اسباب بازی فروشی ها نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

    C:\Users\ARAD\Desktop\دختر 1.jpg

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.