شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41369 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بررسی نمونه های انواع سبد صنعتی و دریافت بهترین قیمت سبد صنعتی
    14 آبان 1401 - 13:23
    شناسه : 209834
    1

    سبد یکی از قدیمی‌ترین هنرهای بشری است و مطمئناً نمادی قومی و فرهنگی است که مملو از اسطوره و نقش، مذهب و نماد و تزئین و مفید است. سبد فروشی در واقع طیف وسیعی از اشیاء را از حامل های تقریباً سفت و جعبه مانند تا گونی های مشبک را در بر می گیرد. اندازه سبدها از “سبدهای بار” با قطر 3 فوت (91.44 سانتی متر) تا کلکسیون های کوچک 0.25 اینچ (0.64 سانتی متر) در قطر متغیر است.

    پ
    پ

    سبد یکی از قدیمی‌ترین هنرهای بشری است و مطمئناً نمادی قومی و فرهنگی است که مملو از اسطوره و نقش، مذهب و نماد و تزئین و مفید است. سبد فروشی در واقع طیف وسیعی از اشیاء را از حامل های تقریباً سفت و جعبه مانند تا گونی های مشبک را در بر می گیرد. اندازه سبدها از “سبدهای بار” با قطر 3 فوت (91.44 سانتی متر) تا کلکسیون های کوچک 0.25 اینچ (0.64 سانتی متر) در قطر متغیر است.

    word image 209834 1 scaled - بررسی نمونه های انواع سبد صنعتی و دریافت بهترین قیمت سبد صنعتی - سبد

    برخی از سبدها توسط ماشین ها با ظرفیت تزریق بالای 300 تن تولید می شوند، با این حال بخشی از سنت این است که سبدهای پلاستیکی به عنوان ظرف هایی تعریف می شوند که با دست از الیاف گیاهی بافته می شوند. اگرچه سبدها ممکن است دارای قسمت های زیرین و بالایی مجزا باشند، اما اساساً سطوحی پیوسته هستند. آنها به گونه ای بافته می شوند که الیاف آنها به هم تابیده می شود، اما برخلاف بافت منسوجات، کشش روی نخ های طولی (تار) قرار نمی گیرد زیرا الیاف انعطاف پذیری کمتری نسبت به نخ ها دارند.

    سبد پلاستیکی بخشی از میراث اکتشاف نفت در تاریخ بشریت است و انواع ساخت و سازها به اندازه سایر آداب و رسوم و صنایع دستی متفاوت است. استفاده از سبد صنعتی ممکن است متحد کننده ترین ویژگی باشد. غذای خشک جمع آوری، ذخیره و در سبدها سرو می شود. مایعات نیز در سبدهایی که ضد آب شده اند نظیر سبد صنعتی دور بسته 730 نگهداری می شوند. تنوع و ساخت هوشمندانه آنها همچنین سبدها را به عنوان تزئینات در فرهنگ های بدوی و همچنین خانه های مدرن مطلوب می کند.

    تاریخچه :

    مواد اولیه شامل طیف گسترده ای از الیاف گیاهی از جمله ریشه، نیشکر، شاخه ها و علف ها می باشد. نی، رافیا، و بیدهای سبدی ممکن است بهترین شناخته شده باشند. رنگهای غلیظ پارچه نیز در برخی از انواع تولید استفاده می شود و رنگهای گیاهی گاهی توسط علاقه مندان برای بازتولید رنگهای منحصر به فرد با تقلید از سبدهای تاریخی ساخته می شود. چوب نیز برای برخی از طرح ها استفاده می شود، به ویژه زمانی که نوع سبد نیاز به کفی محکم دارد و برای برخی از انواع دسته ها. به غیر از مواد خام، سبد ساز به ابزارهایی مانند اره، بال، هواپیما، چاقو و کوبنده برای چکش زدن یا خم کردن قطعات بید نیاز دارد. یک وان برای خیساندن الیاف مورد نیاز است. اگر قرار است سبدهای حلقه‌دار ساخته شوند، به ابزارهای خیاطی مانند سوزن‌های ملیله‌ی بلانت و نخ نیاز است. سازنده نیز به الگوها یا طرح ها نیاز دارد. برای علاقه مندان، بسیاری از این اقلام را می توان در کیت های سبد سازی سبد پلاستیکی و سبد صنعتی خریداری کرد.

    از لحاظ تاریخی، بیشتر سبدهای بومی آمریکا با بید (که در واقع محبوب ترین ماده سبد سازی در سراسر جهان است)، شاخه ها و علف های بومی ساخته شده اند. رافیا و حصیر جایگزین اینها شده‌اند، رافیا جای علف‌ها را گرفته و حصیر راتن جایگزین الیاف سفت‌تر می‌شود. رافیا فیبر نخل رافیا است که بومی آسیای جنوب شرقی است. رشته های بادوام و تمیز تولید می کند و به راحتی قابل رنگ شدن است. راتان همچنین یک نخل گرمسیری است. از برگ و ساقه آن در سبد سازی استفاده می شود و اغلب به آن نی یا حصیری می گویند. حصیر رنگ را نیز نمی پذیرد و الیاف آن سخت کار می کند. معمولاً در حالی که الیاف هنوز مرطوب هستند خیس خورده و بافته می شود.

    طراحی :

    هر سبد دارای یک ویژگی است که تا حد زیادی با نوع پلی اتیلن استفاده شده برای ساخت آن تعیین می شود. بنابراین، طراحی ممکن است به مواد پلیمری موجود بستگی داشته باشد، یا برعکس، برای تولید یک طرح خاص، باید الیاف مناسب خریداری یا پیدا شود. الیاف انعطاف پذیر یا مسطح هستند. میله های گرد. به طور مشابه، نوارهای مسطح را می توان با هم بافته یا دور میله های سفت پیچاند. چمن‌ها، ساقه‌های خرد شده یا سایر الیاف انعطاف‌پذیر به دور یکدیگر پیچیده می‌شوند تا سیم پیچی تشکیل دهند سپس سیم‌پیچ به صورت مارپیچ بالارونده به خود دوخته می‌شود تا دو طرف سبد را تشکیل دهد. بنابراین، طراح تعیین کرده است که چه الیافی در دسترس است و سبد را بر اساس آن برنامه ریزی می کند.

    طرح‌ها می‌توانند بر اساس سبدهای پلاستیکی موجود، عکس‌های انواع تاریخی، یک هدف یا کاربرد خاص برای سبد، یا اندازه و شکل مورد نیاز برای استفاده‌های عملی یا دلخواه برای موارد تزئینی باشند. یکی دیگر از جنبه های طراحی، هر طرح یا رنگی است که ممکن است به شکل سبد کار شود. مجدداً، مواد، رنگ های طبیعی آنها و حساسیت آنها به رنگرزی باید در نظر گرفته شود.

    کنترل کیفیت :

    سبد صنعتی پلاستیکی ممکن است استانداردهایی را برای ساخت یک سبد خاص تعیین کند. در برخی موارد، سبک های سبد تا حدودی پیچیده ویا ابتدایی هستند و ممکن است تغییرات کیفیت را امکان پذیر کنند. برای سبک های دیگر، سطح بالایی از جزئیات یا انطباق مورد نیاز است، و بی نظمی در مواد یا طرز کار به راحتی آشکار خواهد شد. در جایی که سبد پلاستیکیبه صورت انبوه تولید میشوند، کیفیت با کار بر روی یک الگو یا طرح استاندارد، انتخاب مواد یکنواخت، و برش یا آماده سازی مواد در مقادیر و با استاندارد کیفیت محافظت می شود. یک سرپرست ممکن است تعدادی از سبدبافان را ببیند و سبدهای ناقص را رد کند. با این حال، مانند بسیاری از صنایع پلاستیکی و پلیمری به حرفه خود افتخار می کنند و مهارت های خود را در هر محصول نشان می دهند. حتی سبدهای تولید انبوه نیز به دلیل منحصربه‌فرد بودنشان ارزشمند هستند، بنابراین باید انتظار داشت و به برخی از تنوع‌ها توجه کرد.

    برای بررسی نمونه های انواع سبد صنعتی و دریافت بهترین قیمت سبد صنعتی با شرکت الوند پلاستیک تماس بگیرید .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.