شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باربری اطلس بار بهترین انتخاب برای اسباب کشی و باربری بین شهری
    12 آبان 1401 - 10:45
    شناسه : 209842
    0

    در باربری اطلس بار تلاش نموده‌ایم تا از صفر تا صد اسباب کشی در کنار شما عزیزان باشیم، این خدمات کمک می‌نماید تا هیچ نگرانی از بابت جابجایی خود نداشته باشید. از طرفی هم بتوانید سریع‌تر اسباب کشی را انجام داده و باعث آزردگی خاطر خانواده‌تان نشوید.

    پ
    پ

    باربری اطلس بار به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های باربری و اتوبار در تهران ارائه دهنده خدمات اسباب کشی در تهران و همچنین باربری بین شهری به سراسر کشور می‌باشد. در اطلس بار با ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه منزل توانسته‌ایم تا رضایت مشتریان خود را به دست آورده و همواره در کنار این عزیزان باشیم. اسباب کشی و جابجایی از اتفاقات بسیار وقت‌گیر و پر دردسر می‌باشد. اما شما می‌توانید با انتخاب یک شرکت باربری متخصص و دریافت خدمات حمل اثاثیه منزل تضمین شده از دردسرهای اسباب کشی آسوده شوید. ما مدعی هستیم که بهترین باربری و اتوبار در تهران هستیم. در ادامه به معرفی خدمات‌مات در اطلس بار پرداخته‌ایم؛

    word image 209842 2 - باربری اطلس بار بهترین انتخاب برای اسباب کشی و باربری بین شهری -

    خدمات باربری و اتوبار اطلس بار

    در باربری اطلس بار تلاش نموده‌ایم تا از صفر تا صد اسباب کشی در کنار شما عزیزان باشیم، این خدمات کمک می‌نماید تا هیچ نگرانی از بابت جابجایی خود نداشته باشید. از طرفی هم بتوانید سریع‌تر اسباب کشی را انجام داده و باعث آزردگی خاطر خانواده‌تان نشوید. از نمونه خدمات ما می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

    ارائه انواع تجهیزات بسته بندی اسباب کشی

    در باربری و اسباب کشی در صورتی می‌توانید سلامت اثاثیه‌تان را تضمین نمایید که به درستی بسته بندی شده باشند. برای بسته بندی صحیح اثاثیه لازم است تا از لوازم و تجهیزات بسته بندی اسباب کشی مناسب استفاده نمایید. با توجه به اهمیت این مرحله، در اطلس بار به ارائه انواع تجهیزات بسته بندی اثاثیه پرداخته‌ایم. از نمونه این تجهیزات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

    word image 209842 3 - باربری اطلس بار بهترین انتخاب برای اسباب کشی و باربری بین شهری -

    کارتن باربری و اسباب کشی

    این کارتن‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلف با ضخامت بالا تهیه شده‌اند. با اطمینان خاطر می‌توانید تمامی اثاثیه شکستنی را با استفاده از کارتن حمل بار اطلس بار بسته بندی نمایید.

    word image 209842 4 - باربری اطلس بار بهترین انتخاب برای اسباب کشی و باربری بین شهری -

    کارتن رگال دار

    کارتن رگال‌ دار با طراحی منحصر به فرد برای بسته بندی لبا‌س‌ها مورد کاربرد می‌باشد. با استفاده از این کارتن می‌توانید کت و شلوار و لباس‌های مجلسی‌تان را به بهترین شکل ممکن بسته بندی نمایید. در این صورت از سالم رسیدن آنها به مقصد اطمینان خواهید داشت.

    وکیوم و استرچ رپ

    با استفاده از وکیوم و استرچ رپ و پلاستیک حبابدار می‌توانید تمامی مبلمان، میز غذاخوری و سایر وسایل را بسته بندی نمایید. با بسته بندی وسایل با استفاده از این تجهیزات از آسیب دیدن آنها جلوگیری می‌شود. چراکه ممکن است در حین حمل و یا در زمان حمل در ماشین باربری آسیب ببینند.

    از دیگر تجهیزات بسته بندی اسباب کشی قابل ارائه توسط ما می‌توان به ؛ باکس حمل مواد غذایی، کاور فرش، چسب پهن، ساک رختخواب و …. اشاره نمود.

    خدمات بسته بندی اسباب کشی

    شما عزیزان می‌توانید بسته بندی اثاثیه‌تان را به تیم متخصص ما محول نمایید. پرسنل ما با تجربه و تخصص خود می‌توانند با استفاده بهینه از تجهیزات بسته بندی و کاهش چشمگیر هزینه‌های شما به بهترین شکل ممکن اثاثیه را بسته بندی نمایند. لازم به ذکر است این خدمات ما جهت تسریع در امر جابجایی و رفاه حال شما عزیزان به شدت موثر می‌باشد.

    کارگر اسباب کشی متخصص

    تخصص کارگر اسباب کشی از اهمیت بسیار زیادی در کیفیت خدمات باربری برخوردار است. به همین منظور در اتوبار و باربری اطلس بار نهایت تلاش خود را در زمان استخدام این عزیزان بکار می‌بندیم تا بتوانیم بهترین افراد را استخدام کنیم. از ویژگی‌های بارز پرسنل ما در باربری اطلس بار می‌توان به تخصص، صبوری، تعهد و خوش برخوردی این افراد اشاره نمود. شما می‌توانید بهترین تجربه از حمل اثاثیه منزل را با این عزیزان داشته باشید.

    مناسب‌ترین ماشین حمل بار

    برای تضمین سلامت اثاثیه بایستی از ماشین حمل بار مناسب استفاده شود. در باربری اطلس بار ارائه دهنده انواع کامیون، کامیونت، نیسان، وانت، خاور و …. در سایز‌های مختلف به شما عزیزان هستیم. این خدمت کمک می‌نماید تا بسته به حجم بار قادر به انتخاب خودرو مناسب و پرداخت هزینه معقول شوید. تمامی خودروهای ما با دیواره‌های موکت کاری شده می‌باشند. همچنین اتاق‌های آنها مخصوص اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل ساخته شده‌اند به همین دلیل ارتفاع زیادی دارند. در تمامی این خودروها کلیه تجهیزات مورد نیاز و حفاظتی وجود دارد تا بتوان به بهترین شکل ممکن جابجایی وسایل را انجام داد. تمامی این خودروها دارای قابلیت مسیریابی می‌باشند. در نتیجه به راحتی قادریم تا مسیر بار شما عزیزان را رصد نماییم.

    راننده باربری متخصص

    در کلیه شرکت‌های حمل و نقل، راننده باربری موظف به مدیریت چیدمان اثاثیه درون خودرو می‌باشد. تمامی رانندگان اطلس بار از افراد با تجربه می‌باشند. این افراد می‌توانند اثاثیه را به بهترین شکل ممکن در خودرو بچینند تا علاوه بر استفاده بهینه از فضای ماشین حمل بار، در حین جابجایی نیز اثاثیه جابجا نشده و آسیبی نبینند. از طرفی این افراد از رانندگان حاذق می‌باشند. در نتیجه می‌توانند بدون هیچ خطری بار شما را از بهترین مسیر ممکن به مقصد رسانند.

    چیدمان اثاثیه پس از اسباب کشی

    بعد از رسیدن به محل جدید، قطعا چیدمان اثاثیه از کارهای پر زحمت خواهد بود. نگران نباشید، در اتوبار و باربری اطلس بار این خدمت را نیز ارائه می‌نماییم. پرسنل ما براساس نظر و سلیقه شما عزیزان تمامی اثاثیه را در محل خود قرار می‌دهند. لازم به ذکر است می‌توانید از خدمات پرسنل فنی‌مان برای نصب انواع لوازم برقی در محل جدید نیز استفاده نمایید.

    بیمه باربری

    ارائه خدمات جابجایی با بیمه باربری تضمینی به شما کمک می‌نماید تا از بابت سلامت بار خود اطمینان خاطر داشته باشید. در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانید از بیمه بار استفاده نمایید. در ارائه کلیه خدمات باربری در تهران و باربری بین شهری بیمه‌نامه رسمی و معتبر برای شما عزیزان صادر می‌نماییم.

    word image 209842 5 - باربری اطلس بار بهترین انتخاب برای اسباب کشی و باربری بین شهری -

    اگر می‌خواهید بدون دردسر و با تجربه‌ای شیرین اسباب کشی کنید با ما در اتوبار و باربری اطلس بار در تماس باشید.

    1511 (بدن نیاز به پیش شماره در تهران)

    02122299940

    https://atlasbar-co.com

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.