شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیره کابینت از کجا بخرم؟
    12 آبان 1401 - 10:54
    شناسه : 209845
    1

    وقتی در حال تجهیز خانه خود هستید. حتماً مهم‌ترین بخش برای شما بخصوص خانم‌ها، زیباتر کردن آشپزخانه است. رکن اصلی آشپزخانه، داشتن یک کابینت کاربردی و زیباست. وقتی صحبت از زیبایی کابینت هم مطرح می‌شود، انتخاب رنگ، نوع چوب و دستگیره کابینت اهمیت بالایی پیدا می‌کند. اما شاید سؤال شما این باشد که چطور دستگیره کابینت مناسبی انتخاب کنم و از کجا بهترین دستگیره کابینت را خریداری کنم!

    پ
    پ

    انواع دستگیره کابینت

    در گذشته مدل‌های مختلفی از دستگیره کابینت وجود داشت. گاهی با یک زاویه یا فرورفتگی روی کابینت ایجاد می‌شدند که به آن دستگیره مخفی نیز می‌گویند و گاهی مانند یک برآمدگی که به آن دستگیره دکمه‌ای می‌گویند. اما امروزه بیشتر دستگیره‌های کابینت به صورت خطی هستند. معمولاً مدل‌های فراوانی از دستگیره‌های خطی در بازار موجود است. جنس این دستگیره‌ها از استیل، برنز، فلز و یا چوب تهیه می‌شود و در رنگ‌های مختلفی وجود دارند. اندازه‌های دستگیره کابینت نیز بسیار مختلف است.

    دستگیره کابینت از کجا بخرم؟

    در کل باید گفت انتخاب یک دستگیره استاندارد در شکل و اندازه‌های مختلف ممکن است. بیشتر آن به سلیقه شما بستگی دارد که چه سبکی را بخواهید برای کابینت‌های آشپزخانه خود انتخاب کنید. اگر بخواهیم قبل از مراجعه شما به فروشگاه برای انتخاب دستگیره فهرستی در اختیارتان قرار دهیم لیست زیر را ارائه می‌کنیم:

    • دستگیره مدرن
    • دستگیره اسپورت
    • دستگیره کلاسیک
    • دستگیره مخفی
    • دستگیره کشویی
    • دستگیره سرامیکی
    • دستگیره تک پیچ
    • دستگیره کودک

    هنگام خرید دستگیره کابینت به چه نکاتی توجه کنیم؟

    هرچند که هنگام خرید اینترنتی دستگیره کابینت دوست دارید که زیباترین آن را انتخاب کنید. اما دقت داشته باشید که باید به کیفیت آن نیز توجه کنید. کابینت آشپزخانه محلی است که مدام مورد استفاده قرار می‌گیرد، در معرض گرما، جرم‌های چربی و پخت‌وپز قرار دارد. پس به‌خاطر داشته باشید. هنگام انتخاب رنگ و جنس دستگیره حتماً به دنبال نوعی برود که به راحتی تمیز می‌شود، در برابر گرما مقاوم است و زود تغییر شکل نمی‌دهد و همچنین از زیبایی لازم نیز برخوردار است. اندازه دستگیره کابینت نیز بسیار مهم است.

    کدام سایت برای خرید دستگیره کابینت مناسب است؟

    نه آن‌قدر دستگیره را بزرگ انتخاب کنید که مانع عبور و مرور در آشپزخانه شود و نه آن‌قدر کوچک که زیبایی خود را نداشته باشد. سعی کنید دستگیره‌ای انتخاب کنید با سایز مناسب در حد 15 سانتی‌متر که هم کارایی و هم زیبایی لازم را داشته باشد. همچنین سعی کنید چند دستگیره کابینت اضافه‌تر نیز تهیه کنید. زیرا بعد از گذشت چند سال و در شرایط مختلف ممکن است دستگیره‌های شما خراب شوند. برای اینکه زیبایی و یک شکلی کابینت شما از بین نرود بهتر است دستگیره‌های ذخیره داشته باشید تا بتوانید به‌راحتی آنها را تعویض کنید.

    انتخاب رنگ دستگیره کابینت

    برای انتخاب رنگ دستگیره کابینت به نکات مختلفی باید توجه کنید. رنگ دستگیره‌ها باید متفاوت از رنگ خود کابینت باشند اما نباید از رنگ‌های مخالف استفاده کرد. سعی کنید طیف رنگی آنها یکسان باشد. مثلاً اگر کابینت شما از رنگ‌های گرم ساخته شده است. رنگ دستگیره نیز در همین طیف رنگی قرار بگیرد. خانه‌های کلاسیک معمولاً سعی می‌کنند رنگ دستگیره کابینت‌های آنها زرد باشد. هرچند از نظر ما این رنگ در هر شرایطی مناسب نیست اما بسته به مدل کابینت اگر در آن نوارهای طلایی استفاده شده باشد، می‌تواند مناسب باشد. درهرحال بهتر است از رنگ‌های جنرال استفاده کنید. رنگ‌های قهوه‌ای، استیل و طوسی. این کار به دو دلیل است. دلیل اول اینکه این رنگ‌ها هیچ گاه از مد نمی‌افتند و همچنین به‌خاطر اینکه در موارد زیادی ممکن است دست کسی که در کابینت را باز می‌کند کمی آلوده باشد؛ این رنگ‌ها آلودگی را کمتر نشان می‌دهند.

    انتخاب مدل دستگیره بر اساس نوع کابینت

    وقتی می‌خواهید مدل و رنگ دستگیره کابینت خود را انتخاب کنید باید حتماً شناخت صحیحی از مدل کابینت خود داشته باشید. انتخاب مدل کابینت به سبک معماری و دیزاین خانه شما برمیگردد. امروزه کابینت‌ها در سبک‌های مختلفی مانند مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، پوششی، انزو، وکیوم و … ساخته می‌شوند. وقتی که بدانید چه نوع کابینتی می‌خواهید و هدف شما از انتخاب این طرح و رنگ چیست.

    راهنمای خرید دستگیره کابینت لوکس با قیمت ارزان و مناسب

    آن وقت با خیال راحت و با شناخت دقیق‌تری اقدام به خرید مدل دستگیره مد نظر برای کابینت خودتان می‌کند. این نکته قابل ذکر است که حتماً قبل از خرید دستگیره با سازنده کابینت خود مشورت کنید. زیرا نکات فنی وجود دارد که باید هنگام خرید دستگیره کابینت به آنها توجه کنید تا هماهنگی بین خرید شما و سازنده کابینت از بین نرود و روند تولید کابینت را با مشکل مواجه نکند.

    دستگیره کابینت از کجا بخریم؟

    شاید این جواب این سؤال آسان باشد. اما اگر به کیفیت، دوام، زیبایی و جنس اصل بودن دستگیره کابینت خود اهمیت می‌دهید، ماجرا متفاوت می‌شود. پیشنهاد ما این است که از فروشگاه اینترنتی افرنگ استور، دستگیره کابینت و سایر ملزومات کابینت خود را تهیه کنید. این فروشگاه ضمن ارائه مدل‌های متنوعی از انواع لوازم کابینت، دارای محصولات با کیفیتی است که خیال شما را از خرید یک جنس کاملاً اصل راحت می‌کند. در افرنگ انواع دستگیره‌های فلزی، استیل، برنزی و . … وجود دارد که نیاز به جستجو در بازارهای فیزیکی برای خرید یک دستگیره کابینت مرغوب را از بین می‌برد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.